Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na redukcję

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
dudek1990

dudek1990

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 6 postów
Witam, prosiłbym o ocene ułożonej przeze mnie diety, oczywiscie zapewne wymaga dużo poprawek, więc byłbym rowniez wdzieczny gdyby ktos mi podpowiedzial :) jestem tutaj nowy wiec prosze o wyrozumialosc, diete ukladalem tylko i wylacznie na podstawie innych postow. Prosiłbym również o sprawdzenie ilości danych produktów, czy jest adekwatna do mojej wagi i wzrostu (z tego co wyliczylem moje zapotrzebowanie wynosi 3100kal, ale nie wiem ile to ma wspolnego z prawda:) ) . Z góry baaaardzo dziekuje.
Moja waga to 96kg
Wzrost : 187cm

1. 8:00 - 2 kromki pieczywa żytniego pełnoziarnistego, 2 plastry szynki z indyka, 3 jaja kurze.
(tutaj między 8:00-11:00 chciałbym dać godzine aerobów)
2. 11:00 - pierś z indyka 100g. chleb żytni pełnoziarnisty 100g. + warzywa(pomidor) ( i własnie tutaj mam pytanie, czy warzywa typu pomidor, ogórek też powinienem jakoś ograniczać? czy tutaj raczej mam sporą swobodę?)
3. 14:00 - ryz brązowy 100g., pierś z kurczaka 200g.
4. 17:00 - i tutaj własnie nie wiem, czy lepiej zjeśc coś lekkiego typu banan, czy też pozwolić sobie na np. pieczywo żytnie pełnoziarniste i plastry szynki z inydka
5. 20:00 - tuńczyk lub ewentualnie makrela z warzywami.
6. 22:30 - w zależności co było wczesniej ale tez tunczyk lub makrela.

znalazłem na forum jeszcze ewentualne zamienniki rybek:
Zamienniki np. tuńczyka, może komuś się przyda:
Dorsz wędzony 22gB
Pstrąg 19gB
Pierś z kurczaka 21gB
Jaja kurze 12,5gB (jedno jajko wazy ~60g, 8gB)
Szynka z kurczaka 18gB
Szynka z indyka 17gB
Wołowina 21gB
Cielęcina 20g
Wątróbka 20gB

Pozdrawiam !
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
-ARTUR-

-ARTUR-

    Bóg spamu ;)

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15271 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Ogólnie dieta przedstawiona przez Ciebie wygląda jako tako.

DIETA REDUKCYJNA - LOW CARB


Przedstawiam poniżej dietę, która opiera się na utrzymywaniu stałej ilości węglowodanów. W dni treningowe mniej więcej na poziomie 2-3g na kg masy (zależnie od typu sylwetki, metabolizmu, itp.). Taką ilość należy przyjąć za bazową. Gdy utrata tłuszczu będzie zbyt wolna należy zmniejszyć ich ilość, a gdy zbyt szybka- zwiększyć. W dni wolne "obcinamy" ich ilość poprzez eliminacje węglowodanów potreningowych, które w dzień zmagań z żelastwem służą odbudowaniu zapasów glikogenu.
Należy wybierać węglowodany o niskim indeksie glikemicznym (wyjątek stanowią węgle spożywane po treningu). Do takich należą: płatki owsiane, brązowy ryż, kasza, pieczywo razowe, warzywa. Najwięcej węglowodanów powinno się spożywać na śniadanie oraz przed i po treningu. Po wysiłku fizycznym należy uzupełnić zapasy glikogenu (carbo, banany, sok, itp.). W przedostatnim posiłku dnia powinno się zjeść posiłek na bazie białka z ograniczona ilością węgli, np. z warzywami o niskim IG (albo całkowicie bez węglowodanów). W ostatnim posiłku dnia rezygnujemy z węglowodanów całkowicie, wybieramy wtedy same białko, można dodać do tego odrobinę "zdrowych" tłuszczy w celu spowolnienia trawienia.

Ilość białka należy utrzymywać na poziomie ok. 2,5g na kg masy ciała. Jego główne źródła w tym czasie to: piersi drobiowe, białka jaj, chudy twaróg, ryby, odzywki białkowe.

Należy unikać łączenia dużych ilości tłuszczy z węglowodanami. Ich głównym źródłem powinny być: tłuszcze pochodzenia roślinnego, oliwa z oliwek i z pestek winogron, ryby.

Wszystko to należy rozłożyć na 5-6 posiłków w ciągu całego dnia. Tak duża ilość ma na celu zwiększenie tempa metabolizmu. Przykładowy jadłospis może wyglądać następująco:

1. Płatki owsiane na mleku lub wodzie + jaja.
2. Pieczywo żytnie pełnoziarniste, pierś z indyka, warzywa.
3. (Przed treningiem) Ryz brązowy, pierś drobiowa, warzywa.
4. (Po treningu)Banany + WPC
5. tuńczyk w wodzie, oliwa z oliwek, warzywa.
6. Jaja kurze całe lub makrela wędzona

Tu masz ogólne założenia diety redukcyjnej.
  • 0

#3
dudek1990

dudek1990

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 6 postów
ok, dzieki wielkie, bede sie na tym wzorowac:)
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko