Skocz do zawarto艣ci

Zdj臋cie

Dieta IF ( INTERMITTENT FASTING )

- - - - -

  • Prosz臋 si臋 zalogowa膰 aby odpowiedzie膰

#1
SamcioXD

SamcioXD

    Nowy na pok艂adzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 12 post贸w
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
  • Sta偶 [mies.]: ok 24
Witam.
Stosuje kto艣 z was diete IF ( INTERMITTENT FASTING ) 鈦夛笍
馃挭 馃挭 Mo偶e przejde g艂贸wnie do pyta艅. Jak najbardziej zoptyalizowa膰 t膮 diete pod treningi 偶eby osi膮gna膰 jak najlepsze wyniki?
Cel: Masa mi臋艣niowa, 4x treningi si艂owe w tygodniu, Sta偶 treningowy: 艢redniozaawansowany. Wiek: 22 lata. Poziom t艂uszczu: Niski. Dodam, 偶e jestem wegetarianinem.
馃Trenowa膰 nadczo czy mo偶e po 1 posi艂ku ? Kt贸re okno 偶ywieniowe b臋dzie najlepsze 8:16 / 6:18 / 4:20 ? Jakie posi艂ki stosowa膰 ? Czy podczas postu mo偶na pi膰 napary z zi贸艂ek czy przerw膮 post ? Mog臋 zaczyna膰 pierwszy posilek od owoc贸w ?
Jakie艣 rady 偶eby jak najbardziej zwi臋kszy膰 ,,Osi膮gi" na tej diecie ? Prorytetem jest zbudowanie masy mi臋艣niowej.
 
Swoje odpowiedzi prosz臋 w miare mo偶liwo艣ci argumentowa膰.
 
Od jakiego艣 tygodnia jestem na tej diecie i wygl膮da to u mnie tak. O 11 godzinie jadam pierwszy ma艂y posi艂ek (G艂贸wnie owoce) Po ok 30 minutach zjadam 1 g艂贸wny posi艂ek, Po 2-3 godzinach robie trening i po treningu zjadam owoce i o 17 zjadam ostatni g艂贸wny posi艂ek. I przez kolejne 18h nie jadam ju偶 nic tylko pije wod臋 i napary z zi贸艂ek i tak codziennie. Czyli w ci膮gu dnia zjadam 2 g艂贸wne posi艂ki, Nie patrze na kalorie i ilo艣膰 bia艂ek, w臋gli, t艂uszczy tylko 偶eby posi艂ek by艂 jak najzdrowszy.
 
Jest kilka rodzaj贸w tej diety np: 8:16 / 6:18 / 4:20. Ja osobi艣cie stosuje g艂贸wnie 6:18 (W ci膮gu 6 godzin jem, a 18 godzin nie jadam nic tylko pije wode i napary z zi贸艂ek)
 
馃憖Kilka informacji oraz bada艅 o tej diecie:
 
P.s Dla os贸b kt贸re chc膮 si臋 wypowiedzie膰 na temat tej diety tylko po rzekomej analizie i pisa膰, 偶e bez nadwy偶ki kalorycznej i kilogram贸w bia艂ka nie da sie przyty膰 to polecam poogl膮da膰 film o cz艂owieku kt贸ry nie tylko jest veganem, ale je tylko 1 posi艂ek w ciagu dnia i ma na swoim ko艅cie kilka tytu艂贸w mistrza 艣wiata oraz mo偶e si臋 pochwali膰 wspania艂膮 sylwestk膮.
Z gory dzi臋kuje, Pozdrawiam.

  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawd藕 ofert臋 specjaln膮:




Poni偶ej kilka link贸w do temat贸w podobnych do Twojego:

#2
Crissfit

Crissfit

    Wczuwa si臋 w forum

  • U偶ytkownicy
  • PipPip
  • 163 post贸w
  • P艂e膰:M臋偶czyzna
Co do samej diety wega艅skiej a budowania na niej masy mi臋艣niowej - moze wydawac sie, ze ciezko jest zbudowac jakas mase kiedy nie ma sie dostepu do miesa (ktore rzecz jasna jest glownym i najlepszym zrodlem bia艂ka - uwazane przez wiekszosc trenujacych), nauka jednak nam mowi ze do budowania masy mi臋艣niowej potrzebny jest profil aminokwasowy zw艂aszcza pod k膮tem leucyny, ale do budowania masy mi臋艣niowej potrzebne sa wszystkie aminokwasy egzogenne.
Dlatego upraszczajac, da sie budowac mase miesniowa bez jedzenia mi臋sa, oczywi艣cie jezeli bedziemy robic to z g艂owa i stosowac sie do wszystkich czynnikow ktore temu odpowiadaja - m.i.n profil aminokwasowy o ktorym wspomnialem wyzej.
Co do optymalizacji procesu budowania masy - warto byloby zadbaco syntez臋 bia艂ek miesniowych, dokladnie o ich optymalizacje.
Czyli najprosciej m贸wiac - kazdy posi艂ek powinien zawierac w sobie bia艂ko, a dokladnie ilosc i jakosc tego bia艂ka, rekomenduje sie ze najlepszym wyborem bedzie 0,25 do 0,40g bia艂ka na kazdy kilogram masy cia艂a - czyli 100kg kulturysta powinien miec od 25-40g bialka w jednym posi艂ku zeby takowa synteze zoptymalizowa膰.
Jednak optymalizacja MPS (czyli synteza bia艂ek miesniowych) nie konczy sie to tylko na tym, warto jest roz艂ozyc sobie kalorie i makrosk艂adniki na kilka posi艂k贸w - badania mowia ze wieksza optymalizacj臋 uzyskamy jedzac takich posi艂k贸w 4-5 nizeli 2-3 w ciagu dnia, wtedy optymalizacja bedzie na wyzszym poziomie - ale ja jestem tutaj takiego zdania ze to sprawa mocno indywidualna a posi艂ki mozemy roz艂ozyc tak aby podbiega艂o to pod nasza mozliwosc czasowa w ciagu dnia.
  • 0

#3
kravmaga

kravmaga

    KFD to m贸j dom ;)

  • Aktywny user KFD
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3959 post贸w
  • Wiek: 34
    • P艂e膰:M臋偶czyzna
    • Miasto:KFD
    • Sta偶 [mies.]: 15 lat

    Ja jestem na IF ale na redukcji, i to ma sens a na masie to nie bardzo widz臋 sensu IFa,

    IF to nie dieta tylko system 偶ywienia, okno ma pom贸c w utrzymaniu za艂o偶onej kaloryki i nie przekraczaniu jej,

    je偶eli chcesz robi膰 mas臋 to lepiej zastosuj standardowa diet臋 5-6 posi艂k贸w w mniej wi臋cej r贸wnych odst臋pach czasowych i tak jak kolega wy偶ej m贸wi bia艂ko to podstawa w kazdym posi艂ku

    czytaj膮c tw贸j post to widz臋 ze owoce u ciebie to podstawa , jakim cudem chcesz na tym miecho budowa膰 ? i po co ci ten wegetarianizm ?


    • 0




    0 u偶ytkownik贸w czyta ten temat

    0 u偶ytkownik贸w, 0 go艣ci, 0 anonimowych u偶ytkownik贸w

     Zamknij okienko