Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta do oceny 70 kg

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Egypt

Egypt

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 153 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 46
    Cel: masa

    dodam ,że jest mi bardzo ciężko przytyć i nie musi być to czysta masa mięśniowa trochę tłuszczu nie zaszkodzi po prostu chcę przytyć ,a co do tego tłuszczu to chyba nie realne w moim przypadku :D.


    10:00
    -3 jajka (lub odżywka białkowa bo czasami nie mam czasu ,ale będzie to sporadyczne)
    -Płatki owsiane

    13:00
    -Serek wiejski 200g
    -Banan

    15:00
    PVL Mutant Mass 150g.

    17:00
    -Ryż 100g.
    -Pierś z kurczaka (lub schab albo jakieś inne dobre mięcho) tak sporo ,żeby się najeść
    -Surówka (sałata lub ogórki ,marchewka duszona róóóóóżnie)

    17:35
    -Shock Therapy

    18:10
    -Trening

    19:40
    -PVL Mutant Mass 150g.
    -Storm
    -Banan

    20:30
    -Makaron + jakiś sos (lub tuńczyk ,makrela wędzona)

    23:00
    -Twaróg pół tłusty (lub serek wiejski)
    -Oliwa 20ml

    W DNT do końca wakacji będzie to wyglądało tak samo z tym ,że nie będzie śiłowni dodam ,że trenuję boks tajski i od września znów będą treningi zapewne 3-4 razy w tygodniu i chciałbym ,żebyście doradzili mi co zmienić w tym czasie bo jak wiadomo takie treningi spalają bardzo dużo kalorii ,a z moją przemianą materii jest bardzo ciężko w dodatku jak sami wiecie do treningów zawsze dochodzi jakieś biganie 2x w tygodniu. Może jakieś BCAA prosił bym o porady z góry dzięki.
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    feomathar24

    feomathar24

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 866 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 55

    Cel: masa

    dodam ,że jest mi bardzo ciężko przytyć i nie musi być to czysta masa mięśniowa trochę tłuszczu nie zaszkodzi po prostu chcę przytyć ,a co do tego tłuszczu to chyba nie realne w moim przypadku :D.


    10:00
    -3 jajka (lub odżywka białkowa bo czasami nie mam czasu ,ale będzie to sporadyczne)
    -Płatki owsiane
    jak bedzie odzywka białkowa to musisz dać źródło tłuszczy
    13:00
    -Serek wiejski 200g
    -Banan
    banan odpada lepszy bedzie makaron pełnoziarnisty albo orkiszowy albo inne ww złozone
    15:00
    PVL Mutant Mass 150g.
    tudaj przydał by się normlany posiłek a czasami jak czasu nie masz mozna go zastąpić odżywką
    17:00
    -Ryż 100g.
    -Pierś z kurczaka (lub schab albo jakieś inne dobre mięcho) tak sporo ,żeby się najeść
    -Surówka (sałata lub ogórki ,marchewka duszona róóóóóżnie)
    ryż oczywiście brązowy, schab to nie dobre źródło białka
    17:35
    -Shock Therapy

    18:10
    -Trening

    19:40
    -PVL Mutant Mass 150g.
    -Storm
    -Banan
    troche za dużo tego albo banan albo mutan mass i nie wiem czy to odbry pomysł mieszać storma z mutan mass
    daj same ww szybko wchłanialne z stormem np 2 banany
    20:30
    -Makaron + jakiś sos (lub tuńczyk ,makrela wędzona)
    tutaj musi się znaleść stałe źródło białka
    23:00
    -Twaróg pół tłusty (lub serek wiejski)
    -Oliwa 20ml
    twaróg chudy
    W DNT do końca wakacji będzie to wyglądało tak samo z tym ,że nie będzie śiłowni dodam ,że trenuję boks tajski i od września znów będą treningi zapewne 3-4 razy w tygodniu i chciałbym ,żebyście doradzili mi co zmienić w tym czasie bo jak wiadomo takie treningi spalają bardzo dużo kalorii ,a z moją przemianą materii jest bardzo ciężko w dodatku jak sami wiecie do treningów zawsze dochodzi jakieś biganie 2x w tygodniu. Może jakieś BCAA prosił bym o porady z góry dzięki.


    Edytowany przez feomathar24, 13 sierpień 2010 - 08:15 .

    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko