Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na masę mięśniową

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Dejv93

Dejv93

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 18 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Czechowice-Dziedzice
    • Staż [mies.]: 24
    Wzrost 170 cm
    Waga 69 Kg
    Wiek 18 lat



    Wartości odżywcze:
    B: 150g
    W: 370g
    T: 65g

    I posiłek

    Platki owsiane 120g + 200ml mleka/ 100g ryżu brązowego/ 100g makaronu żytniego razowego/ 150g pieczywa żytniego pełnoziarnistego/100g kaszy gryczanej
    +
    3 jaja kurze całe/ 100g piersi z kuraka/120g mintaja/ 120g pangi/100g dorsza/100g wołowiny/100g pstrąga/100g makreli wędzonej/100g piersi z indyka/30g odżywki białkowej
    + 10ml oliwy/20g orzechów włoskich

    II posiłek:

    50g ryżu brązowego/ 50g makaronu żytniego razowego/80g pieczywa żytniego pełnoziarnistego/50g kaszy gryczanej
    +
    3 jaja kurze całe/ 100g piersi z kuraka/120g mintaja/ 120g pangi/100g dorsza/100g wołowiny/100g pstrąga/100g makreli wędzonej/100g piersi z indyka/30g odżywki białkowej
    +
    10 ml Oliwy/20g orzechów włoskich


    III posiłek
    50g ryżu brązowego/ 50g makaronu żytniego razowego/80g pieczywa żytniego pełnoziarnistego/50g kaszy gryczanej
    +
    3 jaja kurze całe/ 100g piersi z kuraka/120g mintaja/ 120g pangi/100g dorsza/100g wołowiny/100g pstrąga/100g makreli wędzonej/100g piersi z indyka/30g odżywki białkowej
    +
    10 ml Oliwy/20g orzechów włoskich











    IV posiłek - przedtreningowy

    100g ryżu brązowego/ 100g makaronu żytniego razowego/100g kaszy gryczanej
    +
    150g piersi z kuraka/200g mintaja/ 200g pangi/150g dorsza/ 150g wołowiny/ 150g pstrąga/150g piersi z indyka
    +
    Warzywa (pomidor, brokuły, ogórek, sałata)/Surówka


    TRENING

    Bezpośrednio po treningu:

    Duży banan + 30g odżywki białkowej


    V posiłek – potreningowy
    100g ryżu brązowego/ 100g makaronu żytniego razowego/100g kaszy gryczanej
    +
    150g piersi z kuraka/200g mintaja/ 200g pangi/150g dorsza/ 150g wołowiny/ 150g pstrąga/150g piersi z indyka
    +
    Warzywa (pomidor, brokuły, ogórek, sałata)/Surówka


    VI posiłek:

    125g twarogu(pół kostki)/3 jaja/200g serka wiejskiego odsączonego ze śmietanki/100g makreli wędzonej/100g łososia
    +
    15ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/oleju z pestek winogron


    Zastanawiam się czy przypadkiem nie jest za mało białka a za mało węglowodanów ???
    Trenuje 6 razy w tygodniu i 4 razy aeroby po 20 min ( bieg , orbitrek lub rowerek )
    Jak oceniacie ?? Co byście zmienili i jakie suple wrzucić ?? Jak do tej pory wcinam Universal Storm , Bcaa( IRONMAXX) , Glutamina , Propack , Mezomorph .
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko