Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta co jak gdzie kiedy - redukcja

- - - - - dieta gdzie kiedy redukcja

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
snoochie

snoochie

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Bydgoszcz
    • Staż [mies.]: 2
    Mam 184 cm wzrostu i 116 kilo wagi nie wyglądam jak zbita klucha jednak mam spory brzuch, duże uda jak i niemały tyłek. Od miesiąca ćwicze na siłowni na maksa na ławce na klatke wezme 64 kilo i jestem w stanie zrobić tym ciężarem 4 serie po 8-12 powtórzeń. Robie też A6W pewnie nei dam rady zrobić ją czasowo ale postaram sie wyrobić ilościowo. Biore L-carnityne i Thermo speed extreme Olympu od 2 dni. Obwód bicepsa w stanie spoczynku 40,5 po ćwiczeniach 41,5. Obwód klatki 107,5 cm obwód w pasie 104 cm. Jaką diete polecacie najlepiej jak byście dali linka albo odrazu podali jakąś rozpiske tygodniowo licze na spadek masy rzędu 1-2 kilograma na tydzień. Chciałbym aby to była prosta dieta typu głównie pierś kurczaka, ryż, mleko, jajecznica i takie rzeczy tego typu. Czy dieta wysoko białkowa ma w ogóle jakiś sens ? Proszę was o pomoc bo chciałbym do wakacji wyglądać jak człowiek chociażby lekko ćwiczący albo chociaż z porządnym zarysem mięśni. Aha jakie treningi polecacie ? Jestem w stanie ćwiczyć 7 dni w tygodniu jeśli będzie trzeba, nie ma też problemu z dostępem do bieżni i rowerka jeśli o to chodzi. Pozdrawiam i czekam na rady jak i liczę na pomoc z waszej strony.

    Edytowany przez snoochie, 03 marzec 2008 - 21:54 .

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    BOSSY

    BOSSY

      Bóg spamu ;)

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 19845 postów
    • Płeć:Mężczyzna
    Jeden z pierwszych tematów jak się wejdzie do tego działu:

    http://www.fkif.pl/i...showtopic=27689

    Znajdziesz tam kilka najpopularniejszych diet...

    Do tego normalny trening siłowy, zwiększyć najwyżej ilość powtórzeń i oczywiście trening aerobowy...

    UZUPEŁNIJ PROFIL, podaj wiek
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko