Skocz do zawartości

Zdjęcie

dieta IF - rozpiska

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
matzm

matzm

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPip
  • 178 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: ???

    Dieta IF

     

    Wzrost: 178cm

    Waga: 75kg

    Pas: 93cm

     

    Cel - spalić tłuszcz :)

     

     

    Ogolnie jakis mega gruby nie jestem, ale mam "piwny" brzuszek - chociaz piwo pije bardzo rzadko (raz na miesiac?). 

    Bardzo pasuje mi styl diety IF - pracuje jako informatyk - 8h siedze przy kompie.

     

    Okno 14:00 - 22:00 - narazie post 16H, pozniej chce wskoczyc na 18H.

     

    Gram w piłke nozną 2x w tyg (1x50 min i 1x90min) - dotychczas. Teraz zamierzam chodzic na siłownie 3 x w tyg z planem FBW.

     

    9ccf578f1cdb9315bbdaac42a52281d0.png

     

    Kilka pytań i wyjaśnień.

     

    Ryż bedzie zamieniany na kasze/makaron etc.

    Mieso w pierwszym posilku bede prowal czasem wymienic na inne, indyk lub ryba (raczej rzadziej - mam omege3 z KFD i ja bede bral na noc).

    Warzywa beda wymieniane.

    Trening ok 17:30, w oknie - czyli po pierwszym posiłku, zaraz po treningu bialko + banan, potem w domu posiłek - bez tłuszczu.

     

     

    Co do pytań:

     

    1. Nie za mało kcal? Dotychczas nie chodziłem na siłke (lata temu chodziłem), tylko grałem w piłke, zjechalem z 82kg do 75kg, ale od dłuzszego czasu nic wiecej nie moge zrobić, tluszczu jest duzo. Jem w miare zdrowo (posilki podobne jak wyzej), ale  na pewno za mało - jak obliczylem sobie przykladowy dzien w kalkulatorze, wyszlo mi ok 1500kcal.

     

    2. Jesli podbic kcal, to gdzie i czym?

     

    3. Czy ostatni posilek, nie jest za duzy jak na noc? ok 1k kcal.

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, w tym przypadku, mogę polecić Ci takie produkty (dla ułatwienia przygotowałem boks ze zdjęciami):




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników


    Najważniejsze działy: Kulturystyka | Dieta | Przepisy | Trening | Doping | Fitness | MMA
     Zamknij okienko