Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta do poprawy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
wannabe

wannabe

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 29 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1
    Witam,
    proszę o sprawdzenie i ewentualnie poprawę ćwiczeń do treningu FBW. Plan pobrany z innych stron i nie wiem czy będzie do mnie pasował i żeby był zgodny z posiadanym sprzętem.
    Mam 20lat, 171cm wzrostu, 58kg, problemem jest coraz bardziej rosnący brzuch, muszę go jak najszybicej spalić! Problem jest taki że jestem chudy jak patyk, a brzuch mam duży :/ Niewiem czy to jest normalny proces rozwoju, czy może gdy ćwiczyłem rok temu, używając odżywek zaburzyłem proces hormonalny trawienia...
    trening na masę, wprowadzenie
    Posiadam: gryf obciążenie, ławeczka, drążek rozporowy, sprężyny do rozciągania, handle

    podam tu przykładowy plan, ale jeśli mógłby ktoś podać zestaw ćwiczeń FBW zgodny z posiadanym sprzętem będzie fajnie.
    3x w tyg.
    Nogi: Przysiady ze sztanga na barkach 3s
    Plecy: Wiosłowanie sztanga 3s
    Klatka: Wyciskanie sztangi na skosie 3s
    Barki: Wyciskanie sztangi z za glowy 2s
    Biceps: Uginanie ramion ze sztanga 2s
    Triceps: Wyciskanie sztangi wasko 2s


    z tego co wiem, to trening FBW musi się składać z jednego ćwiczenia na jedną partię mięśni, dlatego potrzebuję tutaj ćwiczenia na brzuch i ogólnie na przyrost masy mięśniowej.

    Dzięki
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    wannabe

    wannabe

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 29 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 1
    sorry za tytuł, miało być mój trening ;X
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko