Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na masę do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Anachronis

Anachronis

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 549 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 2

    Hej :)

     

    Wychodze obecnie z redukcji przy pomocy reverse diet. W przyszlym tygodniu chce wejsc na 2300kcal, docelowo ma byc 2500. Obecnie do pelnej puli brakuje juz tylko tluszczy, wiec bede je stopniowo dodawal przekaskami typu orzechy wloskie. Cel to powolne budowanie maksymalnie suchej masy.

    Ponizej moj plan.

    Nie wliczam warzyw typu 50g ogorka kiszonego albo surowki do obiadu, bo wg mnie nie ma sensu. Licze wylacznie bialko zwierzece, przy czym do ogolnej ilosci 127 dodaje 30 ekstra (rada kolegi). W soboty i niedziele ze wzgledu na pozniejsza pore wstawania ograniczam sie do 3ch posilkow (sniadanie, obiad, kolacja), ktore licze w duzym przyblizeniu. W niedziele wpada czasem lekki cheat meal.

     

    Wszystko ok, czy cos do zmiany?

     

    Na razie temat zawieszam, bo my fitness pal fatalnie kopiuje dzienniki zywieniowe ;/


    Edytowany przez Anachronis, 08 sierpień 2015 - 09:01 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    IronKris

    IronKris

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 275 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 20

    warto liczyć każde białko, ale ważne żeby ponad połowa była z pełnowartościowym aminogramem


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko