Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na redukcję dla endomorfika

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Himenowy

Himenowy

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna

    Witam, wyliczykem zapotrzebowanie kcal które wynosi 2460 kcal.

    Wstawiam proszę o ocenę dietki na redukcję( wrzucam 2 warianty bo chcę trochę ją urozmaicać) , dieta którą postanowiłem rozpocząć to low-carb, trochę poczytałem o dietach dla Endo i duzo znalazłem informacji o tym ze low-carb jest dobrą dietą właśnie dla Endomorfików. Nie jest to moje pierwsze podejście do diety, 6 miesięcy temu zredukowałem z 105 do 95 jednak przestałem chodzić na siłownię i znów się ulałem. Obecnie chodzę 3x tyg. Siłownia (split), 1x tyg. Basen (30 minut pływania). Praca siedząca  do tego rower przy weekendzie. Po każdym treningu na siłowni 15 minut na bieżni/rowerku/steperze. Proszę o porady co do diety, pozdrawiam :) 

     

    Załączone miniaturki

    • 1.jpg
    • 2.jpg
    • 3.jpg
    • 4.jpg
    • 11.jpg
    • 22.jpg
    • 33.jpg
    • 44.jpg
    • 55.jpg

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    noszkurwa

    noszkurwa

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 179 postów
    • Płeć:Kobieta
    • Staż [mies.]: 20

    ni ma czegoś takiego jak lowcarb dla endo. Jak się dobrze czujesz na wysokich tłuszczach luz , jak nie to nie ma sensu. Takie same efekty daje highcarb. Co do kalorii obserwuj, jak ciało się zmienia na przestrzeni czasu git, jak nie to wprowadzać zmiany :)


    • 0

    #3
    Hellscream

    Hellscream

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12076 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kielce

    Właśnie popularny błąd tzw. endo polega na tym, że boją się węgli i myślą, że tylko na LC/keto się wytną czy "wungle mnie zalewajo".

    Więcej tłuszczu dawałbym hardgainerom, żeby ich trochę zmulić. Odwrotnie jak nie jesteś mega otyły, ćwiczysz coś, ruszasz się, to mając wyższe węgle w diecie będziesz miał wyższy neat, dzięki czemu spalisz więcej cal, na siłce więcej energii, więcej siły - wykonasz więcej pracy. Sumarycznie zapotrzebowanie na kalorie na węglach jest wyższe niż na tłuszczach. Pod warunkiem, że ogólna podaż energii nie jest bardzo niska. Wystarczy niewielki deficyt rzędu 300kcal i powolne robienie swojego. Tutaj ani nie ma co się spieszyć, ani zbytnio kombinować. 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko