Jump to content

Photo

Dieta na budowanie masy mięśniowej 17 lat 75kg 187 wzrostu

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
anonim420

anonim420

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 17 posts
  • Wiek: 17
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6

    Witam , chciałbym zacząć swoją przygodę z budowaniem masy mięśniowej od około miesiąca ćwiczę co 1-2 dni po około 30 minut dziennie głównie klatkę plecy i ramiona oraz okazyjnie nogi za pomocą aplikacji na telefon , bez sprzętu czyli pompki brzuszki dipy itp oraz do tego rozciąganie. Jako że niedługo zbliżają się ferie mam w planie przygotowanie domowej siłowni, mam potrzebny sprzęt i wydzielone miejsce. Chciałbym dopasować dietę aby jak najskuteczniej przybierać na masie, tak żeby było widać efekty, jednak u mnie kiepsko z jedzeniem warzyw co najwyżej marchewka ziemniak tyle. na podstawie innych tematów przygotowalem taką dietę i chciałbym zapytać czy będzie ok i zapytać o ewentualne zmiany. Kolejna sprawa - kreatyna brać czy nie.

    Posiłek I
    - musli rodzynkami i orzechami (100g)
    - mleko 3,2% (300g)
    Posiłek II
    - chleb razowy w jajku
    - oliwa z oliwek (10g)
    Posiłek III
    - makaron razowy 100g
    - oliwa z oliwek (10g)
    - ryba/mięso (100g)

    Trening
    2 banany po treningu od razu

    Posiłek IV 30-90min po treningu
    - ryż (100g)
    - filet z kurczaka (150g)
    - oliwa z oliwek (10g)

    Posiłek V
    - ryba/mieso/jajka (120g)
    - makaron pelnoziarnisty (50g)

     

    Wiem że było już wiele takich tematów , aczkolwiek uważam że każda sytuacja jest inna i chciałbym dopasować dietę jak najbardziej pod siebie. Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc. :) .
     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko