Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta redukcyjna Low Carb - proszę o ocenę

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
DorotaBe

DorotaBe

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 35 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Kobieta

    Wiek 28

    Waga 60 kg

    wzrost 164

    aktywnosc umiarkowana

     

    wyliczylam kalorie na "bez celu" (po nieudanej diecie z bardzo niska kalorycznoscia i wysokimi ww)

    wyszło 2159 kcal zaokrąglam do 2100kcal

    wspólczynnik BMR 1395

     

    Wyliczyłam na low carb

    Weglowodany 160 g   640 kcal

    Tłuszcze 60 g             540 kcal

    Białko 230 g               920 kcal

     

    Dobrze to wyliczyłam?

    Nie potrafie podbic ani tluszczu ani ww w jadlospisie, a kalorycznosc mi sie zgadza :(

     

    http://ar.pl/plany/6...810dbf04cc9.png

     

    z góry dziękuję za pomoc


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    DorotaBe

    DorotaBe

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 35 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Kobieta
    Aha, wysilek fizyczny- po tygodniu przerwy zaczynam jutro od 30 min cardio z interwalami 3 dni treningowe, 1 wolny, 3 dni trening, 1 wolny itd. Ewentualnie w weekend rano na czczo kardio 30 min i wieczorem 30 min- nie za duzo?
    Pytam bo 6 tygodni jechalam intensywnie 6 razy w tygodniu po 45-60 min przy diecie 1600 kcal i nic sie nie dzialo :/ za drastycznie pojechalam chyba.

    I takie pytania:
    Czy wolno uzywac mleka na low carb?
    Ile jajek moge spozywac na dzien?
    • 0

    #3
    DorotaBe

    DorotaBe

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 35 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Kobieta
    Nie da sie edytowac a jeszcze mam watpliwosci, sorry za spamowanie!!!

    W dni nietreningowe to jak? Ile tych ww? Mniej niz 160g w dni treningowe?

    I w podanym jadlospisie jest jogurt przed treningiem. Tylko ze ja go bede jesc na przerwie o 15.
    Koncze prace o 17.00. Trening zaczne 17.30.
    2.5h po jogurcie cwiczyc kardio z interwalami- czarno to widze!
    Co jesc i ile przed treningien?

    Cwiczyc na poczatek 5 razy w tyg po 30 min czy mniej dni?

    Jestem skolowana :(
    • 0

    #4
    wtq

    wtq

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 305 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa

    Powoli i po kolei.

     

    1. Kaloryczność jest ok jak na Twój aktualny wysiłek.

    2. Aktywność fizyczna naprawdę spora. Pamiętaj, że z czasem powinnaś jej jeszcze dokładać, więc żebyś się nie przejechała :)

    3. Mleko na low carb - można, ale nie w dużych ilościach.

    4. Ilość jajek to bardzo kontrowersyjny temat. Opinii jest bardzo dużo, nie ma na to jednoznaczniej odpowiedzi.

    5. W jadłospisie źle wpisałaś płatki owsiane tesco organic:

    http://ezakupy.tesco...l/2003011398027

    To źródło węgli, a nie białka ;)

    6. W nietreningowe możesz obiąć z 30g węgli, jednak nie jest to konieczne.

    7. Jeżeli chodzi o rozkład posiłków to ja bym zamienił w ten sposób:

    Twój posiłek przedtreningowy dałbym Posiłek 3. Posiłek 3 dałbym jako Posiłek 4. Posiłek 4 jako przedtreningowy (chociaż nie do końca można go nazwać przedtreningowym, jeśli jesz go 2,5h przed treningiem).


    Edytowany przez wtq, 09 lipiec 2014 - 09:17 .

    • 1

    #5
    DorotaBe

    DorotaBe

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 35 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Kobieta
    Dzieki. Jak wroce poprawie jadlospis i wrzuce dodatkowe dwa dni do sprawdzenia czy dobrze to ukladam :)

    Pytania jeszcze mam
    1. To moze na poczatek dam w tygodniu 4 dni 30 min kardio lub 3 dni kardio i 1 dzien biegu interwalowego 30 min?
    Co polecacie?
    2. A gdyby 4 posilek dac jako przedtreningowy o 17.20, wystarczy 40-45 min przerwy przed kardio?
    3. Czy posilek po treningowy moze byc ostatnim?
    4. Pytam na przyszlosc- jesli zdarzy sie zastoj wagi- to ile dni ma stac zeby uznac ze jest zastoj? Po 3 dniach? 5dniach? Tygodniu? I jak sie zdarzy to co? Wydluzyc czas kardio do 35 min? 40min
    • 0

    #6
    DorotaBe

    DorotaBe

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 35 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Kobieta

    jadłospis na jutrzejszy dzień poprawiony, ale teraz mam za mało białka :( ktos pomoże jak to białko podbić?

     

    http://ar.pl/kalkula...#/1404849253684


    • 0

    #7
    kubasso91

    kubasso91

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 31369 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 +

    Link nie działa


    • 0

    #8
    DorotaBe

    DorotaBe

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 35 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Kobieta

    oj to nie ten link skopiowałam za pierwszym razem

     

    http://ar.pl/plany/4...5dad1fbac67.png

     

    plus pytania jeśli można prosić o odp...


    1. moze na poczatek dam w tygodniu 4 dni 30 min kardio lub 3 dni kardio i 1 dzien biegu interwalowego 30 min?
    Co polecacie?
    2. A gdyby 4 posilek dac jako przedtreningowy o 17.20, wystarczy 40-45 min przerwy przed kardio?
    3. Czy posilek po treningowy moze byc ostatnim?
    4. Pytam na przyszlosc- jesli zdarzy sie zastoj wagi- to ile dni ma stac zeby uznac ze jest zastoj? Po 3 dniach? 5 dniach? Tygodniu? I jak sie zdarzy to co? Wydluzyc czas kardio do 35 min? 40min


     

    • 0

    #9
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Jadłospis średni.

    Gorszy,niż menu wstawione w poprzdni temacie.

     

    Ad.1.

    W DNT interwały,a w DT po tr. standardowe cardio

     

    Ad.2.

    Tak

     

    Ad.3.

    Tak

     

    Ad.4.

    Co tydz. kontroluj wymiary/wage/aspekt wizualny.

    Jeśli w ciągu dwóch pomiarów nie zauważysz progresu wydłużaj cardio/hiity


    • 0

    #10
    DorotaBe

    DorotaBe

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 35 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Kobieta
    Massive
    Ale poprzedni byl na redukcje bez niskich wegli. A ja strasznie spuchlam juz! Z 60 kg weszlam najpierw na 64 w ciagu tygodnia! Teraz mam 61.3 kg- mysle ze to woda, brak cwiczen. I od dzis chce jechac te sama kalorycznosc ale wegle na poziomie 160g a nie 210-240g.
    • 0

    #11
    DorotaBe

    DorotaBe

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 35 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Kobieta
    Potrzebuje dopytac i czy ktos moze wytlumaczyc mi to jak durnej babie!

    Ja sobie wyobrazalam tydzien tak- przyklad
    Pn- DT bieg lub orbitek 30 min
    Wt- DNT nic nie robie, odpoczywam :)
    Śr- DT jak Poniedzialek
    Czw- DT jak poniedzialek
    Pt- DNT nic nie robie
    Sb- DT jak poniedzialek albo bieg interwalowy 30 min
    Nd- DNT nic nie robie

    A Massive napisal ze w DNT mam robic interwaly a w DT cwiczenia silowe i cardio
    Czyli tak?
    Pn- DT cwiczenia na brzuch 10 min + cardio 30 min
    Wr- DNT interwaly 30 min
    Śr- DT cwiczenia na posladki 10 min + cardio 30 min
    Cz- DT cwiczenia na ramiona 10 min + cardio 30 min
    Pt- DNT interwaly 30 min
    Sb- DT cwiczenia nogi 10 min + cardio 30 min
    Nd- DNT interwaly 30 min

    To kiedy ja mam odpoczywac, regenerowac cialo?
    I czy cwiczenia w domu na poszczegolne partie ciala z obciazeniem typu butla 2l z woda przez 10 min jest ok?
    • 0

    #12
    -Damian

    -Damian

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3271 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna

    Ja bym to widział tak:

     

    Pn - brzuch + nogi

    Wt - interwały

    Śr - ramiona + cardio

    Cz - pośladki + cardio

    Pt - interwały

    Sb - DNT

    Nd - DNT

     

    Co do wcześniejszego pytania o jajka - możesz wcinać bez jakichkolwiek obaw


    • 1

    #13
    DorotaBe

    DorotaBe

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 35 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Kobieta
    @ NieDyskutuj- dzieki :)

    Ktos jeszcze moze sie w tej kwestii treningow wypowiedziec?
    • 0

    #14
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Potrzebuje dopytac i czy ktos moze wytlumaczyc mi to jak durnej babie!

    Ja sobie wyobrazalam tydzien tak- przyklad
    Pn- DT bieg lub orbitek 30 min
    Wt- DNT nic nie robie, odpoczywam :)
    Śr- DT jak Poniedzialek
    Czw- DT jak poniedzialek
    Pt- DNT nic nie robie
    Sb- DT jak poniedzialek albo bieg interwalowy 30 min
    Nd- DNT nic nie robie

    A Massive napisal ze w DNT mam robic interwaly a w DT cwiczenia silowe i cardio
    Czyli tak?
    Pn- DT cwiczenia na brzuch 10 min + cardio 30 min
    Wr- DNT interwaly 30 min
    Śr- DT cwiczenia na posladki 10 min + cardio 30 min
    Cz- DT cwiczenia na ramiona 10 min + cardio 30 min
    Pt- DNT interwaly 30 min
    Sb- DT cwiczenia nogi 10 min + cardio 30 min
    Nd- DNT interwaly 30 min

    To kiedy ja mam odpoczywac, regenerowac cialo?
    I czy cwiczenia w domu na poszczegolne partie ciala z obciazeniem typu butla 2l z woda przez 10 min jest ok?

    Taka rozpiska jest ok,ale niedziele zrób wolną od jakiejkoliwek aktywności,a interwały na wstępie skróc do 15-20 minut.

     

    Poczytaj o tr. domatora z ciężarem własnego ciała.


    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko