Skocz do zawartości

Zdjęcie

dieta na mase

- - - - - dieta mase

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Owocowy.

Owocowy.

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1072 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poniatowa/Lublin
    • Staż [mies.]: 2 lata
    Proszę o ocenę mojej diety. Do tej pory się zdrowo odżywialem ale mysle ze czas na zmiane:
    1 7:00
    jajecznica z 3 jajek z szynką i szczypiorkiem
    chleb razowy 2-3kromki

    2 11:30
    2 drożdżówki + jogurt (niestety jem to w szkole wiec nie mam jak zjesc cos innego)

    3 13:30
    jakas zupa ( to niezalezy ode mnie tylko od tego co mama na obiad zrobi)

    4 15:00
    jakięs mięsko/ryba + ziemniaki/ryż i jakas surówka

    17:00-18:30
    Trening, po nim 2 banany

    5 19:00
    Twaróg chudy/póltlusty ok 60-70g + rzodkiewka i chleb razowy

    6 22:00
    Tunczyk w wodzie 120g + ketchup i chleb razowy
    Slonecznik 30g

    niestety nie mam wplywu na obiad (1 danie zupa, 2 cos z mięskiem) chce jeszcze dodac 30g bialka WPC tylko nie wiem gdzie, i np jakies kanapki. to moja pierwsza dieta wiec prosze o wyrozumialosc. psdr

    Edytowany przez Ćpunek, 02 maj 2007 - 21:12 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Mitrill

    Mitrill

      KFD to mój dom ;)

    • Spamer ;)
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4450 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Opolskie
    • Staż [mies.]: 7 lat
    dietka do wymiany proponuje z podwieszonych http://www.fkif.pl/i...php?showtopic=4
    BTW przyżądzanie posiłków to żaden problem
    • 0

    #3
    Newbie_21

    Newbie_21

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 414 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:3miasto
    Policz sobie ile gram białek potrzebujesz i rozpisz sobie je na posiłki. Oprócz tego jak najwięcej węglowodanów. Tak w ciemno to trudno oceniać. Według mnie:
    1. Jakieś płatki do jajek, po prostu jakieś węglowodany.
    2. Kanapki z szynką, serem itp. Zawsze można wziąć WPC lub carbo do szkoły. Ja tak robie jak mam dużo zajęć w szkole. Albo jakiś bar mleczny.
    3. Mówi się trudno, sam wiem coś o tym ;P Jak jest inna opcja to omiń tą zupę.
    4. Jest ok, ale ryż>ziemniaki.
    5. Tutaj ryż/makaron i ryba. Od razu po treningu przydałoby się białko z ostrowi.
    6. Jest ok, chyba że wolisz twaróg zamiast ryby, bo jest już w 5 posiłku.

    Najlepiej jeśli ktoś by potwierdził/zmienił moje propozycje bo mam małe doświadczenie z dietą, ale coś tam już wiem :w00t:
    • 0

    #4
    sto-procent

    sto-procent

      Spam to mój żywioł

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5068 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: trochę
    2,3 i 5 posilek sa do dupy...
    jesli chodzi o 2, to tu wlasnie wrzucilbym to wpc
    3 - no caly do wymiany, przykro mi...
    5 - daj te 100g twarogu + makaron
    powiem ci tak - kiedys sie podobnie odzywialem, wiesz, niby mialem diete a prawie nic nie szlo do przodu. jesli chcesz naprawde ruszyc z miejsca to nie ma sie co oszukiwac, tylko dopiac w niej kazdy szczegol...
    • 0

    #5
    Owocowy.

    Owocowy.

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1072 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poniatowa/Lublin
    • Staż [mies.]: 2 lata
    1 7:00
    jajecznica z 3 jajek z szynką i szczypiorkiem
    chleb razowy 2-3kromki
    płatki+mleko 200ml 2%

    2 11:30
    2-3 kanapki z szynką + jogurt +30g WPC

    3 13:30
    jakas zupa ( to niezalezy ode mnie tylko od tego co mama na obiad zrobi)

    4 15:00
    jakięs mięsko/ryba + ziemniaki i jakas surówka

    17:00-18:30
    Trening, po nim 3 banany

    5 19:00
    Twaróg chudy/póltlusty ok 80g + rzodkiewka i chleb razowy +makaron

    6 22:00
    Tunczyk w wodzie 120g + ketchup i chleb razowy
    Slonecznik 50g

    teraz lepiej? nie jestem w stanie i WW bedzie miala zupa czy ten obiad ale ogólnie wartosci całej diety są bardzo zblizone do tych z podwieszonego. psdr
    • 0

    #6
    ~Grzegorz

    ~Grzegorz

      blood & guts

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 57600 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Prawie 3 miasto / Warszawa
    • Staż [mies.]: 120
    Nadal słabo..Po treningu carbo zamiast bananów,tunczyk o 19 o 22 twaróg chudy.
    • 0

    #7
    Owocowy.

    Owocowy.

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1072 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poniatowa/Lublin
    • Staż [mies.]: 2 lata
    ok zastosuje się do tych zaleceń. Dzięki wielkie wszystkim!! Pozdrawiam :rolleyes:
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko