Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta na budowanie masy mięśniowej 17 lat 75kg 187 wzrostu

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
anonim420

anonim420

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów
  • Płeć:Mężczyzna
  • Staż [mies.]: 1

Witam , chciałbym zacząć swoją przygodę z budowaniem masy mięśniowej od około miesiąca ćwiczę co 1-2 dni po około 30 minut dziennie głównie klatkę plecy i ramiona oraz okazyjnie nogi za pomocą aplikacji na telefon , bez sprzętu czyli pompki brzuszki dipy itp oraz do tego rozciąganie. Jako że niedługo zbliżają się ferie mam w planie przygotowanie domowej siłowni, mam potrzebny sprzęt i wydzielone miejsce. Chciałbym dopasować dietę aby jak najskuteczniej przybierać na masie, tak żeby było widać efekty, jednak u mnie kiepsko z jedzeniem warzyw co najwyżej marchewka ziemniak tyle. na podstawie innych tematów przygotowalem taką dietę i chciałbym zapytać czy będzie ok i zapytać o ewentualne zmiany. Kolejna sprawa - kreatyna brać czy nie.

Posiłek I
- musli rodzynkami i orzechami (100g)
- mleko 3,2% (300g)
Posiłek II
- chleb razowy w jajku
- oliwa z oliwek (10g)
Posiłek III
- makaron razowy 100g
- oliwa z oliwek (10g)
- ryba/mięso (100g)

Trening
2 banany po treningu od razu

Posiłek IV 30-90min po treningu
- ryż (100g)
- filet z kurczaka (150g)
- oliwa z oliwek (10g)

Posiłek V
- ryba/mieso/jajka (120g)
- makaron pelnoziarnisty (50g)

 

Wiem że było już wiele takich tematów , aczkolwiek uważam że każda sytuacja jest inna i chciałbym dopasować dietę jak najbardziej pod siebie. Pozdrawiam i liczę na waszą pomoc. :) .
 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko