Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta młodego sportowca

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
NoStresMen

NoStresMen

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Jak pisze w temacie chciałbym się dowiedzieć jaką dietę mam stosować w wieku 16 lat cwiczę obecnie na siłowni (biceps,triceps,klatka tylko hantlami,przedramiona,barki,łydki).
Ćwicze od 30 dni i mam problem bo mam małe piersi i 2 oponki na brzuchu waże 68kg wzrost to 171 cm i myśle że nie mam dobranej dobrej diety ponieważ w bicepsie mi urosło i czuje się silniejszy ponieważ zmieniałem już ciężar i zaniedługo też będe musiał lecz nie widze takiego efektu jak spalenie tłuszczu na brzuszku i na klatce.Prosiłbym o jadłospis z góry dziekuję jeszczę jak ktoś mógłby mi wklejić link z tabela kcla
Jak to pomorze moje serie to
unoszenie przedramion:4x10
wyciskanie hantli:4x12
podciąganie hantli w podporze:4x12
przyciąganie hantli do klatki:4x12
przysiad i zginanie ramion:4x6
w bicepsie mam 32
obciążenie na ręke to ok. 9kg
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Rizorz

Rizorz

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPip
  • 1974 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 0,9999
    Po 1. Ćwicz całe ciało, zajrzyj do podwieszonych treningów w oddzielnym dziale.
    Po 2. Diety rygorystycznej nie musisz przestrzegać. Ważne abyś jadł mniejsze posiłki, ale częściej. Co 2-3 godziny. Mają to być pełnowartościowe posiłki. Pomoże Ci w tym DIETA NA MASĘ.
    Po 3. Nie da się jednocześnie masować i spalać tłuszczu. Sądząc po Twoim wzroście i wadze, dużo tam tego nie masz. Nie przejmowałbym się tym. Masuj.
    Po 4. Masz 16 lat - przeczytaj WIEK A TRENING SIŁOWY.
    W razie pytań pisz.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko