Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na przyrost masy dla 15 latki

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ewcia00

Ewcia00

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Siema, mam 15 lat 55 kg 174 cm i chciałabym przybrać masy i mięśni, ćwicze 5 razy w tygodniu od pół roku ale bez diety lipa i tu moje pytanie co mam jeść? Jem kurczaka z ryżem i warzywami ale coś jeszcze bym chciała jakoś to urozmaicić.. kuskus kasze ryze ale z czym jakieś sugestie? Zastanawiam się nad kupnem białka co sądzicie
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
alueuu

alueuu

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPip
  • 850 postów
  • Wiek: 18
    • Płeć:Kobieta
    • Staż [mies.]: 6.16
    Białko to nie magiczny sposób na masę
    Wylicz zapotrzebowanie, dodaj 200kcal na początek ot tyle
    Po co aż 5 razy?
    • 0

    #3
    aleksandra8970

    aleksandra8970

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 89 postów
  • Wiek: 21
    • Płeć:Kobieta
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 33

    jesteś młoda, twój organizm jeszcze się nie ukształtował do końca.
    po pierwsze, moim zdaniem ćwiczysz za często - po co aż 5 razy w tygodniu? zwracając uwagę na twój wiek, pewnie chodzisz do szkoły, masz różne zajęcia po lekcjach, jakieś obowiązki, twój organizm potrzebuje też regeneracji. chyba, że "ćwiczę" masz na myśli wf szkolny, lub co gorsza masz go dodatkowo do tego, co ćwiczysz obecnie.
    nie mniej jednak wylicz sobie zapotrzebowanie, i jeśli chodzi o masę, dodaj na początek z 200-250kcal, a z czasem ewentualnie zwiększaj, musisz obserwować swój organizm i ciało


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko