Skocz do zawartości

Zdjęcie

dieta dla 17 latka i sumplementy

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
VileSnout

VileSnout

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 2 postów

Mam 17 lat  i waże 67kg przy wzroście 175 cm chiciałbym przybrać troche, ćwiczę już jakiś czas (około roku) przychodzę z pytaniem jaką dietę (ile kalori itp) i suplementacje stosować. Chciałbym również dowiedzieć się jaki trening jest najlepszy dla osób w moim wieku i z moim doświadczeniem (obecnie robie trening 5x5)


  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
xQuadro

xQuadro

    Się rozkreca

  • Nowi na forum
  • PipPipPip
  • 217 postów
  • Wiek: 18
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Konin
    • Staż [mies.]: 19

    Wydaje mi się, że dieta, w której dodasz sobie te 250/300 kcal do Twojego zapotrzebowania będzie odpowiednia. Nabierz trochę masy, rozpisz sobie jadłospis, trzymaj się diety i dopiero bierz się za suplementy. Lepiej skupić się na zdrowym jedzeniu niż wywalać kasę na coś, co jeszcze nie jest Ci zbytnio potrzebne, chociaż możesz kupić jakiś kompleks witamin, minerały.. Z treningu to mogę polecić Ci FBW, bardzo dobrze się sprawuje przy budowaniu masy, jeśli jednak czujesz się na siłach, możesz spróbować splitu. Twoje zapotrzebowanie kaloryczne powinno mieścić się w okolicach 2600/2700 więc dodaj sobie do tego te 300kcal.


    • 1

    #3
    VileSnout

    VileSnout

      Nowy na pokładzie

    • Nowi na forum
    • Pip
    • 2 postów

    Wydaje mi się, że dieta, w której dodasz sobie te 250/300 kcal do Twojego zapotrzebowania będzie odpowiednia. Nabierz trochę masy, rozpisz sobie jadłospis, trzymaj się diety i dopiero bierz się za suplementy. Lepiej skupić się na zdrowym jedzeniu niż wywalać kasę na coś, co jeszcze nie jest Ci zbytnio potrzebne, chociaż możesz kupić jakiś kompleks witamin, minerały.. Z treningu to mogę polecić Ci FBW, bardzo dobrze się sprawuje przy budowaniu masy, jeśli jednak czujesz się na siłach, możesz spróbować splitu. Twoje zapotrzebowanie kaloryczne powinno mieścić się w okolicach 2600/2700 więc dodaj sobie do tego te 300kcal.


    Wydaje mi się, że dieta, w której dodasz sobie te 250/300 kcal do Twojego zapotrzebowania będzie odpowiednia. Nabierz trochę masy, rozpisz sobie jadłospis, trzymaj się diety i dopiero bierz się za suplementy. Lepiej skupić się na zdrowym jedzeniu niż wywalać kasę na coś, co jeszcze nie jest Ci zbytnio potrzebne, chociaż możesz kupić jakiś kompleks witamin, minerały.. Z treningu to mogę polecić Ci FBW, bardzo dobrze się sprawuje przy budowaniu masy, jeśli jednak czujesz się na siłach, możesz spróbować splitu. Twoje zapotrzebowanie kaloryczne powinno mieścić się w okolicach 2600/2700 więc dodaj sobie do tego te 300kcal.

     

    Dziękuje za radę


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko