Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na redukcję a praca trzyzmianowa

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
cz4pa

cz4pa

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecin
    Witam

    Jest to mój pierwszy post, wiec proszę nie mieszać mnie od razu z błotem o opcję "szukaj" bo przeczytałem wiele postów na tym forum i tego podobnym i nigdzie nie moglem znaleść rozwiązania tego problemu.

    Mam taki nietypowy problem, aczkolwiek pracuje na 3 zmiany (6.00 - 14.00 - 22.00) i chciałbym się dowiedzieć jak rozplanować posiłki, a dokładniej chodzi o to co warto a czego raczej należałoby unikać na 3zm tj. 22 - 6.
    Aktualnie staram się zrzucić trochę sadełka na lato, a dokładniej uwidocznić 6'pak, dodam, że jestem endomorfikiem i swojego czasu ważyłem ponad 110kg, w tej chwili coś ok 93kg (staram się jak mogę %))
    Jeśli chodzi o staż treningowy, to jest to trochę bardziej skomplikowane, 3 miesiące ćwiczeń, 3 miesiące przerwy (złamana noga) i teraz od stycznia znów siłownia z założeniem wyrzeźbieniem 6'paka.
    Trenuje codziennie tj. od pon-pt, trening z lekkim obciążeniem, bardziej na rzeźbę i redukcję, postępy lekkie już widać (góra brzucha, z dołem gorzej to idzie ;( ), lecz obawiam się, że te nocne posiłki (jak wiadomo noc jest od spania i regeneracji organizmu, ale taka praca), odwloką czas dojścia do mojego celu.
    Dietę (mniej więcej tak to można nazwać, nie jest to coś czym można się chwalić, lecz staram się trzymać pewnych standardów):
    - jem regularnie co 2-3h (w dzień jak i w nocy)
    - odstawiłem wszystkie produkty na bazie cukrów (zero słodyczy, napojów kolorowych i innych cudów - początki ciężkie, w tej chwili już bez problemów odmawiam temu podobnych "rarytasów" %) : zamiennik - zielona herbata, woda, owoce)...
    - oraz tych "złych" tłuszczów (zero chipsów, margaryn itp.: zastąpiłem to orzechami włoskimi, oliwa z oliwek itp. i nie ma co tu ściemniać jest to zaj****te rozwiązanie
    - i w tym momencie pojawia się problem z którym bardzo ciężko mi walczyć, a dokładniej chodzi o piwko %-) , ograniczam do minimum, odmawiam przy wszelkich okazjach, lecz jak to mówią prace trzeba szanować i czasem (dość często) muszę wypić w pracy trochę tego "napoju bogów" z czego jestem raczej niezbyt zadowolony. (nie ma co tu kłamać, oszukuje z tym jak mogę i raczej wole wylać niż się tym poić) - pracuje w browarze, tak dla wyjaśnienia ;D.
    A wracając do tematu gdyż się trochę rozpisałem. Chodzi o tą nieszczęsna 3zm, tzw. nockę: jem co 2h i mniej więcej wygląda to tak:

    - 22.00 start pracy - zielona herbatka od razu na zabicie zapachu piwa, żeby nie kusiło ;D
    - 0.00 - 2 kromki chleba razowego z serem żółtym i polędwicą sopocką + szklaneczka mineralki po posiłku, zakleja :)
    - 1.00 - kolejna herbatka (mam nadzieję, że nie przesadzam z nią na noc. Chodzi o zieloną rzecz jasna %))
    - 2.00 - 1 kromka chleba razowego z serem żółtym i polędwicą sopocką + szklaneczka mineralki
    - 3.00 - herbatka
    - 4.00 - serek wiejski bez dodatków, reszta czasu (czyli do 6) same płyny, herbata, woda, woda i jeszcze raz ta woda ;]


    Zależy mi na tym, aby ktoś pomógł mi w tym, ponieważ został mi miesiąc do osiągnięcia celu i zgarnięciu "puli" od niedowiarków, którzy we mnie nie wierzyli, a jest ich trochę, (rozchodzi się tu o kratę piwa, wiec to nic wielkiego zważywszy na moja prace, ale lubię wygrywać i chcę pokazać, że jak się chce to można %) ).

    Gdybym coś przeoczył proszę o wytknięcie mi tego, jestem raczej osobą wolącą uczyć się na własnych błędach niż spoczywanie na laurach, wiec za każdą krytykę będę wdzięczny. Z góry dziękuje i Pozdrawiam %)

    Edytowany przez cz4pa, 14 kwiecień 2010 - 23:03 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    jasju

    jasju

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1861 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Olsztyn
    • Staż [mies.]: 2
    przeoczyles diete kolego http://www.kfd.pl/di...carb-27689.html , poczytaj o low carb, bo to co robisz teraz to sie nazywa glodzenie i odbije sie to pewnie kiedys efektem jojo...uloz nowa sensowna diete i wrzuc do oceny...a ta krate piwa sobie daruj, bo na szybko sie nie da...
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko