Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Arokos

Arokos

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 45 postów
  • Wiek: 17
    • Płeć:Mężczyzna

    Witam mam 17 lat ale nie wyglądam na 17. Brakuje mi mięśni , więc chciałbym poprawić sylwetkę. Mam 175 cm i 65 kg wagi. Chciałbym dowiedzieć się jaki trening mogę zacząć na przyrost całej sylwetki. Trening chciałbym podzielić na 3 dni. W każdym z 3 dni chciałbym wykonywać różne partie mięśni. Jestem początkującym. Jednak już coś próbowałem ćwiczyć. Trening FBW nie przypadł mi do gustu bo musiałem dużo czasu na niego poświęcić i nie chciałbym robić każdego dnia całego ciała. Przez kilka miesięcy trening chciałbym wykonywać w domu. Do dyspozycji mam hantle 2x 3kg  2x 5kg 1x10kg oraz ławkę skośną do brzuszków. To może wrócę do tego co próbowałem ćwiczyć. Jakiś miesiąc temu zacząłem swój trening od treningu 3 dniowego FBW w domu. Jak już wcześniej wspomniałem nie spodobał mi się ten rodzaj treningu. Miałem też własną stworzoną dietę na 2400 kcal. Udało mi się wytrzymać 2 tygodnie, potem z tego zrezygnowałem. Być może, że z nie odpowiedniego planu treningowego i słabej diety, ponieważ ledwo wytrzymałem 2 tygodnie z tą dietą. Wracam teraz do was z prośbą o rady. Jak mam zacząć? Liczę na jakiś ciekawy pomysł na plan treningowy i na smaczną dietę jak musi być , ponieważ chodzę do szkoły więc nie wiem  czy dam rade z tą dietą. Jak chcecie się czegoś o mnie jeszcze dowiedzieć to pisać.

     

    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    JakTyToRobisz

    JakTyToRobisz

      KFD Basic

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPipPip
    • 5937 postów
  • Wiek: 35
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:WARSZAWA
    • Staż [mies.]: 2010

    z tymi hantlami to możesz co najwyżej zrobić jaką tabatę a nie trening siłowy...polecam dokupić obciążenia albo wybrać się na siłownię.

    Trening FBW powinien zająć Ci max 50min do 1h.

    Nie układaj sztywno diety, ustal tylko ilość kalorii którą masz spożywać i makroskładniki (białko, węglowodany, tłuszcze) i dobieraj produkty te które Ci ogólnie smakują, przepisy można znaleźć na YT, insta, blogach itp, nie oczekuj z naszej strony gotowca, bo takiego nie dostaniesz.


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko