Skocz do zawartości

Zdjęcie

dieta na mase

- - - - - dieta mase

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
kamil19871

kamil19871

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 30 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11 lat
    5.30
    100g platki owsiane
    300ml mleka 2%
    3 cale jaja gotowane
    rodzynki
    9.00
    ''kanapki''
    100g szynki(moze byc wiepszowa albo woowa zamiast drobiowej)
    140g pieczywo razowe
    30g sera zoltego
    10 g masla
    salata lub pomidor
    12.00-12.30
    100g ryzu(moze byc zwykly bialy)
    100-150g twarog chudy lub ,,serek wiejski''
    15.30-16.00(przedtreningowy)
    100g kasza
    150g piersi kurczka(a moze byc schabowy lub inne chude mieso np.wieprzowe lub wolowe)
    salatka warzywna
    ewentualnie kefir
    18.00-19.30 TRENING
    posilek potreningowy(odrazu po treningu)
    75g carbo(chyba ze wieci co mozna przyjac bezposrednio po treningu zamiast odzywki moze np. jakis koktajl jak tak to podajcie mi skalad takiego koktail
    2 kanapki z szynka i serem
    20.30-21.00
    100g ryzu
    100g twarogu chudego (lub 100g szynki+salatka warzywna)
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Kondi

    Kondi

      Jedz twarog

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2269 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bytom
    O ktorej idziesz spac?
    • 0

    #3
    kamil19871

    kamil19871

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 30 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11 lat
    o 10 bede w lozeczku juz bo zaczynaja mi sie praktyki i musze rano wczesnie wstawac no i musialem wlasnie pod to sobie diete tak ulozyc ale moze taka byc
    • 0

    #4
    Tomes

    Tomes

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 16 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wielkopolska
    Dietę układa się do wagi ciała. Policz ile jest gram białka, węglowodanów, tłuszczu.Podam Ci na 80kg BMI 16og białka 480g węglowodanów 35g tłuszczu
    • 0

    #5
    .Lekki

    .Lekki

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 54 postów
    • Miasto:Beverly Drive - L.A

    o 10 bede w lozeczku juz bo zaczynaja mi sie praktyki i musze rano wczesnie wstawac no i musialem wlasnie pod to sobie diete tak ulozyc ale moze taka byc


    1. Jeśli masz sen o 22 to zmniejsz węgle przyjmowane z ostatnim posiłkiem, bo jest on znacznie za późno.
    2. Warto dorzucić zdrowe tłuszcze do śniadania oraz przedtreningowego posiłku.
    3. Zamiast carbo możesz zjeść glukozy, ew. jakieś owoce /banany, winogrona/ chociaż z tym ciężko będzie uzupełnić gliko.
    4. Przerwy, szczególnie między 4 i 5 posiłkiem jest za duża.
    4. Podlicz wartości, jak na swoją wage i powinno być ok ...
    • 0

    #6
    kamil19871

    kamil19871

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 30 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 11 lat
    ale przy mojej wadze 90kg to zapotrzebowanie na bialko powinno byc chyba troszke wieksze niiz 160g no i weglowodany+tluszcze tez chyba troszke wiecej tak przynajmniej mi sie zdaje
    • 0

    #7
    Tomes

    Tomes

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 16 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wielkopolska
    Tak na 90kg to 480 g węglowodanów, 240g białka i 35g tłuszczu to masz proporcj 60% 30% 10% na 3200kcal wegla i tłuszcz nie dokładałem wegla tak masz 5,33g\kg Pozdrawiam:-)
    • 0

    #8
    Kondi

    Kondi

      Jedz twarog

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPip
    • 2269 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bytom
    Zdecydowanie wiecej tluszczy, dobij do ~100g. Bialka przydaloby sie w granicach 180g, a masz jakies 130g. Wegle wydaja sie byc ok.
    Ostatni posilek rozdziel: o 20:00 jedz 80g ryzu + 120g tunczyka, a o 21:40 150g twarogu z oliwa z oliwek.
    Sam sklad posilkow jest ok, dostosuj tylko ilosc pokarmow. Uwazaj na posilek potreningowy, nie wiem jak zareagujesz na te wegle przed snem. W razie przyrostu tkanki tluszczowej obetnij dawki ryzu.
    Robiac 2,5-godzinna przerwe miedzy posilkiem, a treningiem mozesz w trakcie cwiczen zrobic sie glodny. Najwygodniej byloby przesunac trening o godzine wczesniej, przy okazji rozwiazalaby sie sprawa ryzu przed snem.
    • 0

    #9
    Tomes

    Tomes

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 16 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wielkopolska
    Jak węglowodany na noc jako ostatni posiłek to białko jako pierwszy rano i odwrotnie. Na noc węglowodany o niskim IG doją głęboki sen.
    • 0

    #10
    Gorgio

    Gorgio

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 176 postów
  • Wiek: 31
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 3
    Głęboki sen?A cóż to takiego?:rolleyes:
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko