Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta, trening późnym wieczorem

- - - - - redukcja posilek potreningowy dieta trening poznym wieczorem

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
opoetnick

opoetnick

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Witam.

Niestety, nie mogę znaleźć jednoznacznej odpowiedzi na to i parę innych pytań. Trenuje od 15 lat z mniejszymi lub większymi przerwami takoż i skutkami. Jak zaczynałem to podwórkowe diety nakazywały jeść wszystko i jak najwięcej i jakimś cudem postępy były, choć bardziej ilościowe niż jakościowe. Dopiero od jakiegoś czasu mogę sobie pozwolić na w miarę zdrowa i dobrej jakości dietę. Ale nie znalazłem nic odpowiedniego do mojej sytuacji. Przede wszystkim to wieczorny trening. Dalej - chce spalić tłuszcz i jednocześnie budować masę. Tłuszczu mam około 22-25%. Głownie w okolicy brzucha, ze względu na siedzącą prace. To po krotce moja sytuacja. cześć z pytań na które nie mogę znaleźć odpowiedzi:
- ile dostarczać węglowodanów w ciągu dnia, jako ze w pracy sie wcale nie mecze?
- czy po wieczornym treningu (ok 21.30 - 22.00) dostarczać węglowodany proste, potem złożone i na koniec białka?
- jakie odzywki i w jakich porach przyjmować?
- może znacie jakieś przykładowe diety odpowiednie do mojej sytuacji?
- jakieś spalacze tłuszczu polecacie?
To najważniejsze z pytań jakie mam. Generalnie mam jakieś pojecie o treningu siłowym i aerobowym, dlatego tylko o dietę pytam.

Dzieki

Tomek
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
~Grzegorz

~Grzegorz

    blood & guts

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 57426 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120

    . Dalej - chce spalić tłuszcz i jednocześnie budować masę. Tłuszczu mam około 22-25%. Głownie w okolicy brzucha, ze względu na siedzącą prace.


    Przy takim otłuszczeniu bierz się definitywnie za redukcję. Dieta niskowęglowodanowa. Po treningu wpc + banan, później twaróg i spać. O odżywkach pomyśl jak będziesz miał wystarczającą wiedzę na temat odżywiania.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko