Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na Redukcję

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Karolczyk88

Karolczyk88

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 7 postów
Witam wszystkich mam kilka pytań co do redukcji otóż :
Ważę 83 kg przy 176 cm wzrostu wcześniej ćwiczyłem brałem odżywki na masę typu gainer.
Chwilowo mam problem ponieważ przestałem ćwiczyć a zacząłem przybierać na wadze . Od następnego tygodnia biorę się do pracy . Starałem się ułożyć dietę i wyszło coś takiego :

5:40/7:15
- płatki owsiane na mleku/wodzie 100g
- 2 jaja

9:10/11:00
- pieczywo żytnie pełnoziarniste
- szynka z piersi z indyka 100g
- pomidory

13:00/14:00
- ryż brązowy 100g
- pierś drobiowa 100g
- pomidory

17:00 (po treningu)
- 2 Banany

19:30
- tuńczyk w wodzie 100g
- ogórki
- oliwa z oliwek 15ml

22:

- 2 jaja

Do tego siłownia , 3 razy w tygodniu bieganie (30 min) , 3 godziny w tygodniowo sporty drużynowe , rower .
Mam jeszcze 210 kapsułek HMB Olimpa ale nie wiem czy je brać .
Proszę o jakieś poprawki do diety , porady itp
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
serdel10041986

serdel10041986

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 40 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna

    Witam wszystkich mam kilka pytań co do redukcji otóż :
    Ważę 83 kg przy 176 cm wzrostu wcześniej ćwiczyłem brałem odżywki na masę typu gainer.
    Chwilowo mam problem ponieważ przestałem ćwiczyć a zacząłem przybierać na wadze . Od następnego tygodnia biorę się do pracy . Starałem się ułożyć dietę i wyszło coś takiego :

    5:40/7:15
    - płatki owsiane na mleku/wodzie 100g
    - 2 jaja

    9:10/11:00
    - pieczywo żytnie pełnoziarniste
    - szynka z piersi z indyka 100g
    - pomidory

    13:00/14:00
    - ryż brązowy 100g
    - pierś drobiowa 100g
    - pomidory

    17:00 (po treningu)
    - 2 Banany

    19:30
    - tuńczyk w wodzie 100g
    - ogórki
    - oliwa z oliwek 15ml

    22:

    - 2 jaja

    Do tego siłownia , 3 razy w tygodniu bieganie (30 min) , 3 godziny w tygodniowo sporty drużynowe , rower .
    Mam jeszcze 210 kapsułek HMB Olimpa ale nie wiem czy je brać .
    Proszę o jakieś poprawki do diety , porady itp



    a gdybys zmienil to na cos w tym stylu? :

    do sniadania mozesz np 3 jajka zjesc jezeli z obliczen Ci nie bedzie to przeszkadzalo. platki na wodzie ok na mleku tak sobie.. lepiej na wodzie.

    pozniej ok, szynke mozesz z kurczaka. idyka. piers z kurczaka mozesz pokroic na kawalki i dodaj warzywa jakies.

    o 13 zjedz to co napisales ale np nie jedz w tym czasie ryzu sama piers z warzywami zjedz a jak juz chcesz ryz czy makaron to mniej zjedz 30-50g

    przed treningiem ten posilek ok 15 tam pamietaj o calym pokarmie, ryz, kurak warzywa, ale jezeli o 13 jadles te 50 g ryzu to o 15 tez 50 a nie 100 ;p albo o 13 nie jesz wogole a o 15 cale 100g

    zapomnij o bananie po treningu. jak juz chcesz owoca to jablko zjedz, pomarancza ale sztuke a nie kilka. wypij ewentualnie bialko wpc po treningu i lec do domu ;)

    w domu ponownie kurczak z warzywami ewent ryba i to zjadlbym zamiast tego tunczyka, oliwy itp tunczyk mozesz np dac rano do kanapek.

    a na sam wieczor przed snem u mnie to ok 22 ( a sen 23-24 ) zjedz np twarog chudy i dodaj tam 2 lyzeczki oliwy z oliwek. ze 125g tego twarogu zjedz.

    jajka niby tez ok sa wieczorem ale jak juz jem je rano to na wieczor zmieniam na twarog. ;) to tyle ode mnie jak cos pytaj.
    • 0

    #3
    Karolczyk88

    Karolczyk88

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 postów
    Co do obliczeń to koleszka mi pomagał sam osobiście nic nie obliczałem nie mam o tym pojęcia . a co z HMB ??
    • 0

    #4
    serdel10041986

    serdel10041986

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 40 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna

    Co do obliczeń to koleszka mi pomagał sam osobiście nic nie obliczałem nie mam o tym pojęcia . a co z HMB ??



    wbrew pozora obliczenia nie sa takie ciezkie

    liczysz swoja wage razy 24 ( godziny-caly dzien) i tyle potrzebujesz dziennie kalori zeby bylo normalnie. odejmujesz od tej sumy np na poczatek 400 kalori mozesz 500 i masz sume ile jesc kalori dziennie zeby chudnac oczywiscie przy cwiczeniach itp.

    i pozniej rozpisujesz to na BTW bialka, tluszcze, weglowodany.

    mniej wiecej mowi sie ze ;

    bialka 2,5 g na kilogram masy ciala
    wegle 2g/kg
    tluszcze 1/kg mozna mniej np 0.8


    i ukladasz sobie diete i liczysz.. piers z kurczkaa ma tyle bialka tyle wegli tyle tluszczy i dalej, chleb, platki wszysytko ma troszke czegos sumujesz na koniec i sprawdzasz jak Ci to wychodzi. czy za malo czegos czy za duzo i czy miescisz sie w kaloriach ktore wychodza Ci z obliczenia waga x 24 minus te 400-500 jezeli sie zgadza masz dobra diete i jedziesz z tym ile trzeba.

    zalapales?

    co do hmb.. nie wypowiem sie, nie powinno sie brac wspomagaczy dopoki nie pojedziesz troche na samej diecie i cwiczeniach, jezeli beda efekty, po co je podkrecac jakimis uzywkami. jezeli nie bedzie efektow zmniejszasz kcal. hmb zjedz ale za 2-3 miesiace jak wprowadzisz sie w tryb diety i cwiczen.

    jade na diecie bez spalaczy itp 2 miesiac

    po pierwszym miesiacu ( przyznam sie ze nie dopielem diety na 100% napilem sie coli zjadlem fast fooda ale to byly jednorazowe wpadki) po caly miesiacu diety plus cwiczenia zjechalem 4,5 kg.
    • 0

    #5
    Karolczyk88

    Karolczyk88

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 7 postów
    Oprócz siłowni co robiłeś ??
    • 0

    #6
    serdel10041986

    serdel10041986

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 40 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna

    Oprócz siłowni co robiłeś ??



    przez dwa tygodnie robilem tak;

    poniedzialek silownia ok 1,30 i pozniej areoby np orbitek 30-40 min
    wtorek wolne
    sroda tylko areoby orbitek 40 min bieganie 15-30 min roznie bywalo. rowerek 20-30 min
    czawartek wolne
    piatek to co w poniedzialek
    sobota wolna/ mecz pilki noznej
    niedziela jak mi sie nudzilo to na basen szedlem

    teraz od 2 tygodni jechalem tak:

    pon silka + areoby
    wtorek basen
    sroda areoby
    czwartek basen
    piatek silka+ areoby
    sobota basen
    niedziela basen nie zawsze w oba dni w weekend basen ale sobota albo niedziela byl ten basen albo silowni tak z 60 min.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko