Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na redukcję do sprawdzenia

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
uzytkownik_986960

uzytkownik_986960

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów
Witam! chciałbym aby ktoś z was sprawdził moją dietę na redukcje. mam 15lat 167cm i 70kg.
I oprócz trzymania się diety mógłbym kupić np: białko UNS lub Dymatize obojętnie, czy coś innego mi radzilibyście ?
nie wiem jak obliczyć ile mam w diecie białka, węglowodanów i tłuszczu.. :(

Dieta ok. 1500 kcal.

dzien 1

śniadanie: szklanka kefiru, 3 kromki chrupkiego pieczywa, (2 kromki z plasterkiem białego chudego sera, 1 kromka cienko posmarowana niskosłodzonym dżemem)
drugie śniadanie: duży banan lub jabłko
obiad: 150g gotowanej cielęciny lub drobiu, szklanka Makaronu, 2 łyżki sosu pomidorowego doprawionego papryką, 150g fasolki szparagowej (ok. 1 większa garść)
podwieczorek: 200 gram serka grani ( całe opakowanie standardowo zawiera 200g)
kolacja: 2 jajka gotowane, 2 x kromka chleba z szynką i serem, 1x kromka z niskosłodzonym Dżemem, herbata


dzien 2

śniadanie: kawa zbożowa lub herbata, 3 cienkie kromki chleba razowego posmarowane cienko serkiem topionym trójkącik (25 g) , szczypiorek, rzodkiewki na kanapki, bądź cienki plasterek wędliny.
drugie śniadanie: gruszka
obiad: 200g kotleta schabowego usmażonego bez tłuszczu, pół szkl. ugotowanego z szafranem ryżu, 200g Surówka z kapusty świeżej, papryki czerwonej i koperku z sokiem z cytryny
podwieczorek: jabłko
kolacja: szkl. soku pomidorowego, 2 kromki pełnoziarnistego chleba razowego, z cienką warstwa masła, plasterek szynki, sera żółtego lub sera twarogowego chudego, z rzodkiewką na chleb.



dzien 3

śniadanie: kawa lub herbata, 150g jogurtu naturalnego z 2 łyżkami muesli, mały banan
drugie śniadanie: gruszka, lub jabłko
obiad: 150g ugotowanej piersi kurczaka, 3/4 szkl. makaronu przyprawionego pieprzem, 5 liści sałaty z łyżką oliwy z oliwek, sokiem z cytryny
podwieczorek: jogurt naturalny, w małym kubeczku.
kolacja: 3 kromki pełnoziarnistego chleba razowego z wędlina lub serem twarogowym, 1 pomidor.



dzien 4

śniadanie: kawa lub herbata, 150 ml jogurtu z 3 łyżkami musli
drugie śniadanie: 4 mandarynki
obiad: udko (150 g) kurczaka posypane przyprawą do drobiu i usmażone na odrobinie oleju, lub średni schab bez panierki (taki bez włókien i tłuszczu), 3 średnie ugotowane ziemniaki, 4 czubate łyżki ugotowanej marchewki z groszkiem
podwieczorek: 100 gram serka grani (połowa opakowania)
kolacja: 3 kromki pełnoziarnistego chleba razowego posmarowane cienką warstwa masła lub margaryny, z wędliną lub serem, do tego plasterek pomidora lub świeżego ogórka na kanapki,


dzien 5

śniadanie: szkl. mleka 1,5% tł., 2 kromki pieczywa razowego cienko posmarowanego miodem
drugie śniadanie: banan
obiad: 150g gotowanej piersi kurczaka, pół szkl. ryżu, sałatka z 200g brokułów, 2 łyżek kukurydzy doprawiona startym ząbkiem czosnku z łyżką oliwy z oliwek i sokiem z cytryny
podwieczorek: mały jogurt owocowy
kolacja: jajecznica z 3 jaj, 2 kromki chleba razowego z cienką warstwa masła lub margaryny, herbata


dzien 6

śniadanie: kawa lub herbata, 150 g serka homogenizowanego, 2 kromki pieczywa razowego
drugie śniadanie: szkl. soku jabłkowego + banan
obiad: 150 gram żmażonej ryby,(dorsz, panga, łosoś, flądra do wyboru) 2 ziemniaki, 3 łyżki groszku konserwowego i 2 średnie ugotowane marchewki
podwieczorek: 6 kostek czekolady
kolacja: 3 kanapki z szynką z indyka (może być inna wędlina), serek grani 100 gram (połowa opakowania), herbata



dzien 7

śniadanie: kawa lub herbata, 150 ml naturalnego jogurtu z 2 łyżkami płatków owsianych i łyżeczką rodzynek, 2 średnie mandarynki
drugie śniadanie: mały grejpfrut lub pomarańcza
obiad: 150 g gotowanej piersi kurczaka, 3/4 szkl. gotowanego ryżu, 150g zielonej fasolki szparagowej z dodatkiem łyżki margaryny
podwieczorek: 2 gałki lodów (mały kubeczek 150-200 ml) :)
kolacja: 200 g ugotowanych szparagów (kalafiora, brokuł, ewentualnie kalarepy) przyprawionych oliwą i octem winnym, do tego 2x kromka razowego chleba
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
uzytkownik_641265

uzytkownik_641265

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 419 postów
To nie jest dieta:) najbardziej obszerne z tego co widze sa kolacje, a powinny byc najskromniejsze. Widac brak podstawowej wiedzy o diecie :) W wieku 15 lat nie stosuj sie do diety tylko odzywiaj sie zdrowo i dostarczaj organizmowi tego czego potrzebuje. Jeszcze przyjdzie czas na diete, a same cwiczenia bez diety jeszcze w tym wieku bardzo duzo Ci pomoga :) Nie kupuj zadnych supli.
  • 0