Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta do poprawy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Ememech

Ememech

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów
Witam. Mam 21 lat, waze 74 kilo na silowni cwicze od 4 miesiecy. Zrobilem sobie diete na mase bo wiadomo ze bez diety nic nie idzie. Cwicze push&pull 3 razy w tyg. pon, sr, czw. Chcialbym zebyscie sprawdzili czy wszystko jest ok ew. co moge poprawic. Ze wzgledu na prace treningi robie roznie. Glowinie sa to godziny 11,17,19

1 posilek 7:00 Platki owsiane(czasami kukurydziane) 120g, mleko 200ml i 40g odzywki bialkowej.
2 posilek 10:00 50g ryzu + 4 jaja kurze i jakies warzywka(w roznej postaci, czasami smazone na oliwie czasami na twardo)
3 posilek 12:00 100g ryzu + 150g piersi z kurczaka + warzywka (gotowanej)
4 Posilek miedzy 16:00-17:00 (najczesciej jestem wtedy w pracy dlatego z tym posilkiem bywa roznie. W miedzy czasie zjem sobie batona bialkowego lub cos podobnego bo pracuje w sklepie sportowym zawsze sobie cos tam znajde) Kanapki(Chleb razowy) z piersia z kurczaka 150g
5 20:00-21:00 50g ryzu i 4 jaja kurze + warzywka
6 23:00 100g twarogu albo 40g odzywki bialkowej


z gory dzieki za pomoc
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



0 użytkowników czyta ten temat

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

 Zamknij okienko