Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta Low Carb dla 104 kg do sprawdzenia

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Dcocah

Dcocah

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
Witam,

Ułożyłem swoją dietę low carbo i chciałbym aby ktoś ja sprawdził i podpowiedział co mam w niej zmienić.

Dane :
Wiek : 21 lat
Waga : 104 kg
Wzrost : 189 cm

Może powiem parę słów o sobie. Pierwszy raz z siłownią ,, spotkałem " się w wieku 16lat ( 5 lat temu ) ćwiczyłem regularnie z niezłymi efektami dużo lepszymi niż inni rówieśnicy którzy zaczęli wraz ze mną ćwiczyć. Ćwiczyłem około 2 lat dość nie regularnie na jakieś 24 miesiące bylem około 12-14 miesięcy na siłce potem coś mnie tknęło i sięgnąłem po ,,doping" który brałem dosłownie bez głowy z myślą MASA MASA MASA i tak z 87 kg ,, wskoczyłem" w miesiąc czasu na 106 kg ( przy nie aż tak ,,mocnym" dopingu ) po odstawieniu miałem problemy ze stawami kościami etc musiałem zaprzestać siłowni na 3 miesiące po czym , ,zalałem " się a wracając załamałem się spadkiem ( może nie tyle co siły ale wytrzymałości mogłem dalej machać żelastwem ale około połowę mniej powtórzeń, głównie siadał triceps ) potem od czasu do czasu wracałem ale to na krótko 2 tyg max.

Zapomniał bym dodać około rok temu przed wakacjami 2009 biegałem utrzymując przy tym dietę nie aż tak dokładną po prostu unikałem węglowodanów w dużych ilościach i smażonych produktów z 107 kg zszedłem na około 93-4 w jakieś 1,5-2 miechy jednak jak widać waga wróciła jednak nie ma co się dziwić wróciłem do starych nawyków żywieniowych oraz braku ruchu.

Teraz postanowiłem wrócić na siłownie i dorzucić do tego areoby + oczywiście dietę bez której nie ma co zaczynać wg mnie. Jestem mocno zdeterminowany i mam nadzieje że pomożecie mi przez sprawdzenie diety.

Warto dodać że ludzie nie których pytam o swoja wagę ,,grubo" ją zaniżają i mówią około 90kg ~
Budowę mam bardzo dobrą jednak jak już wspomniałem ZALANĄ.

Plan treningowy jaki przewiduje to :

1. Poniedziałek
-Klata, Biceps, Brzuch + 25-30 min rower

2. Środa
- Barki, Nogi, Brzuch + 25-30 min rower

3. Piątek
- Plecy, Triceps, Brzuch + 25-30 min rower.

Weekendy : praca fizyczna jednak w okresie zimowym nie aż tak intensywna.


Posiłki

1.
Płatki owsiane 120g na wodzie -
Jaja kurze gotowane 230g (4 jaja ) -
2.
Chleb żytni pełnoziarnisty 70g
Polędwica z indyka 40g
+ tutaj bym jeszcze chciał dodać białko jednak nie mam pomysłu wiec + 50g wpc 80%
3.(przed treningowy )
Ryż brązowy 100g
Pierś z kurczaka 350g
4.( bezpośrednio po treningu )
Banan 200g ( m/w 2 banany )
5.
Tuńczyk w wodzie 100g
WPC 80% 30g
6.
Makrela wędzona 125g
Oliwa z oliwek 5g~


Taka dietę przewiduje w dni treningowe, i mam pytanie jak powinna wyglądać w dni nie treningowe ? Zmniejszyć ilość WW ?

Proszę o opinię i wszelką pomoc !

Pozdrawiam !

edit. zapomniałem o wartościach odżywczych w produktach. Już się za to zabieram.

Edytowany przez Dcocah, 05 październik 2010 - 09:28 .

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Dcocah

Dcocah

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
Niestety nie mogę edytować poprzedniego postu ( prosił bym moderatora o pomoc ).

Powinien wyglądać tak :

Witam,

Ułożyłem swoją dietę low carbo i chciałbym aby ktoś ja sprawdził i podpowiedział co mam w niej zmienić.

Dane :
Wiek : 21 lat
Waga : 104 kg
Wzrost : 189 cm


Może powiem parę słów o sobie. Pierwszy raz z siłownią ,, spotkałem " się w wieku 16lat ( 5 lat temu ) ćwiczyłem regularnie z niezłymi efektami dużo lepszymi niż inni rówieśnicy którzy zaczęli wraz ze mną ćwiczyć. Ćwiczyłem około 2 lat dość nie regularnie na jakieś 24 miesiące bylem około 12-14 miesięcy na siłce potem coś mnie tknęło i sięgnąłem po ,,doping" który brałem dosłownie bez głowy z myślą MASA MASA MASA i tak z 87 kg ,, wskoczyłem" w miesiąc czasu na 106 kg ( przy nie aż tak ,,mocnym" dopingu ) po odstawieniu miałem problemy ze stawami kościami etc musiałem zaprzestać siłowni na 3 miesiące po czym , ,zalałem " się a wracając załamałem się spadkiem ( może nie tyle co siły ale wytrzymałości mogłem dalej machać żelastwem ale około połowę mniej powtórzeń, głównie siadał triceps ) potem od czasu do czasu wracałem ale to na krótko 2 tyg max.

Zapomniał bym dodać około rok temu przed wakacjami 2009 biegałem utrzymując przy tym dietę nie aż tak dokładną po prostu unikałem węglowodanów w dużych ilościach i smażonych produktów z 107 kg zszedłem na około 93-4 w jakieś 1,5-2 miechy jednak jak widać waga wróciła jednak nie ma co się dziwić wróciłem do starych nawyków żywieniowych oraz braku ruchu.

Teraz postanowiłem wrócić na siłownie i dorzucić do tego areoby + oczywiście dietę bez której nie ma co zaczynać wg mnie. Jestem mocno zdeterminowany i mam nadzieje że pomożecie mi przez sprawdzenie diety.

Warto dodać że ludzie nie których pytam o swoja wagę ,,grubo" ją zaniżają i mówią około 90kg ~
Budowę mam bardzo dobrą jednak jak już wspomniałem ZALANĄ.

Plan treningowy jaki przewiduje to :

1. Poniedziałek
-Klata, Biceps, Brzuch + 25-30 min rower

2. Środa
- Barki, Nogi, Brzuch + 25-30 min rower

3. Piątek
- Plecy, Triceps, Brzuch + 25-30 min rower.

Weekendy : praca fizyczna jednak w okresie zimowym nie aż tak intensywna.


Posiłki

1.
Płatki owsiane 120g na wodzie - 14,3 g białko / 8,6 g tłuszczu / 83,2 g WW
Jaja kurze gotowane 230g (4 jaja ) - 22,5 g białko / 17,5 g tłuszczu / 1,1 g WW
2.
Chleb żytni pełnoziarnisty 70g - 4,7 g białko / 1,3 g tłuszczu / 37,7 g WW
Polędwica z indyka 40g - 6,3 g białko / 1,8 g tłuszczu / 0,0 g WW
+ tutaj bym jeszcze chciał dodać białko jednak nie mam pomysłu wiec + 50g wpc 80%
3.(przed treningowy )
Ryż brązowy 100g - 7,1 g białko / 1,9 g tłuszczu / 76,8 g WW
Pierś z kurczaka 350g - 75,3 g białko / 4,5 g tłuszczu / 0,0 g WW
4.( bezpośrednio po treningu )
Banan 200g ( m/w 2 banany ) - 2 g białko / 0,6 g tłuszczu / 47 g WW
5.
Tuńczyk w wodzie 100g - 21,5 g białko / 1,2 g tłuszczu / 0,0 g WW
WPC 80% 30g
6.
Makrela wędzona 125g -25,9 g białko / 19,4 g tłuszczu / 0,0 g WW
Oliwa z oliwek 5g~ - 0,0 g białko / 5 g tłuszczu / 0,0 g WW


Białka : 243g / 2,35g na kg
WW : 250 g / 2,41g na kg
Tłuszcze : 69g / 0,66g na kg
Kalorie : 2500 kcal / 24,00kcal na kg


Taka dietę przewiduje w dni treningowe, i mam pytanie jak powinna wyglądać w dni nie treningowe ? Zmniejszyć ilość WW ?

Proszę o opinię i wszelką pomoc !

Pozdrawiam !

edit. zapomniałem o wartościach odżywczych w produktach. Już się za to zabieram.
  • 0

#3
-ARTUR-

-ARTUR-

    Bóg spamu ;)

  • Mod Ogólny
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 15269 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Ogólnie dieta w miarę lecz;
1. co sie rzuca w oczy - brak posiłku potreningowego;
2.szynka z 2 posiłku nie jest dobrym źródłem białka - zamień na kurę.
3. brak warzyw;
4. białko liczysz tylko z mięsa i jajek.
5. mało tłuszczy.
  • 0




0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko