Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta dla niedoświadczonego

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
pee99

pee99

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 18 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2

    Witam jestem zupełnym laikiem w ćwiczeniach. Ćwiczę od miesiąca i przydała by się pomoc. 

    Jaka jest najlepsza dieta by pozbyć się brzucha ( została mi oponka) i nabranie masy mięśniowej.

     

    Czy suplementy będą wskazane? ( jak tak to najlepiej jakie i jakiej ilości ? ) 

     

    Proszę o pomoc Pozdrawiam 


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Las3k

    Las3k

      wieczna beka z supleboyów xD

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPip
    • 8384 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:DŻUMANDŻI

    Czytaj podwieszone.


    • 0

    #3
    pee99

    pee99

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2

    a np białko w postaci mięsa ( kurczak gotowany ) lub białko w proszku co lepsze i jak stosować? Powiem tak że mam prace gdzie nigdy nie wiem kiedy będe miał możliwość coś zjeść. ??


    • 0

    #4
    Róó

    Róó

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6136 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:podkarpacie
    • Staż [mies.]: JUTRO

    zawsze wybieraj jedzenie

    proch jest tylko uzupełnieniem diety

    http://www.kfd.pl/zb...ów-247488.html/

    poczytaj pkt 9 może Cie zainteresuje


    • 0

    #5
    pee99

    pee99

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2

    Dzięki  wielkie. temat dość interesujący :)

    ja biorę do pracy 2 razy ryż + kurczak gotowany i warzywa. Dobra propozycja ?? 

     

    a co do tkanki tłuszczowej która niestety mi została jak jej się najlepiej pozbyć? ( czy to juz pytanie w innej kategorii ? 


    • 0

    #6
    Róó

    Róó

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6136 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:podkarpacie
    • Staż [mies.]: JUTRO

    2 pkt w linku którym Ci wysłałem.

    2x ryz+kurak i warzywa niby ok jak Ci się bilans zgadza a to jest jakby nie patrzyć 150g/węgli więc dużo.

    musisz ułożyć sobię diete.poczytaj pkt drugi i pierwszy


    • 0

    #7
    pee99

    pee99

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2

    a co do tkanki tłuszczowej która niestety mi została jak jej się najlepiej pozbyć? 

     


    • 0

    #8
    Massive`

    Massive`

      Extreme Bodybuilding

    • Mod Ogólny
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 63869 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Trójmiasto
    • Staż [mies.]: 13 lat

    Musisz przyjmować mniej kcal ,niż spalasz czyli dieta np. Low carb+ wysiłek aerobowy.

    Może zainteresuje Cię ten link:

    http://plany.suple.net/


    • 0

    #9
    pee99

    pee99

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 18 postów
  • Wiek: 31
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 2

    Dzieki, Ale po to pisze tu by ktos mi doradzil a nie zgarniał kase.

     

    Pozdro


    • 0

    #10
    Róó

    Róó

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 6136 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:podkarpacie
    • Staż [mies.]: JUTRO

    wysłałem Ci link.

    Szanuj czas innych-wystarczy poczytać zrobić szkic dać do oceny od cała filozofia.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników