Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta masówka do oceny

- - - - - Dieta Masłwka Ocena Pomoc Gainer MIĘSO

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Jooq

Jooq

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 35 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 14
    Czołem. Dieta do oceny na masę, w okresie szkolnym.

    7:30 Śniadanie Np; placek z kfdprzepisów znaczy sie 3 jajka + pół miski owsianki + banan + jogurt naturalny albo owsianka z jogurtem
    10:30 Śniadanie II Szkoła więc zawsze 2 bułki pełnoziarniste z tuńczykiem
    12:25 Przedobiad ( Różnie ) Tu jest obiad szkolny, ale nie jest źlę, przeważnie kartofele, mięso i surówka, oczywiście tego obiadu jest mało ; / Traktuję to jako przekąska.
    15:00 Obiad = CHUDE MIĘSO!!!! I RYŻ!!! To jest to! Jak najwięcej ofc czyli z 350g kurczaka i worek ryżu ( Czasami beczka kaszy, sometimes kartofle ale very rzadko )
    16:00 - 18:00 TRENING ( I tu stan leczący mój umysł po ciężkim dniu = Wysiłek fizyczny mnie uspokaja )
    18:00 Potreningowy posiłek np: Ryż + Serek wiejski + Banan albo Ryż + Twaróg albo Ryż + Jogurt Naturalny albo Kanapeczki z masłem orzechowym ( Tym TRUE )
    19:30 Kolacja - I tu zawsze coś lekkiego np jajecznika z 2 jajek i do tego jakiś boczek, albo warzywa. Na kolację nie dam rady jeść dużo, i przeważnie po niej ide grać w nogę, jak idę w tą noge grać to staram się dorzucić trochę węglowodanów .
    22:00 Białko UNS WPC econo z mlekiem .

    W wakację dojdzie do tego Olimp Gainerator zamiast 2 posiłków, i trochę pozmieniam, ale gainer będzie zamiast posiłku potreningowego, i będzie druga porcja gainera po obiedzie trening będzie wcześniej po II Śniadaniu, tyle że na wakację będe jadł na II Śniadanie tyle co na obiad.

    Zapraszam do oceny, myślę że dieta jest naprawdę dopracowana, bo jednak włożyłem w to trochę czasu. Sam nic lepszego nie wykombinuję, ułożyłem to po przeczytaniu paru artykułów dot. diety na masę. A o odżywianiu wiedziałem sporo zanim zacząłem ćwiczyć tak na serio na siłowni.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Yoshimu

    Yoshimu

      KFD Gold

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 9645 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 2lata+
    1. Po co na wakacje chcesz zamieniac posiłki na prochy? Ja jak używam odżywek to tylko jako uzupełnienie diety.
    2. w ostatnim posiłku Białko szybkowchłanialne? Wydajemi sie że to nie jest białko na noc. Na noc trzeba cos co sie wolno wchłania, np ser biały i do tego oliwa z oliwek.
    3. Policz BTW
    • 0

    #3
    KaczyJLB

    KaczyJLB

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1435 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL/UK
    • Staż [mies.]: 5 min
    do ostatniego mozesz dac te bialko + twarog + oliwa ;) ew. białka jajek i to wszystko zmiksować smakowo nie bardzo ale dlugo sie będzie wchłaniać
    • 0

    #4
    KaczyJLB

    KaczyJLB

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1435 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL/UK
    • Staż [mies.]: 5 min

    Czołem. Dieta do oceny na masę, w okresie szkolnym.

    7:30 Śniadanie Np; placek z kfdprzepisów znaczy sie 3 jajka + pół miski owsianki + banan + jogurt naturalny albo owsianka z jogurtem
    -ok
    10:30 Śniadanie II Szkoła więc zawsze 2 bułki pełnoziarniste z tuńczykiem
    -ok
    12:25 Przedobiad ( Różnie ) Tu jest obiad szkolny, ale nie jest źlę, przeważnie kartofele, mięso i surówka, oczywiście tego obiadu jest mało ; / Traktuję to jako przekąska.
    - <_<
    15:00 Obiad = CHUDE MIĘSO!!!! I RYŻ!!! To jest to! Jak najwięcej ofc czyli z 350g kurczaka i worek ryżu ( Czasami beczka kaszy, sometimes kartofle ale very rzadko )
    -tu daj ok 150-200g mięcha + 100/150 gryczanej/ryzu/makaronu
    16:00 - 18:00 TRENING ( I tu stan leczący mój umysł po ciężkim dniu = Wysiłek fizyczny mnie uspokaja )
    18:00 Potreningowy posiłek np: Ryż + Serek wiejski + Banan albo Ryż + Twaróg albo Ryż + Jogurt Naturalny albo Kanapeczki z masłem orzechowym ( Tym TRUE )
    - po treningu białko + banan a jak będziesz juz w domu to 100/150g kury +100g gryczanej/ryzu/makaronu
    19:30 Kolacja - I tu zawsze coś lekkiego np jajecznika z 2 jajek i do tego jakiś boczek, albo warzywa. Na kolację nie dam rady jeść dużo, i przeważnie po niej ide grać w nogę, jak idę w tą noge grać to staram się dorzucić trochę węglowodanów .
    -kolacja 200/250g twarogu chudego + 20ml oliwy z oliwek mozesz dodac troche mleka i zmiksować razem z białkiem jeszcze
    22:00 Białko UNS WPC econo z mlekiem .

    W wakację dojdzie do tego Olimp Gainerator zamiast 2 posiłków, i trochę pozmieniam, ale gainer będzie zamiast posiłku potreningowego, i będzie druga porcja gainera po obiedzie trening będzie wcześniej po II Śniadaniu, tyle że na wakację będe jadł na II Śniadanie tyle co na obiad.

    Tego GEJneratora odpuść, lepiej kup dobre białko


    Zapraszam do oceny, myślę że dieta jest naprawdę dopracowana, bo jednak włożyłem w to trochę czasu. Sam nic lepszego nie wykombinuję, ułożyłem to po przeczytaniu paru artykułów dot. diety na masę. A o odżywianiu wiedziałem sporo zanim zacząłem ćwiczyć tak na serio na siłowni.


    • 0

    #5
    Jooq

    Jooq

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 35 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 14
    1.Obiad musi być jaki jest, bo się poprostu nie najadam a nie będe na głodnego ćwiczyć 200 g mięso + 200 g ryżokaszy to dla mnie zamało ; /
    2.Trening robię u siebie w domu, domowa siłownia ( Ławka, hantle, stojaki, sztanga, sztanga łamana ) Więc odrazu po treningu szamam coś jak obiad. A banan zawsze po treningu zjedzony ; d.
    3.No i ta kolacja nieszczęsna, nie stać mnie codziennie jeść twaróg biały cały, nie mogą zostać jajka? Albo sałatka z tuńczyka? Bo inaczej ni dam rady. Twaróg mogę zjeść raz na pare dni.
    4.Po co ta oliwa na noc? Nie mogę tego zamienić na łyżkę masła orzechowego? Też ma dużo tłuszczów. ( Już wiem, oliwa lepsza będe pił przed SNEM łyżeczkę oliwy małą )
    5.Gainera chce kupić bo to mi zastąpi posiłek, nie stać mnie tak dużo jedzenia jeść, chociaż na 30 dni wakacji tego gainera żebym jadł . I gainer podobno wspomaga budowanie masy bardziej niż zwykłe jedzenie. A jeśli nie to chociaż gainer po treningu, 1 porcja dziennie.
    6.Jakie jest najlepsze białko na noc przed spanie, tak jak ja biorę.

    Ps: Co to BTW?

    Edytowany przez Jooq, 03 czerwiec 2011 - 19:23 .

    • 0

    #6
    KaczyJLB

    KaczyJLB

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPipPip
    • 1435 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:PL/UK
    • Staż [mies.]: 5 min
    Ale jednorazowo przyswoisz tylko 50g białka wiec nie ma sensu rozciągać żołądka ;) mozesz jeśc jajka na kolacje, kostka twarogu chudego 200/250g to koszt ok 1,70zł w marketach, oliwa spowalnia wchlanianie białka bardzo korzystne zwłaszcza kiedy śpimy, maslo orzechowe moze być (zdrowe tluszcze) zamiast gainera kup dobre białko + płatki owsiane (uprzednio zmielone na konsystencje mąki) i robisz sobie gainera lepszy niz ten sklepowy, białko na noc najlepsze kazeina - ale moim zdaniem szkoda kasy lepiej twarog ty masz zwykłą serwatke ktora sie szybko wchłania, b- bialko, t-tluszcze, w-węglowodany (BTW)
    • 0

    #7
    Bieleń

    Bieleń

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 302 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    Nie mam marketu w okolicy, najbliższy 36 km ale to chyba będe autobusem jeździł na zakupy.
    Łyzeczka mała oliwy przed spaniem, do porcji białka będzie, bo własnie naczytałem się jaka jest dobra ^^
    Gainera zrobię jak mówisz, tylko jak to zrobić? Daję ile chce białka + Dodaję tą owsiankową mąkę, tylko skąd będe wiedzieć ilę dodać?? I to z mlekiem rozmieszać?
    A na noc wolę dobre białko niż twaróg ; p I mam jeszcze 750g tego mojego białka UNS WPC econo, kiedy i jak je zjeść? Bo chyba mało czasu ma jeszcze ważności ; /


    Ps: jak zrobić z owsianki mąke ? : >

    Ps2: Jooq to ja, bo tamte konto to kumpla i pomyślałem że fajne forum i sobie założę swoje konto.

    Edytowany przez Bieleń, 03 czerwiec 2011 - 20:22 .

    • 0

    #8
    Bieleń

    Bieleń

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 302 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    No, jestem po oliwie z białkiem, najpierw łykłem porcje białka, a później 1,5 dużej łyżeczki ( Dzieląc łyżeczki na MAŁE i DUŻE ) Mama mówiła że to jedna duża 10ml to wziąłem 15ml niby. Ogólnie OCHYDNE, ale jakoś dam radę, codziennie przed spaniem te 1,5 łyżeczki po białku.
    • 0

    #9
    Bieleń

    Bieleń

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 302 postów
  • Wiek: 24
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    Podbijam ; /
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko