Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na masę mięśniową - 60 [kg]

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Dave26

Dave26

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Witam

 

Rozpisałem sobie dietę na masę uwzględniając nadwyżkę kaloryczną na poziomie 500 [kcal]. Poprosiłbym o sprawdzenie i ewentualne korekty. Główna kwestia jest w tym, że wyszło mi za dużo białka i po prostu nie wiem z czego mam obcinać aby wyszło poprawnie. Uwzględniłem zarówno białko zwierzęce jak i roślinne. Podaż białka przyjąłem na 2,2 [g/kg], wydaje mi się, że tak będzie optymalnie.

 

Waga: 60 [kg]

Typ sylwetki : Ektomorfik (z typem sylwetki jest taki problem, że nie mam jej ściśle określonej, gdyż ciężko oszacować. Być może jest to ektomorfik-mezomorfik)

Zapotrzebowanie kaloryczne : 2660 [kcal] (wraz z nadwyżką)

Podział makroskładników: (przyjąłem taki podczas nabierania masy mięśniowej. Jeżeli jest nieodpowiedni prosiłbym o korektę)

Białko: 20 [%] - 532 [kcal]

Węglowodany : 55 [%] - 1463 [kcal]

Tłuszcze : 25 [%] - 665 [ kcal]

 

Podział makroskładników według poniższej diety:

Białko : 186,8 [g]. Powinno być : 133 [g].

Węglowodany: 354,2 [g]. Powinno być : 366 [g].

Tłuszcze: 87,1 [g]. Powinno być : 74 [g].

 

Posiłek 4 i 5 są posiłkami odpowiednio przedtreningowym oraz potreningowym.

 

Z jakich produktów mam "poobcinać" poszczególne wartości, a w szczególności białko, aby wyszły właśnie te wartości co wyżej. Prosiłbym Was o pomoc. 

 

Pozdrawiam

Załączone miniaturki

  • Posiłek 1.png
  • Posiłek 2.png
  • Posiłek 3.png
  • Posiłek 4.png
  • Posiłek 5.png
  • Posiłek 6.png
  • Suma.png

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Freezu

Freezu

    Wczuwa się w forum

  • Nowi na forum
  • PipPip
  • 178 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 15

dieta strasznie monotonna, pamiętaj że ona ma być dla Ciebie a nie Ty dla niej

 

Z jakich produktów mam "poobcinać" poszczególne wartości, a w szczególności białko, aby wyszły właśnie te wartości co wyżej. Prosiłbym Was o pomoc. 

 

białko najlepiej uciąć z białka, dobrym sposobem by było zmniejszenie ilości posiłków bo wcale nie musisz ich jeść 6 i wcale nie musisz jeść twarogu z oliwą na noc, ktory swoją drogą jest obrzydliwy


  • 0

#3
Axi93

Axi93

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 916 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7 Lat

    Jeżeli problemem jest zbyt wysoka podaż białka, której wychodzi +- 3g/kg masy ciała, wystarczy, że odejmiesz na noc twaróg i oliwę. Ew. "brak" tłuszczy możesz zaspokoić w ciągu innych posiłków np: orzechami które jadasz, masłem do chleba zamiast oliwy, awokado, czy innymi produktami. 

    Przy braku sytości po treningu - posiłek nr 5 może być nieco większy -> zwiększony właśnie o te kilka(naście) gramów tłuszczu czy małą wartość białka. 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko