Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta Low Carb + odżywki i suplementy?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Raspil

Raspil

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 5 postów
Witam jestem nowy na forum :) niedługo planuję założyć swój DT ale puki co (chyba) stosuję się do diety low carbo , generalnie całkowicie zmieniłem moje nawyki żywieniowe zacząłem sie odżywiać regularnie i raczej zdrowo ;) napiszę jak wygląda moja przeciętna dieta więc
I posiłek ok 8-8,30 płatki owsiane 50 gr +250ml mleko 3,2 lub woda / 3 jajka z 2 kromkami chleba żytniego

II ok 11-11,30 i jest to serek wiejski plus chuda wędlina 4-5 plasterków lub zamiast serka bułka razowa(jakaś pełnoziarnista)

III ok 13-13,30 odżywka białkowa 35g plus 250 wody (provit 80 z olimpu)

IV i tu 15-17 zależy na którą na siłownię jak później to wcinam jeszcze przed tym obiadkem mix sałat z 2 łyzkami jogurtu naturalnego
/przed siłownią to ryż brązowy (lub ten bezglutenowy)+200 g piersi grilowanej lub smażonej bez tłuszczu /ryba

V po siłowni ok 19-20 w sumie to staram się zaraz po prysznicu więc znowu odżywka białkowa + banan

i to chyba tyle muszę wyliczyć jeszcze bilans W B T plus kcal,


mam takie pytanie czy sama odżywka może stanowić posiłek ?
po treningu łykam 4 tab. kreatyny 1250 też z olimpu ,czy to nie przeszkadza w redukcji ?

no i jeszcze lecę na lipo6 black , a wieczorem przed snem łykam zma oprocz tego ok 3L H20 dziennie , treningi siłownia 3 x na tydzień po ok 1h plus 30 min ergonometr , w dni bez siłowni basen lub bieganie ok 45 min. tylko w niedziele nic ;)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Bloodbrother7947

Bloodbrother7947

    KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPip
  • 136 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Koszalin
    • Staż [mies.]: 21
    1. Samo białko, to średnio jako posiłek, tak sądzę.
    2. Zamiast kreatyny nie lepiej dać BCAA, żeby uniknąć katabolizmu? Kretke zostaw na masę. ;)
    • 0

    #3
    Raspil

    Raspil

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 5 postów

    1. Samo białko, to średnio jako posiłek, tak sądzę.
    2. Zamiast kreatyny nie lepiej dać BCAA, żeby uniknąć katabolizmu? Kretke zostaw na masę. ;)


    po samm białku z 2 godziny nie czuję głodu więc chyba nie jest taki zły :)

    hmm w opisie kreatyny Suplementacja diety olimp CREATINE MEGA CAPS powoduje: - szybką resyntezę ATP (bezpośrednie źródło energii) - znaczny wzrost siły oraz beztłuszczowej masy ciała - działanie antykataboliczne - zwiększone uenergetycznienie organizmu
    więc wychdzi mi że działanie podobne jak BCAA
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko