Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta masa, suplementacja - porady.

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
NoviceGuy

NoviceGuy

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 3 postów

Ważę 71 kilo i mam 175cm oraz 18 lat. Moim celem jest nabranie masy mięsniowej, a na silownie chodze od 8 miesiecy (3-4x w tygodniu). Jednak dopiero teraz zdecydowalem sie na przybranie jakiejs bardziej klarownej diety. Chcialem dowiedziec sie tutaj czy powinienem/moglbym zaczac brac kreatyne lub jakies inne suplementy oraz zapytac czy moja dieta jest w miare okej.

 

Wrzuce screen z jednego dnia, jednak planuje dodawać naprzemiennie takie produkty jak: ryż brązowy, łosoś, indyk, wolowina, oliwa z oliwek, warzywa oraz owoce, szynka z indyka do chleba

 

Moje pytania:

1. Czy dieta jest okej? Jakie produkty ewentualnie usunac lub co dodac?

2. Suplementacja. Brać coś? (kreatyna, carbo, bcaa itp.?)

Capture.PNG


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:
Masa! , Dieta na mase, czy dobra? , Używki przy treningu na masę , Faustt | Lekka Atletyka-Siłownia-Dieta , dieta na mase | sprawdzcie czy moze byc

#2
shirusx

shirusx

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 149 postów
  • Wiek: 22
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 7
    Zdecydowania za mało węgli, w Twoim wypadku 400 g minimum, a za dużo białka.
    Jajka zamień z wiejskim w śniadaniu.
    Polecam tuńczyka w wodzie +oliwa/olej a nie tuńczyka w oleju ;)
    • 1

    #3
    howtobefit

    howtobefit

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 413 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 24+

    Podbij kalorie do 3100 :). Na kolację do twarogu spokojnie możesz dodać jakiś olej lniany albo oliwę (nawet i 30mL) - pamiętaj, tyje się zazwyczaj od nadmiaru węgli, tłuszcze są potrzebne (oczywiście w rozsądnych ilościach). Dieta ogólnie bardzo ładna, jeśli chodzi o składniki, jednak przy aktualnej podaży kcal rósłbyś dosyć powoli, także proponuję zwiększyć. Druga sprawa - nie ładuj tyle białka, 400g piersi z kurczaka to zdecydowanie za dużo. Obniż do 2g na kg masy ciała (zwierzęcego). Tłuszcz możesz luźno utrzymywać na poziomie nawet 1,5g, resztę postaraj się uzupełniać węglami.

    Jeśli chcesz je podbić, polecam "sztuczki", z których poczciwy ektomorfik powinien skorzystać - ładuj owoce do śniadania i po treningu, to Ci pozwoli znacznie poziom węgli podbić (to, że proste, wcale nie szkodzi, biorąc pod uwagę porę). W godzinach do popołudniowych możesz spokojnie dodać też jakiś owoc - mimo wysokiego, zazwyczaj, IG i obecności cukrów prostych, w obecności innych składników powinien się dobrze wchłonąć.

    Kreatyna zwiększa ciśnienie, także jak zdarza Ci się palić papierosy czy pić kawę, to radziłbym podchodzić do niej ostrożnie. Jeśli nie - śmiało możesz spróbować.


    Edytowany przez howtobefit, 07 czerwiec 2015 - 16:38 .

    • 1




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników