Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na redukcję 175 cm 95 kg - praca fizyczna

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
TomexKrK

TomexKrK

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 8 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków

    Witam Pewnie temam był wałkowany ale nie znalazłem opisu pasujacego do siebie ...

     

    Więc szukam odpowiedniej diety dla siebie waze 95 kg mam wzrostu 175cm

     

    na codzien pracuje jako pracownik fizyczny i mimo tego ciezko ze spalaniem tluszczu

     

    zaczołem biegać rano i cwiczyc na silowni 3 razy w tygodniu

     

    kiedys cwiczylem kb i chodziłem na siłke prowadziłem sportowy tryb zycia ,miałem stycznosc z odzywkami,meta,i prohormonami  po czasie przestałem cwiczyc i mnie zalalo do 115 kg wiec jakas masakra prosil bym was tylko o napisanie co jesc zeby bylo dobrze nie mam czasu niestety w pracy na 6 posilków ... za pomoc z góry dzieki


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    remand2191

    remand2191

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 82 postów

    Zawsze mozesz brac jedzenie w pojemnikach do pracy. Jesli nie - dieta if. wylicz sobie zapotrzebowanie: http://ar.pl/kalkula...kalkulator-bmr/ .

     

    Jesli nie wiesz co to if - 

     

    Dla laikow najprosciej ,  jest tak zwane okno zywieniowe , czyli:

     

    Jesz 2/4/6/8 h a nie jesz 22/20/18/16 h , oczywiscie liczysz godziny z spaniem :D


    • 0

    #3
    TomexKrK

    TomexKrK

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków

    no dobrze ale np co jesc ? i czy wszystko ma byc wyliczone wazone itp ?


    • 0

    #4
    TomexKrK

    TomexKrK

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków

    a dieta ktora zaproponowałes (if)  raczej jest drastyczna :P co sadzisz o tym: np co 3 h posiłek i nie sprawia to zrobienie duzo problemu.?

    -1 owsianka ok. 60 g

    -2 dwa małe owoce

    -3 pierś z kurczaka lub indyka 300 g. + 100 gr. Ryżu + warzywa

    -4 odżywka białkowa

    -5 serek wiejski lub sałatka z tuńczykiem lub kurczakiem


    • 0

    #5
    remand2191

    remand2191

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 82 postów

    Sorry ze nie odpisywalem , dopiero teraz sie zalogowalem. Posilek co 3h jest spoko ; )

     

    2 owoce wywal  , jedynie banan po jakims treningu chyba ze nie cwiczysz , to nie potrzebujesz.

     

    odzywka bialkowa tylko wtedy kiedy nie mozesz jedzeniem dopelnic bialka. 

     

    Najlepiej gdyby wszystko bylo wazone , wagi zaczynaja sie juz od 15 zl takze mysle ze warto zainwestowac :)

     

    Co jesc?

     

    -ryz

    -twarog

    -makarony

    -ziemniaki (odkwaszaja organizm)

    -miesa,ryby najlepiej gotowane

    -owsianka

    -serek wiejski , bardzo dobra opcja jesli twarogu nie lubisz :)

     

     POZDRO !



    Sorry , nie doczytalem ze cwiczysz :D


    • 0

    #6
    TomexKrK

    TomexKrK

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    Czyli jak ty byś to ułożył daniami żeby było prosto i dobrze??=)
    • 0

    #7
    remand2191

    remand2191

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 82 postów

    Jesli nie masz duzo czasu mozesz zrobic tak:

     

    Sniadanie , obiad kolacja , wszystko duze posilki : )

     

     

    Przyklad z jedzenia ktore ci podalem:

     

    Sniadanie:

    Orzeszki ziemne w lupinkach 40 g (wazymy bez lupinki)

    Platki owsiane 125g

    Mleko 2% zeby podbic kalorie 300ml

    jajka m 2 sztuki (120g)

    chleb zwykly lub ciemny 2 kromki

    Obiad:

     

    ryz 1 torebka 100g

    piers z kurczaka 300g tak jak pisales

    serek wiejski 200g

     

     

     

    Kolacja: Twarog chudy 200g

                  kajzerka 

     

     

    WSZYSTKO: kcal; 2397    weglodowany; 252 tluszcze ; 64  bialko; 193

     

    Doloz jeszcze z 100 kalorii jakims jogurtem czy cos , do obiadu i bedzie dobrze


    Edytowany przez remand2191, 03 czerwiec 2014 - 05:57 .

    • 1

    #8
    TomexKrK

    TomexKrK

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    Nobi super dzięki za pomoc!=P
    • 0

    #9
    remand2191

    remand2191

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 82 postów

    Spoko , zaloz dziennik ; )) 


    • 0

    #10
    TomexKrK

    TomexKrK

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    A powiedz mi herbata z rana czy szklanka wody z cytryna?
    • 0

    #11
    remand2191

    remand2191

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 82 postów

    Herbata z rana ok , tak samo kawa :) Raczej bez cukru  , ale moze byc z mlekiem ; )


    • 1

    #12
    remand2191

    remand2191

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 82 postów

    A wlasnie , po treningu tego banana mozesz wrąbac + jogurta malego i jest git , pozdro


    • 1

    #13
    TomexKrK

    TomexKrK

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    Ok dzięki za pomoc=)
    • 0

    #14
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63868 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    A wlasnie , po treningu tego banana mozesz wrąbac + jogurta malego i jest git , pozdro

    Jogurt naturalny to akurat bardzo słaba opcja.

     

    Owoce ok,ale lepsza opcją będa wafle ryżowe/miód/słodzony dżem.


    • 0

    #15
    remand2191

    remand2191

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 82 postów

    Ja mysle ze jogurt naturalny to dobra opcja , 25 g = 1,1 g bialka ;]

     

    Co masz do bananow? Szybko sie wchlania  ; ))


    • 0

    #16
    kubasso91

    kubasso91

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 31365 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 +

    Ja mysle ze jogurt naturalny to dobra opcja , 25 g = 1,1 g bialka ;]

     

    Co masz do bananow? Szybko sie wchlania  ; ))

    A ile w takim jogurcie masz pełnowartościowego białka ? Stosuj go tylko jako dodatek do posiłków


    • 0

    #17
    remand2191

    remand2191

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 82 postów

    Ehh , patrzysz na to czy sie przyswaja tak? Twarog tez sie nie przyswaja w 100 % a jestem pewny ze go jesz : )


    • 0

    #18
    kubasso91

    kubasso91

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 31365 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 8 +

    Owszem jem na noc, kiedy potrzebne jest białko wolnochłanialne.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko