Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na masę do korekty

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Pawelek94

Pawelek94

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 12
Witam serdecznie wszystkich użytkowników forum.
Postanowiłem ułożyć sobie dietę. Jest to moja pierwsza dieta, dlatego korekta będzie niezbędna.
Krótko o mnie:
Wiek: w październiku 17
Waga: 60kg
Wzrost: 170cm
Typ: mezomofik

Myślę, że na początek 2200 - 2300 Kcal będzie wystarczająco.

I to by było tak:

I posiłek: 6:30 lub trochę później(zależy, na którą do szkoły)

- płatki owsiane 100g (+30-40g jakiegoś musli dla smaku, ale nie wiem czy można tak zrobić) + 250ml mleka 2%

Ok. 520 Kcal B:20 T:12 W:84

II posiłek ( w szkole)

- chleb razowy - 250g ( to będą 4 kromki) + szynka ( tutaj poproszę o radę, ale myślę, że z piersi z kurczaka będzie dobra) + kilka plasterków zielonego ogórka lub papryki
- jabłko, banan

Ok. 750 Kcal B:55 T:7 W:115

III posiłek: ( po szkole 13:30 a 14:30)

Wiadomo, ziemniaczki + mięsko, najczęściej kurczak lub indyk
-tutaj bez owoców i warzyw (czytałem, że nie jeść przed treningiem)

Ok. 420 Kcal B:50 T:3 W:50

TRENING - zazwyczaj około 15, niecałe 1,5h(bez pośpiechu oczywiście)

IV posiłek (po treningowy):

ziemniaki + mięsko lub 100g białego ryżu + owoce + warzywa(pomidor, kalafior, marchew)

Ok. 400 Kcal B:8 T:1,5 W:95


W dni treningowe, to już w domu ok. godziny 19:00 - ABS 8min.

V posiłek: 20:00 - 20:30

Twaróg (chudy) - 125g + 1 kromka chleba razowego z serem.

Ok. 140 Kcal B:30 T:1 W: 7.


Razem:
Ok.
2200-2300 Kcal
B:150
T:24
W:350
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
el-bialy

el-bialy

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2707 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 4lata
    Witam. Wydaje mi się, że liczysz białko pochodzenia roślinnego (chleb, ziemnaiki itd), żelazna zasada - wliczamy tylko białko pochodzenia zwierzęcego ;)

    W I posiłku dodaj źródło białka (mleko możesz wliczac ale to kiepskie źródło)- moga byc standardowe jajka 3 lub 4 a może i więcej - to zależy od zapotrzebowania

    W II posiłku jedynym źródłem białka nie może byc szynka z indyka/kurczaka bo nie dostarczysz takiej ilości co prawdziwym mięsem. Polecam (i to nie tylko do tego posiłku): ryby (zarówno filety jak i makrelę wędzoną - jest tłusta dlatego nadaje się na każdy posiłek poza posiłkami okołotreningowymi) , także tuńczyk w puszce, no i mięsko to wiadomo indyk,kura,wołowina - musisz pokombinowac :-)

    III posiłek - zamiast ziemniaków mimo wszystko dałbym ryż brązowy/kaszę gryczaną. Oczywiście ziemniaków nie musisz przekreślac, ale nie jest to najlepsze źródło węgli jakie możesz sobie zapewnic. W diecie ważne są także urozmaicenia także ziemniaki zostaw sobie np. na dni nietreningowe lub na sam weekend :-)

    Posiłek IV jak wyżej - ryż brązowy/kasza gryczana

    Posiłek V - jeśli jest to ostatni posiłek to nigdy nie dawaj węglowodanów. Twaróg + np. 20 ml oliwy z oliwek.

    Ogólnie co do diety: wiekszosc do poprawki także popracuj nad tym, w zasadzie zero zdrowych tłuszczy w diecie a to bardzo ważne, dlatego pomyśl o: słoneczniku/pestkach dyni/ orzechach włoskich/laskowych no i oliwie z oliwek. Dobrze spisze się także makrela wędzona jako źródło i białka i zdrowych tłuszczy w jednym. 3-4 litry wody niegazowanej dziennie :-) Wrzuc poprawioną dietę i ktoś oceni (albo napisz mi koment w profilu to jutro pomyślimy). pozdro ;)
    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko