Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta Kwaśniewskiego - dieta optymalna

* * * * - 6 głosów dieta kwasniewski kwasniewskiego

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

Ankieta: Dieta Kwaśniewskiego - dieta optymalna (205 użytkowników głosowało)

Jak oceniasz dieta?

  1. Polecam (51 głosów [25.00%])

    Procent głosów: 25.00%

  2. Nie polecam (70 głosów [34.31%])

    Procent głosów: 34.31%

  3. Nie mam zdania (83 głosów [40.69%])

    Procent głosów: 40.69%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#21
BRN

BRN

  • KFD pro
  • PipPipPip
  • 418 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DG.
    • Staż [mies.]: mały
    A Da sie przytyć od takiej diety 2-posiłkowej ? %)

    Ja sie dowiedziałem od kumpla, że w ciągu pół roku tak sie wyćwiczy, że weźmie 190 kg. na klate, bo znalazł taką dietę jak to on powiedział: "Dla profesjonalnych kulturystów" ... Dodam, że on wgl. nie chodzi na siłke, dopiero zaczyna.

    ...Wiem że żenujące...
    • 0

    #22
    Optyman

    Optyman

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    Tycie nie zależy ile się je tylko co się je, oczywiście jeśli się będzie jadło bardzo mało to nie przytyjemy. Żywienie optymalne doprowadza do normalnej wagi należnej, dla każdego człowieka innej ze względu na jego budowę, itp.
    • 0

    #23
    PLN

    PLN

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 56 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    wiecie co..? moim zdaniem wszyscy macie rację. serio. %-)
    • 0

    #24
    introder00

    introder00

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wroc
    • Staż [mies.]: 0

    wiecie co..? moim zdaniem wszyscy macie rację. serio. %)


    "(...) Bóg widząc, że były dobre, 11 rzekł: «Niechaj ziemia wyda rośliny zielone: trawy dające nasiona, drzewa owocowe rodzące na ziemi według swego gatunku owoce, w których są nasiona». I stało się tak. 12 Ziemia wydała rośliny zielone: trawę dającą nasienie według swego gatunku i drzewa rodzące owoce, w których było nasienie według ich gatunków. A Bóg widział, że były dobre."

    fragment z ksiegi rodzaju.

    Nie chce potepiac tej diety bo plamuje jej spruowac i przetestowac na wlasnej skorze. Tylkoprzegladajac rozne materialy na frach czy wywiady z samym doktorem wyczytalem o pewnej ideologi jakoby bog stworzyl zwierzeta na pokarm nie zas owoce. to ludzie wymyslili rolnictwo a wraz znim pojawily sie choroby.
    To bog nam dal instrukcje obslugi czlowieka w ktorej nie bylo roslin, owocow, warzyw.

    Tak wiec zprzykroscia musze stwierdzic ze skoro doktor odwoluje sie do tej ideologi to jest to jego bujny wymysl gdyz jak pisze biblia bog stworzyl owoce bo byly dobre.

    na koniec przytocze jeszce jede fragment z ksiegi rodzaju ktory w 100% odrzuca teorie optymalnych:

    "(...) I rzekł Bóg: «Oto wam daję wszelką roślinę przynoszącą ziarno po całej ziemi i wszelkie drzewo, którego owoc ma w sobie nasienie: dla was będą one pokarmem. 30 A dla wszelkiego zwierzęcia polnego i dla wszelkiego ptactwa w powietrzu, i dla wszystkiego, co się porusza po ziemi i ma w sobie pierwiastek życia, będzie pokarmem wszelka trawa zielona». I stało się tak. 31 A Bóg widział, że wszystko, co uczynił, było bardzo dobre. "

    No ale odlozmy wyzsze sprawy na bok przynajmniej narazie

    Edytowany przez introder00, 22 marzec 2009 - 03:44 .

    • 0

    #25
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15119 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat
    TO MUSI BYĆ PROWOKACJA--- NIE WIERZE W TO (boskie słowa na temat diet).
    To jakies jaja ----- leczenie cukrzycy dietą???? nie slyszalem za bardzo zeby dieta leczylo sie cukrzyce (jakąkolwiek dietą). Zreszta to jest logiczne jak sie przeanalizuje przyczyny powstania cukrzycy (obojetnie jakiego typu). Utrzymujac odpowiednia diete mozna jedynie wspomagac leczenie cukrzycy, ale nie leczyc i to jeszcze mierną dietą Kwaśniewskiego.
    Introder00 myślę że jesli twoje teksty nie beda empirycznymi przeslankami nie beda wnosic nic sensownego do tematu - mowiac prościej źle trafileś z tym religijnym badziewiem. Tutaj chyba nie ma zbłąkanych owieczek szukających stada i swojego pasterza.
    • 0

    #26
    TheDebil

    TheDebil

      Znafca cykli białkowych %)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3573 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z apteki %)
    • Staż [mies.]: 25

    Dr Kwaśniewski wzorował się na Piśmie Świętym

    A co ma biblia do dietetyki?

    mój tata stosuje go od 12 lat

    I przez 12lat obciąża organizm poprzez spowalnianie metabolizmu...

    uspokoiła a energii ma tyle że śpi maksymalnie 4-5 h

    W to nie wątpię ale chyba nie sądzisz, że 4-5h wystarczy dla prawidłowej regeneracji 'ciężko pracującego i uprawiającego sport 53 letniego człowieka'?
    • 0

    #27
    introder00

    introder00

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wroc
    • Staż [mies.]: 0
    Agressor nie bede sie wdawal z toba w rozmowe bo widze, że nasza inteligencja stoji na innym poziomie.
    "religijne badziewie" hmm widzisz ja religijny nie jestem nie chodze do koscioła itd. Nie wpuszcam nawet ksiedza do domu i sie nie modle.
    Tylko czy to jest slowo boze czy nie to przydalo by sie bys uszanował czyjes slowa ktore przetrwaly tyle milionow lat i niewazne czy sa prawdziwe i przez kogo napisane.
    W ostatnim poscie nie wyrazilem swojej opini co do tej diety jednak starałem sie obalić pewne teorie ktore kryje sie za ta dieta wlasnie przy pomocy fragmentu bibli.
    Istota rozumna zrozumie to porownanie.

    Własciwie to twoj post niczego nie wniosl wrecz sprowokował mnie do napisania zbednego postu (zbednego dla tresci tematu) co daje nam dwa zbedne posty. Jesteś zatem czynnikiem negatywnym w tym temacie wiec moze idz zjedz swoje odzywki wtedy bedzie lepiej dla ciebie i dla tego watku.

    Natomiast co do opluwania tej diety przez ciebie powiem tak...
    Kazdy ma swoje zdanie i ty wyraziles swoje. ale..

    "Zreszta to jest logiczne jak sie przeanalizuje przyczyny powstania cukrzycy" tym tekstem udowodniles ze nie masz zielonego pojecia o cukrzycy.

    Ta dieta wielu ludzi wyleczyla z cukrzycy i nie tylko ale co ty mozesz o tym wiedziec.
    jesli masz jakas cudowna diete albo poprostu lepsza od tego"badziewia" to wskaz ja.
    Badz mym pasteżem hehe.. no ale chyba nie masz bo jesli ten avatar twoj przedstawia twoja zdeformowana sylwetke to wole pozostac przy swoim... szkoda słów.

    Edytowany przez introder00, 22 marzec 2009 - 21:50 .

    • 0

    #28
    Optyman

    Optyman

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna

    A co ma biblia do dietetyki?


    I przez 12lat obciąża organizm poprzez spowalnianie metabolizmu...


    W to nie wątpię ale chyba nie sądzisz, że 4-5h wystarczy dla prawidłowej regeneracji 'ciężko pracującego i uprawiającego sport 53 letniego człowieka'?


    Temat biblii zakończmy bo widzę że nie ma to sensu.

    Gdyby obciążał organizm czuł by się gorzej i miał by złe wyniki badań, ale jednak od 11 lat ma wyniki 20 letniego zdrowego człowieka.

    Jedząc dobry pokarm w postaci tłuszczów nasyconych nie potrzebuje aż tylu snu, a regeneracja następuje dużo szybciej.


    Myślę, że nic nie zdziałam już więcej. Ludzie rozumni, a myślę że jest nim tylko jak na razie introder00 będą mogli się cieszyć zdrowiem i życiem, jeśli tylko będą poprawnie stosować się do zaleceń.
    • 0

    #29
    TheDebil

    TheDebil

      Znafca cykli białkowych %)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3573 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z apteki %)
    • Staż [mies.]: 25

    Ta dieta wielu ludzi wyleczyla z cukrzycy i nie tylko ale co ty mozesz o tym wiedziec.
    jesli masz jakas cudowna diete albo poprostu lepsza od tego"badziewia" to wskaz ja.
    Badz mym pasteżem hehe.. no ale chyba nie masz bo jesli ten avatar twoj przedstawia twoja zdeformowana sylwetke to wole pozostac przy swoim... szkoda słów.

    A to dziwne, mój dziadek przez wiele lat walczył z cukrzycą i każdy lekarz sugerował ograniczenie w znacznym stopniu z tłuszczy.
    • 0

    #30
    themdm

    themdm

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 90 postów
  • Wiek: 34
    • Staż [mies.]: 36

    jesli masz jakas cudowna diete albo poprostu lepsza od tego"badziewia" to wskaz ja.
    Badz mym pasteżem hehe.. no ale chyba nie masz bo jesli ten avatar twoj przedstawia twoja zdeformowana sylwetke to wole pozostac przy swoim... szkoda słów.

    uważasz się za osobę inteligentną, a robisz podstawowe błędy gramatyczne...
    Skoro tak cwaniakujesz to pokaż swoją sylwetkę...
    • 0

    #31
    introder00

    introder00

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 46 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wroc
    • Staż [mies.]: 0

    uważasz się za osobę inteligentną, a robisz podstawowe błędy gramatyczne...
    Skoro tak cwaniakujesz to pokaż swoją sylwetkę...

    a prosze bardzo :
    http://www.fotka.pl/profil/introder00/

    jestem normalny czasami niezdajecie sobie sprawy patrzac na rozmiar bicepsa jak ogolnie wygladacie. Nie kieruje tego do wszystkich. Themd nie wiem po co wogole właczasz sie do tej dyskusji

    Edytowany przez introder00, 22 marzec 2009 - 22:24 .

    • 0

    #32
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16156 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat

    A co ma biblia do dietetyki?


    No jak co - wg niej - PraŻydzi żyli po 500 lat :unsure: albo i dłużej. To przecież nei zasługa owoców,warzyw, ryb ale koszernego baraniego łoju => pitego szklankami ;) taka pradieta Kwaśniewskiego %)
    • 0

    #33
    ~suchoklates

    ~suchoklates

      shut up and swallow

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 12382 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wwa
    • Staż [mies.]: 60

    Skoro tak cwaniakujesz to pokaż swoją sylwetkę...

    co ma wyglad do wiedzy?
    • 1

    #34
    themdm

    themdm

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 90 postów
  • Wiek: 34
    • Staż [mies.]: 36

    Agressor nie bede sie wdawal z toba w rozmowe bo widze że nasza inteligencja stoji na innym poziomie.
    ...bo jesli ten avatar twoj przedstawia twoja zdeformowana sylwetke to wole pozostac przy swoim... szkoda słów.

    kto tu pierwszy uderzył w wygląd...
    żeby nie było spamu, jestem na medycynie i miałem ostatnio wykład dotyczący stosowania tej diety. Jednoznacznie jest powiedziane, że dieta Atkinsona rozpowszechniona przez Kwasniewskiego niesie duzo wiecej szkody nic pozytku...
    • 0

    #35
    Optyman

    Optyman

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna

    kto tu pierwszy uderzył w wygląd...
    żeby nie było spamu, jestem na medycynie i miałem ostatnio wykład dotyczący stosowania tej diety. Jednoznacznie jest powiedziane, że dieta Atkinsona rozpowszechniona przez Kwasniewskiego niesie duzo wiecej szkody nic pozytku...



    Widocznie twoi wykładowcy nie weidzą co mówią. Poczytaj o diecie Atkinsa i diecie
    Kwaśniewskiego, TO SĄ CAŁKOWICIE INNE MODELE ŻYWIENIA, chyba mało uważasz na zajęciach albo wpierają Ci głupoty. Jeszcze tego nie zrozumiałeś że oni i tak będą przeciwko tej diecie, bo ona leczy ludzi. Naukowcy zarabiają na chorobach i taka jest prawda.
    • 0

    #36
    Aggressor

    Aggressor

      Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 15119 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Siemianowice
    • Staż [mies.]: 11lat
    Introder wez otwórz jakas ksiazke i poczytaj znaczenie słowa "polemika"

    Pijesz do mojej inteligencji a do dyskusji uzywasz słow z jakiejs ksiegi zwanej pismem świetym ktora nie wiedziec czemu wszystko wie najlepiej i jest w niej opisane wszystko w najlepszy sposób.
    Idac twoim tokiem rozumowania lepiej olać nauke , medycyne i wszystko - przecież w pismie swiętym znajdziemy odpowiedz i wyjasnienie na wszystkie tematy.
    Wy wolisz ufac w pismo świete ja w ksiązki medyczne i doniesienia z tej branży.

    Miej swoją logike ja mam swoją.
    A co do mojej sylwetki ---- to twoje zdanie czy wyczytałeś to z pisma świetego ???
    Bo w sumie juz nie wiem czy jestes osobą zdolną do myślenia samodzielnego czy tylko do powielania i wyciągania wniosków z jednej "wielkiej ksiegi".

    A i jeszcze jedno - wytlumacz mi jak np chcesz dietą wyleczyć niewrazliwosc organizmu na insuline albo np komorek na glukoze ?? lub wade(zniszczenie , brak) komórek beta wysepek Langerhansa ?
    Poza tym w cukrzycy odzywianie sie zbyt tłusto jest szkodliwe.
    Siadaj na dupie i weź do ręki jakąs poważną książke - a nie zbiór bajek na dobranoc.
    • 0

    #37
    Optyman

    Optyman

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    Cukrzyca typu 1 jest dłużej leczona za pomocą żywienia optymalnego, ale typu 2 jest leczona w bardzo krótkim czasie nawet do 3 tygodni. Wg. lekarzy jest ona nieuleczalna, no cóż sam Pan Lech Wałęsa, zastosował to żywienie i odstawił insulinę, ciekawe, a nie daleko trzeba szukać aby to potwierdzić. Ale nadal będę powtarzał, jest to żywienie dla ludzi rozumnych niekoniecznie wykształconych, bo jak na razie to znam tylko ludzi co najwyżej po szkole średniej którzy to pojęli.
    • 1

    #38
    TheDebil

    TheDebil

      Znafca cykli białkowych %)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3573 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z apteki %)
    • Staż [mies.]: 25
    Jak już wyżej wspominałem mój dziadek chorował na cukrzyce. Mimo zaleceń lekarzy nie zmienił sposobu odżywiania, nadal jadł bardzo tłusto(jego dietę można było porównać do tej opisywanej w tym temacie) a jakoś do końca życia cukrzycy nie wyleczył...
    • 0

    #39
    Optyman

    Optyman

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 12 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    Jeść tłusto to nie znaczy optymalnie. Można jeść dużo tłuszczu ale można jeść też jednocześnie dużo węglowodanów. Najważniejsza jest proporcja 1:2,5-3,5:0,8 (B:T:W). Może się to wydawać niewykonalne ale po 2-3 tygodniach codziennego liczenia wszystko się staje proste i instynktownie przyrządzamy dobre posiłki.

    pozdrawiam.
    • 0

    #40
    DobrePączki

    DobrePączki

      Oraz

    • Torty
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 16156 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 19 lat

    Cukrzyca typu 1 jest dłużej leczona za pomocą żywienia optymalnego, ale typu 2 jest leczona w bardzo krótkim czasie nawet do 3 tygodni. Wg. lekarzy jest ona nieuleczalna, no cóż sam Pan Lech Wałęsa, zastosował to żywienie i odstawił insulinę, ciekawe, a nie daleko trzeba szukać aby to potwierdzić. Ale nadal będę powtarzał, jest to żywienie dla ludzi rozumnych niekoniecznie wykształconych, bo jak na razie to znam tylko ludzi co najwyżej po szkole średniej którzy to pojęli.


    Lechu to jest jedna noga w grobie, gdyby nie to ze zostal marionetkowo slawny to by juz nie zyl - tylko dzieki slawie i kasie zrobil sobie operacje w USA na sercu. Wiec jest to dosc slaby przyklad bo facetowi naprawde niewiele brakuje aby zejsc z tego swiata.
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko