Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na masę

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
HonBee

HonBee

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
Mam 1,84m i waze 58kg. Chce zaczac regularnie chodzic na silownie, wiec potrzebuje pomocy w korekcie diety. A wyglada ona tak:

9:00 -> 1 posiłek

Jaja kurze - 3szt.
Platki owsiane gorskie - 100g.
Banan - ok. 150g

kcal 739/B34/T22/WW97

10:00 - 10:45 -> Trening

Olimp Carbo - 45g.

12:00 -> 2 posilek

Mieso z piersi kurczaka bez skory - 100g.
Ryz brazowy - 100g

kcal 421/B29/T3/WW77

15:00 -> 3 posilek

Łosoś świeży - 100g
Kasza perłowa - 100g

kcal 535/B28/T16/WW75

18:00 -> 4 posilek

Mieso z piersi indyka bez skory - 100g
Chleb zytni pelnoziarnisty - 125g

kcal 380/B27/T3/WW60

20:30 -> 5 posilek

Mieso z piersi kurczaka bez skory - 100g
Ryz brazowy - 100g
Olej lniany - 10g

kcal 504/B29/T12/WW77

23:00 -> 6 posilek

Ser twarogowy chudy - 100g
Olej lniany - 10g

kcal 182/B19/T9/WW3

Suma wartosci odzywczych:
kcal - 2760
B - 166g (w tym 122g pochodzenia zwierzęcego)
T - 65g
WW - 390g

Udział procentowy:

B - 2,86g/kg
T - 1,12g/kg
WW - 6,72g/kg

1. Czy carbo bezposrednio po treningu liczy sie do BTW?
2. Czy nie zaduzo wyszlo bialka w przeliczeniu g/kg? Jak moge je zmniejszyc?
3. Czy takie sniadanie jest dobrym posilkiem przedtreningowym?
4. Czy sa zachowane odpowiedni odstepny czasowe miedzy 1 posilkiem a treningiem i treningiem a 2 posilkiem?
5. Kupilem białko KFD, kiedy mam je jesc? Razem z carbo bezposredniu po treningu, na sniadanie?

Bylbym bardzo wdzieczny, gdybyscie odpowiedzieli na pytania i poprawili moja diete :)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
HonBee

HonBee

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 4 postów
Moglby ktos ocenic/poprawic diete i odpowiedziec na pytania? :)
  • 0

#3
Rothar

Rothar

    KFD Gold

  • KFD pro
  • PipPipPipPip
  • 1094 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 60+
    Przede wszystkim ogranicz trochę węgle do 6g/kg - starczy (po treningu carbo możesz wywalić i będzie grało. wsadz w to miejsce banana lub dwa i ew. białko)

    olej lniany możesz zamienic na oliwe z oliwek lub orzechy

    pododawaj warzywa do posiłków

    Edytowany przez Rothar, 23 styczeń 2012 - 20:24 .
    Wulgaryzmy

    • 0

    #4
    Wolf3k

    Wolf3k

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 219 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:siłownia
    • Staż [mies.]: 6
    Samo carbo odpada ,odżywką nie zastąpisz posiłku
    co do wegli zgadzam sie troche za dużo
    warzywa zgadzam sie musisz dodać
    białko jest w miarę spoko
    1 posilek a terning troche mały odstęp
    trening i 2 posiłek podobnie
    KFD na śniadanie i po treningu tylko musisz zrobić wieksze odstepy
    • 0

    #5
    HonBee

    HonBee

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów
    Co do carbo to chodzi o to, zeby pic bezposrednio po treningu, nie jako oddzielny posilek.
    Ile g bialka KFD jesc na sniadanie/po treningu? po 30g?
    jaka powinna byc przerwa miedzy posilkiem przedtreningowym a treningiem? 1:30h wystarczy?
    • 0

    #6
    Rothar

    Rothar

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1094 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Poznań
    • Staż [mies.]: 60+
    Tak czy siak robi się z tego carbo osobny posiłek... bo jakby nie było te węgle też musisz wliczyć do diety
    A węgli masz wg mnie troche za dużo, obetnij trochę...

    Porcja białka wystarczy, ale może lepiej ogranicz suplementy... póki co zwykłe żarełko spokojnie wystarczy. To samo możesz dostarczyc ze zwyklych posilkow...

    To zalezy od tego jak kto woli, u mnie jest to ok 45min, ale poltorej godziny rowniez moze byc
    • 0

    #7
    HonBee

    HonBee

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 4 postów
    Dzieki za wszystkie odpowiedzi, bardzo mi pomogliscie :)
    Mam jeszcze pytanie, jak licze ilosc bialka g/kg masy ciala to biore pod uwage tylko bialko zwierzece, prawda?
    czy jak bym dodal sobie porcje bialka bezposrednio po treningu to tez doliczac to do ilosci bialka g/kg masy ciala?
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko