Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na masę dla chudzielca

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Alpa

Alpa

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Witam, chciałbym prosić o małą poradę dot. diety. 

 

Otóż w poniższej diecie mam do spożycia ok. 4000 kcal. Trochę sporo tego jedzenia i nie zawsze daje radę dopełnić całej danego dnia.

Wzrost 186 waga 65, wiek 21.

 

DIETA

Typowy dzień treningowy

Śniadanie - platki owsiane 100g z mlekiem

II śniadanie - ryż 150g (przed ugotowaniem), kurczak 200g i warzywa + oliwa z oliwek 40g

3. posiłek - 4 kromki chleba razowego + pomidor / ogórek

Obiad - ryż 150g, kurczak 200g i warzywa + oliwa z oliwek 40g

5. posiłek - jogurt naturalny + owoc

kolacja - ryż 150 g, kurczak 200g i warzywa + oliwa z oliwek 40g

 

Dzień nietreningowy

śniadanie - 3 kromki chleba razowego i 3 jajka

II śniadanie - ryż 100 g (przed), kurczak 150g, warzywa + oliwa z oliwek 40g

3. posiłek - jabłko

Obiad - ryż 100g, kurczak 150g, warzywa + oliwa z oliwek 50g

5. posiłek - jabłko

Kolacja - 2-3 kromki chleba razowego + serek/twarożek 200-400g.

 

Stąd pojawia się moje pytanie -

1) czy mogę trochę zmniejszyć ilość ryżu i kurczaka? Bo głównie z tymi dużymi posiłkami mam największy problem, zwłaszcza w dni treningowe.

2) jak mam zapisane kromka chleba razowego to ile taka kromka powinna mieć gram?

 

Stosowałem ją wcześniej. Aktualnie na ten miesiąc mam dietę trochę lżejszą i ona mi odpowiada (dla urozmaicenia, trochę przerwy od ciągle tego samego), ale potem chciałbym wrócić do tej "klasycznej", tylko też trochę lżejszej, jeśli to możliwe ;)


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
kravmaga

kravmaga

    KFD to mój dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3343 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:KFD
    • Staż [mies.]: 15 lat

    dieta nie musi być monotonna, nie polega na jedzeniu w kolo ryzu z kurą , na takiej diecie to może tydzien wytrzymasz, dodatkowo masz makro nie rozpisane, kalorie kaloriami ale muszą być odpowiednie proporcje B/T/WW

    poczytaj o podstawwowy zrodłach sdrowych białek tluszczy i weglowodanów i z tego komponuj posiłki,

    dodaj rozne miesa jak wolowina,chuda wieprzowina ryby, rozne zrodła wegli ryz,kasza makaron, ziemniaki , warzywa jakie lubisz i zdrowe tłuszcze, olej lniany, oliwa z oliwek,


    • 0

    #3
    jasioTriceps

    jasioTriceps

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPip
    • 647 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    Pytanie czy NA PEWNO 4000 będzie ok? Może zacznij od niższej kaloryki? Może dopiero jak waga nie będzie iść to dorzucisz, 4000 kcal to bardzo duzo na osobę która dużo nie ćwiczy
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko