Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta dla kobiety

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Deesu1

Deesu1

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 87 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15

    Witam 

    pomagam mojej przyjaciółce w osiągnięciu lepszej sylwetki i próbujemy zacząć od diety 

     

    ma 21 lat 163cm i waży 52 kg nie pracuje zajmuje się dzieckiem aktywność umiarkowana 

     

    nawyki żywieniowe do tej pory były takie że się opychała albo nic nie jadła i nie bardzo jest mi wstanie wytłumaczyć co do tej pory jadła bym mógł coś wyliczyć ;/ 

     

    uznaliśmy że w jej przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie rekompozycja 

     

    dużo jeździ na rolkach i stara się ćwiczyć 3 razy w tygodniu 

     

     

    kalkulator BMR wyliczył coś takiego 

     

    Współczynnik BMR: 1349

     

    Dzienne zapotrzebowanie na kalorie: 2091 kcal

    Dzienne zapotrzebowanie na tłuszcz: 70 g

    Dzienne zapotrzebowanie na białko: 131 g

    Dzienne zapotrzebowanie na węglowodany: 236 g

     

     

    tylko nie wiem czy to dobry pomysł sugerować się nim na samym początku ;/


    Edytowany przez Deesu1, 16 październik 2018 - 17:23 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Great.R32

    Great.R32

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 139 postów
  • Wiek: 26
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Szklarska Poręba
    • Staż [mies.]: 96

    Hey ^^
    Ja bym sie nie sugerował tym kalkulatorem. Najlepiej by było określic ile do tej poru jadła i na tej podstawie obliczyć bilans kaloryczny. Pewnie ma spowolniony metabolizm.
    Trzeba by było zaczać od regularnego jedzenia pełnowartościowych posiłków i wyrzuceniu z diety słodkich napojów i cukru.
    Pewnie bedzie miała słaby apetyt z rana a duży na wieczór. Jak ma duża potrzebe jesc cos słodkiego to po treningu mozna wrzucic w małych ilościach.
    a tak to dołaczyc do jadłospisu serek wiejski, kasze, jajka, warzywa, chude mięso, witaminy, omega 3, joghurt, musli, ryby,  jabłko itp.
    Z tego co wiem, to kobiety chyba maja wieksze zpaotrzebowanie na tłuszcz niz mężczyźni.
    Diete mozna ułozyc na 1500kcal wstępnie i zobaczyc co bedzie sie działo.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko