Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta dla Osoby z niedoczynnoscia Tarczycy ! Pomocy !

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
HasuZLasu

HasuZLasu

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 98 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 3

    W listopadzie zeszłego roku badania TSH wykazały, że moja dziewczyna ma niedoczynność tarczycy. Poza braniem srodkow na cale zycie , pojawil sie problem Tycia nie duzego aczkolwiek z biegiem miesiecy i lat nabierze ogromu :) a dziewczyna z tego powodu placze :( , a nie cche sie szprycowac cud srodkami z Tv ktore i tak nie pomagaja ,a kieszen uszcuzplaja.

    a Wiec Moje Pytanie Brzmi bo szukalem i niebardzo o Tym piszą... 

    Jaka Powinna Być Dieta pod Ta Chorobę ? 

    Może ktoś zna się na tym bardziej i może pomóc,Pozdrawiam


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Musi mieć źle dobrane lekki.

    Leki musza regulować prace tarczycy,aby metabolim sprawnie funkcjonował.

     

    Napewno eliminacja fast foodó,słodyczy,przetworzonej żywności i duża dawka ruchu


    • 0

    #3
    HasuZLasu

    HasuZLasu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 98 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 3

    Dobra dzieki za odpowiedzi moze ktos cos jescze? :) Pozdrawiam 


    • 0

    #4
    arturszewski

    arturszewski

    • KFD pro
    • PipPipPipPip
    • 1133 postów
  • Wiek: 29
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Katowice

    Najlepszym wyjściem była by konsultacja z dobrym dietetykiem

    aczkolwiek ww. przez Messiva zalecenia są wręcz wskazane przy tego typach chorób 


    • 0

    #5
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Mam styczność z kilkoma osobami biorącymi leki wspomagające prace tarczycy i żadna z nich nie ma problemu ze zwolnionym metabolizmem stąd wniosek o źle dobranych lekach lub ich dawkach.


    • 0

    #6
    HasuZLasu

    HasuZLasu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 98 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 3

    czyli Dietetyk albo endokrynolog odplatnie ? :> 


    • 0

    #7
    Cassprio

    Cassprio

      Don't be afraid to fail, be afraid not to try

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4776 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rośnie

    Hmmm, moja siostra też ma niedoczynność tarczycy, ale ma odpowiednie leki i je normalnie. Robie pizze, spaghetti itp. to je normalnie. 


    • 0

    #8
    HasuZLasu

    HasuZLasu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 98 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 3

    i nie tyje ? nie jest rozdrazniona ? jakie leki zazywa jelsi mozna wiedziec ? 


    • 0

    #9
    Cassprio

    Cassprio

      Don't be afraid to fail, be afraid not to try

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4776 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rośnie

    Oj tego nie wiem, nie mieszka już ze mną. Tyje tyje i czasami jest rozdrażniona ... ale dlatego, że jest w 7 miesiącu ciąży %)

     

    Popytam jak się z nią spotkam 


    • 0

    #10
    HasuZLasu

    HasuZLasu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 98 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 3

    bylbym wdzieczny :) o to gratulacje :) Wujaszku :) 


    • 1

    #11
    Cassprio

    Cassprio

      Don't be afraid to fail, be afraid not to try

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4776 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rośnie

    Dzięki dzięki, jeszcze 2 miesiące  :thx:


    • 0

    #12
    HasuZLasu

    HasuZLasu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 98 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 3

    a nerwowa pewnie przez meza ;] znajaz zycie xD szwagier :] hujowy ? :D 


    • 0

    #13
    Cassprio

    Cassprio

      Don't be afraid to fail, be afraid not to try

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4776 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: rośnie

    Nie nie, fajny jest. Lepszego być nie mogło - piwko, ps3, NBA 2K14, pizza itp. 

     

    A nerwowa jak to kobieta w ciąży, różnie humorki ma :DD


    • 0

    #14
    Maly07

    Maly07

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 54 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 3.2013

    Euthyrox - dawka zależna od wysokości TSH. Biorę, nie tyję nadmiernie, a nawet mam z tym problem. (Jak zwykle pod górkę..)


    • 0

    #15
    HasuZLasu

    HasuZLasu

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 98 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Białystok
    • Staż [mies.]: 3

    a ile bierzesz Euthyrox ? dawka 75? :)



    i jaki masz wynik TSH ? L:) 


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko