Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta do oceny

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Nieznany Nikomu

Nieznany Nikomu

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 117 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 36+
    Waga 70kg, Cel Masa. Wszystko obliczone na tym kalkulatorze "http://potreningu.pl/kalkulatory/kalorie

    Cos poprawic,zmienic,dodac? Prosze o powazne odpowiedzi. z Góry Dziekuje i Daje Plusa Kazdemu Kto Pomoże :)

    I Posiłek 7:00
    Mleko 200 ml
    Płatki owsiane 100g
    3 jaja kurze całe
    B: 41g
    T: 29g
    WW: 74g
    KCAL: 718

    10:00
    Whey Pro ( Białko )

    II Posiłek 13:00

    Makaron 100g
    Pierś 150g
    B: 42g
    T: 6g
    WW: 75g
    KCAL: 530

    III Posiłek 15:00
    Ryz brązowy 100g
    Pierś z kurczaka 150g
    B: 39g
    T: 6g
    WW: 68g
    KCAL: 489
    18.00 Trening

    Po treningu 19:30

    Gain Bolic 6000 Olimp + Banany 500g
    B: 20g
    T: 3g
    WW: 190g
    KCAL: 860

    IV Posiłek 19:50
    Ryz brązowy 100g
    Tuńczyk w wodzie 170g
    Oliwa z oliwek 10ml
    B: 43g
    T: 13g
    WW: 68g
    KCAL: 573

    V Posiłek 22:00
    Twarog poltlusty 125g
    Oliwa z oliwek 10ml
    B: 24g
    T: 16g
    WW: 5g
    KCAL: 254

    Razem : 3424 Kcal / 51,8kcal 1kg/mc
    B: 209g / 3,1g 1kg/mc
    T: 73g / 1,1g 1kg/mc
    WW: 480g / 7,2g 1kg/mc
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    AngoL

    AngoL

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 262 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice
    Dodaj węgle do tego białka o 10, a tak to wszystko ok jest.
    • 0

    #3
    Nieznany Nikomu

    Nieznany Nikomu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 36+
    czyli jak o 10 bo nie rozumiem za bardzo ?
    • 0

    #4
    ZakkDave

    ZakkDave

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3243 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Rośnie

    Dodaj węgle do tego białka o 10, a tak to wszystko ok jest.


    Kolega wyraźnie przecież napisał - dodaj węgli do tego posiłku o 10
    • 0

    #5
    Nieznany Nikomu

    Nieznany Nikomu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 36+
    a o dziesiatej godzinie :) Sorka nie skumalem :D Moge dodac banany np... czy paczke ryzu lepiej ?
    • 0

    #6
    AngoL

    AngoL

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 262 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice
    zdecydowanie paczkę ryżu .
    • 1

    #7
    ZakkDave

    ZakkDave

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3243 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Rośnie
    Jak kolega wyżej.
    Generalnie daj źródło węgli złożonych , nie jets koniecznością aby to był akurat ryż.
    • 0

    #8
    Nieznany Nikomu

    Nieznany Nikomu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 36+
    czyli bedzie tak

    10:00
    Whey Pro ( Białko )
    Ryż brązowy ( paczka )



    dzieki ;) Daje plusa

    Niech Masa Będzie z Nami !!

    ZakkDave - masz jakis pomysl ?
    • 0

    #9
    AngoL

    AngoL

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 262 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice
    Ryż możesz zastąpić poniższymi źródłami węglowodanowych :

    -Makaron
    -Ryz brązowy
    -Kasza manna (bardziej ranem)
    -Kasza gryczana
    -Płatki owsiane (bardziej ranem)
    C-hleb żytni pełnoziarnisty
    • 0

    #10
    Nieznany Nikomu

    Nieznany Nikomu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 36+
    platki owsiane mam rano , to dodalem ryz brazowy I jest GiT ! ;)

    Dzieki jeszcze raz :D
    • 0

    #11
    ZakkDave

    ZakkDave

      KFD to mój dom ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 3243 postów
  • Wiek: 28
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: Rośnie
    Zostałem już uprzedzony :)
    Źródła węglowodanów które wymieniono będą jak najbardziej okej.
    Nie warto się rozwodzić na ten temat , bo różnice między tymi produktami w zasadzie są marginalne, zawodowcem zapewne nie jesteś , nie masz zawodów 3x w miesiącu więc nie ma to znaczenia.
    • 1

    #12
    Nieznany Nikomu

    Nieznany Nikomu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 117 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Londyn
    • Staż [mies.]: 36+
    No nie mam :) Wiec spoko Dzieki wam dwóm i daje Łapki w Góre dla was :D
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko