Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta rowerzysty

- - - - - dieta rower

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

Ankieta: Dieta rowerzysty (9 użytkowników głosowało)

Jak oceniasz dieta?

  1. Polecam (5 głosów [55.56%])

    Procent głosów: 55.56%

  2. Nie polecam (0 głosów [0.00%])

    Procent głosów: 0.00%

  3. Nie mam zdania (4 głosów [44.44%])

    Procent głosów: 44.44%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1
Kriss kfd.pl

Kriss kfd.pl

    Team kfd.pl

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3087 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Poniżej przedstawię dzienną dietę, która powinna dostarczyć naszym mięśniom odpowiedniej ilości energii do pedałowania.
Niżej znajduje się przykładowa dzienna dieta która pomorze dostarczyć mięśniom energii w czasie wypraw rowerowych.

Śniadanie
Jest to najważniejszym posiłkiem dnia , śniadanie powinno być obfite lecz nie ciężko strawne dla żołądka np. musli z mlekiem do tego rodzynki , kakao , bułka z miodem . Kawa z rana jest nie wskazana z powodu wypłukiwania tak cennego magnezu już na sam początek dnia. Istotne jest, by posiłek był jak najbardziej energetyczny, więc warto zjeść jeszcze jabłko, banana czy jogurt.
II śniadanie
Drugie śniadanie powinno zawierać owoce, warzywa do tego kanapki popijane sokiem . Warto zabrać na trening lub wyprawę rowerową czekoladę która bardzo szybko dostarcza energii. Przygotowując strawę unikajmy wędlin ,w upalne dni szybko może stracić na świeżości . Korzystniej zrobić bułkę z warzywami np. ogórkiem, pomidorem, rzodkiewką, sałatą czy papryką. Dodając do tego owoce (np. jabłka, gruszki, śliwki, cytrusy, maliny) dostarczają one takich mikroelementów takich jak potas, sód, wapń, fosfor, żelazo, mangan, jod, witaminę C, karoten, witaminy z grupy B oraz błonnik pokarmowy. Również trzeba zauważyć to że większości owoców składa się z 90 procentach z wody, więc mamy podwójną korzyść.

Obiad
W przerwie obiadowej naszej wyprawy powinniśmy wybrać posiłek składający się z białego mięsa, drobiu czy ryb . Nie warto się objadać dużymi porcjami ponieważ może nam to odebrać przyjemność z pedałowania. Lepiej jest częściej się zatrzymywać na małe przekąski, owoce , kanapkę z miodem itd.

Kolacja
Zazwyczaj ten posiłek spożywamy już w domu .Powinien być ciepły, lekkostrawny po wyprawie rowerowej. Zawierać musi węglowodany złożone (ryż, makarony ciemne, ziemniaki) to zapewni energie na następny dzień.
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
BornToFight

BornToFight

    Struś Pędziwiatr

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8975 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:najstarsze
    • Staż [mies.]: 28
    fajnie, a co powiesz na dodanie troche pestek, orzechów itp?
    tez slyszalam, że chałwa szybko sie wchłania, można spożyć w trakcie na pobudzenie, zgadzasz się?

    Edytowany przez BornToFight, 10 maj 2009 - 20:20 .

    • 0

    #3
    KeithFlint

    KeithFlint

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 26 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    Dobra dietka %) od 6 lat trenuję kolarstwo szosowe i zgadzam się z Kriss KFD.pl.
    Ja na dłuższe treningi zamiast kanapek biorę naleśniki z twarogiem na słodko albo czekoladą. Nie polecam robić naleśników z miodem bo taki miód lubi z naleśników uciekać i robi się maras w kieczonkach.
    Pamiętajcie, żeby jeść zanim zgłodniejecie (to samo z piciem). Unikniecie w ten sposó tzw. ściany.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko