Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta i treningi na utratę tkanki tłuszczowej

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
fiedur

fiedur

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów

Witam. Mam na imię Kacper, chodzę do drugiej klasy liceum. mam 170 cm wzrostu i wazę 70 kg. w gimnazjum przebyłem chorobę - młodzieńcze złuszczenie głowy kości udowej. przez 3 mies. w łóżku i ponad rok o kulach. No i przywaliło mi 80kg na koniec leczenia ( przed leczeniem miałem 55kg). Wziąłem się za siebie. Bieganie, pompki, brzuszki, praca w gospodarstwie - zrzuciłem 10 kg w 6 miesięcy. Postanowiłem do tegorocznych wakacji zejść do upragnionej wagi - 65 kg. O ile gubienie dużego sadła idzie szybko i bez specjalnego planu, teraz jest ciężej. I tu prosiłbym Was o pomoc. Potrzebuję planu diety i treningów.... a nie stać mnie na profesjonalne ułożenie planu ani na spalacze. nie chcę też frapować rodziców, bo mają 3 dzieci na studiach w innych miastach, a bogaczami to my nie jesteśmy. dodam jeszcze, że teraz ćwiczę w tygodniu tak: 3x bieganie(40min) pompki( dziennie ok. 30, lecz zdarzają się dni, w których nie ćwiczę) to samo brzuszki. wychodzę na drążek, próbuję się podciągać. No i mało jem, tak bez ładu i składu (np dzisiaj - śniadanie - kanapka z pasztetem w szkole - 2 jabłka i bułka z serem, na obiad pomidorowa i na klację serek wiejski rzodkiewką, do tego 2 kromki chleba.) Proszę was o pomoc. a jeśli nie ten dział - przepraszam, dopiero zaczynam przygodę z KFD. Pozdrawiam


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Rekin.

Rekin.

    <img align="absMiddle" src="/img/silver.gif" alt="" /> KFD Silver

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPipPip
  • 8977 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Stolica Lotów

    Masz dostęp do jakiejś siłowni czy trening domatora ??

    Bynajmniej to mniej ważne co do redukcji, jedzenia itd. polecam ten artykuł: http://www.kfd.pl/di...arb-27689.html/.

    Ewentualnie możesz robić tak że przyjmujesz następujące wartości:

    Białko 2 g  czyli 140 g (przy twojej wadzę 70kg)na kg masy ciała. 1 g białka - 4 kcal.

    Węglowodany 150 g w dni treningowe, 100 g w dni nie treningowe. 1g ww - 4 kcal

    Tłuszcze reszta zapotrzebowania kalorycznego, przy czym 1 g tłuszczu to 9 kcal

    Co do zapotrzebowania to:

    Aby utrzymać wagę
    Kalorie 2724.99, na początek od tej wartości odejmij z 200 kcal. Jak fat będzie wolniej schodzić to znowu obetnij z 200 kcal.


    • 0

    #3
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Jezeli nie stac Cie na nawet prowizoryczny zarys diety , staraj sie jesc w miare zdrowe i wartosciowe produkty, unikaj przetworzonego jedzenia na kozysc warzyw i owocow oraz bialka i weglowodanow, jedz jajka, twarog, nie sa drogie.

    i cwicz regularnie.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko