Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta dla "Niejadka"

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Mlody199

Mlody199

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 10 postów

Cześć wszystkim, od pewnego czasu prowadzę "imprezowy" tryb życia, w sumie nawet nie sens w tym że chcę to zmienić bo chcę się "wybawić", lecz chcę w jakimś stopniu zapobiec swojemu "ulewaniu się", zauważyłem że strasznie spadła mi masa mięśniowa którą miałem (przestałem ćwiczyć na siłowni), w około 2 miesiące okropnie to widzę i odczuwam. Chcę zacząć ćwiczyć lecz nie chcę budować masy a chudnąć, bo mam problem taki że nie mam czasu w przedziale czasu 6-22, a po 22 godzinie czytałem że metabolizm tak spada że lepiej się wtedy buduje masę... Więc odpuściłem, moje życie coraz bardziej się kręci w koło imprez i wypadów na piwo, a w związku z tym chciałem chociaż stworzyć jakąś równowagę pomiędzy tym wszystkim, planuję wraz z nadejściem wakacji biegać codziennie rano lub z południa tyle ile dam radę, 6km minimum. By się nie "ulać", chciałbym ułożyć sobie jakąś sensowną dietę którą będę mógł utrzymać w ruchu na mieście. Chodzi mi tu m.in o ograniczenie jakiś niezdrowych potraw, wiem że to może jest wszystko dziwne że "whoa, chcę redukcję ale nie chce rzucić alkoholu", otóż są to moje ostatnie wakacje prawdopodobnie ( z 3ciej do 4tej klasy technikum ), więc zamierzam się bawić póki mogę. Jest jakiś sens w tym wszystkim co chcę zrobić i jakaś "możność" realizacji tego? Mam 19 lat ( w sierpniu ), i ważę 80KG przy wzroście 180cm 


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
JakTyToRobisz

JakTyToRobisz

    KFD Premium

  • KFD pro
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 5883 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    chciałbym ułożyć sobie jakąś sensowną dietę 

    no to zrób to i wrzuć na nasze forum z podziałem na ilość kalorii i makroskładniki (białko, węglowodany, tłuszcze)

     

    . Chcę zacząć ćwiczyć lecz nie chcę budować masy a chudnąć, bo mam problem taki że nie mam czasu w przedziale czasu 6-22, a po 22 godzinie czytałem że metabolizm tak spada że lepiej się wtedy buduje masę...

    to zacznij to robić, nie czytaj informacji w necie, no chyba że masz sprawdzone źródła...a jak widać nie masz  :KFD:

    imprezy i treningi da się pogodzić, nie widzę problemu, z drugiej strony jeśli walisz browary codziennie to nie mam pytań...i polecam dać sobie spokój z treningami %%)  bieganie również odradzam w szczególności w mieście, bieganie po chodnikach to porażka dla Twoich stawów i zdrowia, raczej polecałbym treningi siłowe, 3x w tygodniu na początek zdecydowanie wystarczą.

     

    . Chodzi mi tu m.in o ograniczenie jakiś niezdrowych potraw, 

    korzystaj z produktów jak najmniej przetworzonych, takie podstawy dla białka to:

    mięso, jaja, twaróg, serki wiejskie (typu skyr itp też jest ok), odżywka białkowa - jak nie masz czasu na normalny posiłek

    dla węglowodanów: kasza, ryż, płatki, wafle ryżowe, chleb (wybieraj z pełnego ziarna)

    tłuszcze: oliwa z oliwek (możesz też na niej smażyć patrz tylko żeby była nierafinowana i lepszej jakości to nie będzie dymić przy wysokich temperaturach), orzechy, awokado, jaja, masło klarowane, ziarna (np: pestki dyni)

    Oczywiście warzywa i owoce obowiązkowo, w tym warzywa do każdego posiłku - to są podstawy, zadbaj o nie + trening i będzie ok.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko