Jump to content

Photo

Dieta na masę do oceny - waga 100kg

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
Carrington3

Carrington3

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 285 posts
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna

    Panowie,

     

    w załączeniu przesyłam plik excela z moją dietą - założenie jest takie, że chciałbym dołożyć jeszcze ze 300 kcal do tego co jest ale nie za bardzo wiem co dołożyć - ryżu, kaszy itp już bym nie chciał dokładać bo ciężko to zeżreć (dziennie wpadają 4 torby ryżu/kaszy w zależności na co mam ochotę oraz do tego 100gr płatków owsianych). Wszystkie uwagi mile widziane. Jak nie napisałem jakiś istotnych informacji to dajcie znać.

     

    Na treningi chodzę około 7 rano na czczo (4x w tygodniu). Po treningu wpada carbo i białko, a następnie do godziny czasu po zakończonym treningu wpada normalny posiłek. Kolejne w odstępach 2-3 godzin.

     

     

     

    Attached Files


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Róó

    Róó

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6136 posts
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:podkarpacie
    • Staż [mies.]: JUTRO

    wrzuć tu 

    http://ar.pl/kalkula...#/1507913965740


    • 0

    #3
    Patryk_B

    Patryk_B

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 222 posts
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szczecin
    • Staż [mies.]: 5

    Panowie,

     

    w załączeniu przesyłam plik excela z moją dietą - założenie jest takie, że chciałbym dołożyć jeszcze ze 300 kcal do tego co jest ale nie za bardzo wiem co dołożyć - ryżu, kaszy itp już bym nie chciał dokładać bo ciężko to zeżreć (dziennie wpadają 4 torby ryżu/kaszy w zależności na co mam ochotę oraz do tego 100gr płatków owsianych). Wszystkie uwagi mile widziane. Jak nie napisałem jakiś istotnych informacji to dajcie znać.

     

    Na treningi chodzę około 7 rano na czczo (4x w tygodniu). Po treningu wpada carbo i białko, a następnie do godziny czasu po zakończonym treningu wpada normalny posiłek. Kolejne w odstępach 2-3 godzin.

    Praca fizyczna, czy siedząca?

    Skoro ciężko zjeść taką podaż węgli, nie myślałeś o przejściu na np. CBL? Zmniejszyć ilość węgli, na korzyść tłuszczy.

    W gramie węgli mamy 4kcal, natomiast w gramie tłuszczu mamy,aż 9 - tak więc mniej musisz zjeść, aby bilans się zgadzał.


    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko