Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta IF dla endomorfika

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
klck

klck

    Chyba zostanę tu na dłużej

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 955 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4 lata

    Zjechalem na CKD 12kg ale tłuszcz i miecho chyba w takich samych ilosciach mi poleciało :)

    Teraz chce troche odbudowac albo przynajmniej zostawic to mecho co jest dlatego przyjalem Rekompozycje ciała podczas oblicznia

    Waze 72-73.

    zapotrzebowanie wyszło mi 2400kcal

    DT 2900

    DNT 1900

     

    Jedzenie na DNT

    [attachment=144931:dnt.png]

     

    A to na DT 2900kcal

     

    [attachment=144932:DT.png]

     

    dalem batoniki zeby podbic wegle w dni treningowe,  nie wepcham w siebie 500g ryzu i jeszcze wiecej owsianki.  Mysle ze skoro sie mieszcze w kcal i BTW to takie cos nie zaszkodzi 3 razy w tyg

    i wiadomo teraz wakacje, jesli zdarzy sie jakis wypad raz w tyg to moge np zjesc mniej lub nie zjesc wcale ryzu czy tam owsianki na rzecz czekolady, ciasta, czy lodów zakładając ze kcal jak i BTW bedą tak jak mają byc przynajmniej mniej wiecej ? 

    To wszystko bedzie w IF wiec okno moje bedzie od 18 do 23.

    Jestem Endo..  węgle mnie zalewają strasznie w DT mam ich 420g przeciez niektorzy EKTO na takich węglach mase robią , a u mnie ma byc to rekompozycja i to jestem typowym ENDO (delikatna redukcja bo duzo sie ruszam . bieganie/rower/siłownia) 

     

     

     


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    warzywa gdzie?

    z tymi batonikami chyba też żarty

     

    chcesz próbuj rekompozycje, w każdym razie sam raczej bym próbował w normalnym rozkładzie a nie if, noo ale jak tam wolisz ;)


    Edytowany przez TND, 08 czerwiec 2014 - 12:18 .

    • 0

    #3
    klck

    klck

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 955 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4 lata

    Własnie mialem dopisac ze warzyw bedzie duzo. Po prostu ich nie podlczam, z batonikami zarty? Dlaczego? dostarczą mi 50g węgli, owszem mogł bym je wywalic ale podobno na IF mozna jesc troche węgli prostych. wiec jest duza roznica czy dostarczone przezemnie węgle bedą z 4 batoników musli czy ze 100g ryzu? I nie mam tu na mysli objadanie sie slodyczami , tylko zapewnienie odpowiednich ilosci kcal i BTW.

    Ale nie chce filozofowac. Che porad.

     

     

    chcesz próbuj rekompozycje, w każdym razie sam raczej bym próbował w normalnym rozkładzie a nie if, noo ale jak tam wolisz  ;)

    bylemna low carb 3 tyg teraz. Ale pracowalem, bralem zarcie ze sobą i kazdy dzien wygladał tak samo. Teraz bede czesto poza domem. wycieczki calodniowe, czy co kolwiek innego wiec nie chce targac ze sobą pojemnikow z ryzem i kurczakiem a przed tym przygotowywac to przez 2 godziny.  post do 18-19 a potem sie najadam za cały dzien i spac. wlasnie dlatego probuje gdzies upchac troche wegli z batonikow . bo jak o 21 czy 22 bede gdzies poza domem lub po prostu nie dam rady wcisnąc w siebie wiecej ryzu czy płatków to takie batoniki dostarczyłyby mi wlasnie tego


    Edytowany przez klck, 08 czerwiec 2014 - 12:44 .

    • 0

    #4
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    nie myl IF z IIFYM ;)


    • 0

    #5
    klck

    klck

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 955 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4 lata

    nie mam zamiaru wpierdzielac syfu non stop. ale czasami dorzucic cos z węgli prostych w dni treningowe, skoro 420g węgli i tak wcisnąc w siebie musze, baton musli to i tak chyba najzdrowsza opcja z posród wszystkich innych słodkosci


    • 0

    #6
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    baton musli to i tak chyba najzdrowsza opcja z posród wszystkich innych słodkosci

    ...co za podejście %%)

     

    ogólnie Twoja sprawa co i jak zrobisz, to co miałem do napisania już napisałem ;)


    • 0

    #7
    Duszeek

    Duszeek

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3205 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: 8.13r

    Już lepiej samemu zrobić batony, a nie kupować takie jak napisales w rozpisce, czyli:

     

    ziarna zbóż (40,3%) [pszenica pełnoziarnista (24,2%), ryż, mąka kukurydziana pełnoziarnista (2,1%)]

    syrop glukozowy

    cukier

    substancje utrzymujące wilgoć (glicerol, sorbitole)

    ekstrakt słodowy jęczmienny

    olej palmowy

    kawałki ciasteczek kakaowych (5%) [mąka pszenna, cukier, kakao, masło, tłuszcz roślinny (olej palmowy, olej słonecznikowy, regulator kwasowości (kwas cytrynowy), syrop glukozowy, barwnik: węgiel roślinny, sól, substancja spulchniająca (węglany amonu)]

    dropsy z białej czekolady (5%) [cukier, mleko pełne w proszku, tłuszcz kakaowy, odtłuszczone mleko w proszku, emulgartor (lecytyny-lecytyna sojowa), aromat]

    syrop cukru inwertowanego

    oligofruktoza

    odtłuszczone mleko w proszku (3,3%)

    maltodekstryna

    aromaty

    syrop cukru brązowego częściowo inwertowanego

    sól

    skrobia kukurydziana

    emulgator (lecytyny - lecytyna słonecznikowa)

    regulator kwasowości (fosforany sodu)

    przeciwutleniacz (mieszanina tokoferoli)

    substancje wzbogacające (witaminy i składniki mineralne - patrz tabelka)


    • 0

    #8
    klck

    klck

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 955 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4 lata

    Dobra batony wylecą. Bedzie czysta micha.  najwyzej jak juz naprawde nie bede miał jak władowac w siebie tyle węgli z ryzu bo np bede poza domem to bede sie wspomagał innymi zródłami wegli.

    w takim razie zamiast po 250 dam po 300g ryzu i 300g płatków.  ale teraz jak juz mam dobrane jedzenie to powiedzcie mi czy nie za duzo tego skoro celem nie jest masa tylko rekompozycja skierowana bardziej pod delikatną redukcje.  do zapotrzebowania mam dodane 20% w dni treningowe.  treningi to bedą ciezkie FBW. w dnt bedą aeroby.  czasami po treningu siłowym dodam z 20min cardio.

     

    do TND: http://www.kfd.pl/iifym-269102.html/

    Tutaj na temat IIFYM twierdzisz ze działa wiec dlaczego napisalem ze z tym batonikiem ktorego wcisnalem w swoj spis zarcia ze to niby zarty :) ? Zdrowie zdrowiem, jasne ze jedzenie smieciowe jest do kitu, ale tutaj chce sie dowiedziec czy ogólna moja rozpiska ma sens jesli chodzi o pozbycie sie tłuszczu a przy okazji zbudowanie lub chociaz nie stracenie miesni. 

    A ja chce raz na jakis czas , powiedzmy raz na tydzien zrobic sobie dzien wlasnie na zasadzie IIFYM,  chociaz i tak nie do konca.. Bo był by to dzien treningowy,  a i tak trzymał bym czystą miche w duzym stopniu, jedynie uzupełnił bym braki takim wlasnie jedzeniem. 

    to wszystko w systemie IF. 20/4 w DNT i 19/5 w DT

     

     

    W DNT zamiast 200g ryzu moze dac 100 i dodac 60g orzechów ? tłuszczy wtedy wyjdzie z tych 25g na 50g a wegli z 230 na 168g. kalorii tyle samo czyli 1900. co o tym myslicie?


    Edytowany przez klck, 08 czerwiec 2014 - 18:34 .

    • 0

    #9
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Możesz jak najbardziej dokonac takiej zmiany jesli zmieścisz się w podazy kcal


    • 0

    #10
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    do TND: http://www.kfd.pl/iifym-269102.html/

    Tutaj na temat IIFYM twierdzisz ze działa wiec dlaczego napisalem ze z tym batonikiem ktorego wcisnalem w swoj spis zarcia ze to niby zarty :) ? Zdrowie zdrowiem, jasne ze jedzenie smieciowe jest do kitu, ale tutaj chce sie dowiedziec czy ogólna moja rozpiska ma sens jesli chodzi o pozbycie sie tłuszczu a przy okazji zbudowanie lub chociaz nie stracenie miesni. 

    A ja chce raz na jakis czas , powiedzmy raz na tydzien zrobic sobie dzien wlasnie na zasadzie IIFYM,  chociaz i tak nie do konca.. Bo był by to dzien treningowy,  a i tak trzymał bym czystą miche w duzym stopniu, jedynie uzupełnił bym braki takim wlasnie jedzeniem. 

    to wszystko w systemie IF. 20/4 w DNT i 19/5 w DT

    no ale co z tego że działa, jak Ci od batoników powypadają zęby przypomnisz sobie moje słowa %-)

     

    jestem zwolennikiem zdrowego odżywiania i tyle ;)


    • 0

    #11
    klck

    klck

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 955 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4 lata

    Możesz jak najbardziej dokonac takiej zmiany jesli zmieścisz się w podazy kcal

    dzieki wielkie

    no ale co z tego że działa, jak Ci od batoników powypadają zęby przypomnisz sobie moje słowa %-)

     

    jestem zwolennikiem zdrowego odżywiania i tyle ;)

    Nie przesadzaj :) te wszystkie zdrowe produkty zanim trafia na twój stoł przejda tez nie jedno o czym nikt z nas i tak nie wie wiec nie ma co popadac w paranoje przez "batonika" czy nawet pięć raz na tydzien :)


    • 0

    #12
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    żadna paranoja, po prostu jak pisałem jestem zwolennikiem zdrowego odżywiania, mimo iż sam nie jestem święty nie mam zamiaru nikomu polecać śmieci ;)

     

    ...a z zębami taki żarcik %-)


    • 0

    #13
    klck

    klck

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 955 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4 lata

    trudno. najwyzej dostane raka bo pepsi max czy coli zero tez czasami nie zaluje  :-D po prostu chcialem aby mi ktos doradził w tym co sobie ułozylem. Bo ukladając tą diete bazowałem tylko i wyłączonie na info z forum. Jestem endomorfikiem i przeraza mnie prawie pół kilo wegli 3 razy w tygodniu. a niektorzy na tylu węglach mase robią a u mnie ma byc to rekompozycja z naciskiem na delikatną redukcje 


    • 0

    #14
    Duszeek

    Duszeek

      KFD Platinum

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3205 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Rzeszów
    • Staż [mies.]: 8.13r

    to jak bedzie zalewać to zmniejszysz ilosc ww, bo u endo lepiej nie za wysoko ww sie trzyma. Ja tez jestem za tym zeby nie uzupelniac jakichs tam % kalorii 'najzdrowszymi slodyczami', mam podejscie ze skoro moge zjesc 100% zdrowo to po co 90% zdrowo i 10% nie zdrowo, wtedy sie czuje jakos zle i wole zjesc to 100% zdrowo %)

    Czy ja wiem czy endo na takich weglach rekompozycje zrobi.. no ale mozesz sprobowac :P w dodatku rekompozycja to teoretycznie przyrost miesni + redukcja tl wiec naturalnie raczej nie do osiagniecia %)


    • 0

    #15
    klck

    klck

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 955 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4 lata

    Na IF podobno osiągają redukcje i mase.. chociaz ja podchodze do tego inaczej. Jak bedą przyrosty to beda , jak nie to nie. wazne zeby tłuszcz troche poleciał.. jak bedzie zalewalo to utne węgli i co dalej? dolozyc tłuszczy? bo kcal musi sie zgadzac, 3x w tyg siłownia, 3 razy aeroby, codziennie jakas aktywnosc typu rower, spacery itp to nie bede jechał na 1000kcal/ Dla endo mieszanka tluszczy z węglami jest koszmarem.. Zobaczymy. narazie sprobuje tak jak jest. w DNT tłuszcze podbijam do 50g a wegle ucinam do 165g kcal bedzie nadal 1900. Zobaczymy co z tego wyjdzie. chyba ze na starcie widac ze nie mam szans na tym nic dobrego zbudowac to doradzcie mi. Bo dzis pierwszy dzien stosuje sie do IF


    • 0

    #16
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    if na mase nie jest najlepszym rozkładem, na masie jednak jest najlepiej utrzymać dodatni bilans azotowy przez cały dzień i sporo osób potwierdza to w praktyce, przy redu czy recomp nawet się sprawdza, więc śmiało próbuj ;)

     

    z BTW prawda jest taka, że musisz idealne wartości dla siebie sprawdzić metodami prób i błędów, to samo może się tyczyć niektórych produktów, bo może Twój organizm pewne produkty źle tolerować np ryż czy mleko itd ;)



    ogólnie cały czas obserwój swój organizm i w razie potrzeby na bierząco reaguj ;)


    • 0

    #17
    klck

    klck

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 955 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4 lata

    to moj pierwszy kontakt z dieta IF a juz napewno z HIGH CARB . Wiec moge startowac z wartosci ktore przyjalem i po prostu obserwowac co sie dzieje? Wlasnie o to mi chodziło :) Dzieki


    • 0

    #18
    lMAGO

    lMAGO

      Zbanowany

    • Mod
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 27667 postów
  • Wiek: 100
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Piźdichowo dolne

    1900kcal jednak wydaje mi się trochę mało, no ale najważniejsze obserwój organizm i w razie czego podbijaj kcal ;)


    • 0

    #19
    klck

    klck

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 955 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Wrocław
    • Staż [mies.]: 4 lata
    Ale w DT jest o 1000 wiecej czyli 2900. A tych dni jest 3. A to juz sporo
    • 0

    #20
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Tak czy inaczej za duża rozbieznośc.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko