Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta dla kobiet 40 - 49 lat

- - - - - dieta kobieta

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

Ankieta: Dieta dla kobiet 40 - 49 lat (12 użytkowników głosowało)

Jak oceniasz dietE?

  1. Polecam (2 głosów [18.18%])

    Procent głosów: 18.18%

  2. Nie polecam (4 głosów [36.36%])

    Procent głosów: 36.36%

  3. Nie mam zdania (5 głosów [45.45%])

    Procent głosów: 45.45%

Głosuj Goście nie mogą głosować

#1
Kriss kfd.pl

Kriss kfd.pl

    Team kfd.pl

  • Aktywny użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 3087 postów
  • Płeć:Mężczyzna
Dieta dla kobiet 40-49 lat

Trzeba sobie uświadomić że tempo przemiany materii jest dużo mniejsze .Powinnaś zmniejszyć kaloryczność dań spożywanych, trzeba wybierać produkty o obniżonej zawartości energetycznej. Optymalna liczba kalorii dla kobiet w wyżej podanym przedziale wynosi 1000- 1200 kl. Niestety trzeba się uzbroić w cierpliwość ponieważ na rezultaty trzeba poczekać troszkę dłużej.

Należy do jadłospisu codziennego dodać więcej przeciwutleniaczy.
Mają one dobroczynny wpływ na wygląd jak i elastyczność skóry. Są pierwszą obroną przed wolnymi rodnikami, to one między innymi odpowiedzialne są za efekty starzenia się organizmu. Przeciw utleniacze można odnaleźć w takich produktach jak :marchew, szpinak, sałata, mięso drobiowe, kiełki pszenicy, pomidory, ogórki oraz produktach zbożowych z pełnego przemiału.

Usprawnić prace umysłu
Magnez znakomicie wpływa na układ nerwowy , poprawia samopoczucie. Występuje między innymi w warzywach liściastych . Są to dobre produkty zważywszy na nisko kaloryczność.

Zadbaj o nastrój
Pierwsze oznaki menopauzy już powinny dawać się we znaki. Witamina R pomaga w walce z depresją, należy dodać większą ilość tej witaminy. Można ją spotkać w takich produktach jak: zbożowe nasiona roślin strączkowych, mięso, ryby.



Przykładowy dzienny zestaw dla kobiet w wieku 40 – 49 lat:

Wartość kaloryczna: 1000 kcal
Menu szczególnie bogate w: magnez, witaminy z grupy B

śniadanie - ok. 250 kcal
Kanapka z polędwicą i jajkiem (cienka kromka chleba pełnoziarnistego, 3 cienkie plasterki polędwicy sopockiej, jajko na twardo, pomidor, 1/2 papryki)

II śniadanie - ok. 100 kca!
Koktajl z kiwi (małe opakowanie chudego jogurtu naturalnego, małe kiwi)

obiad - ok. 330 kcal
Grillowana wołowina z pieczarkami i sosem cebulowym

podwieczorek - ok. 110 kcal
5 połówek orzechów włoskich, małe jabłko

kolacja - ok. 210 kcal
Cienka kromka chleba pełnoziarnistego i pasta rybna (1/2 kostki chudego twarogu, 2-3 łyżki chudego mleka, zielenina, przyprawy, 2 kwaszone ogórki, maty pomidor)
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Swish

Swish

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 709 postów
  • Wiek: 23
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 12
    Cześć Wam.

    Mógłby ktoś wyrazić swoje zdanie na temat tej diety ? Mama prosiła mnie, abym znalazł jej odpowiednią dietę na redukcję. Ja się nie za dobrze znam, tym bardziej na dietach kobiecych itp.
    Czy ta dietka się nada ? %-)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko