Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
albertus

albertus

    Wczuwa się w forum

  • Użytkownicy
  • PipPip
  • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    1,5 tygodnia temu wróciłem na siłownię. Zamierzam ostro wziąć się za siebie, bo miałem naprawdę długą przerwę ( jakieś 5 lat ). Napiszę może czego oczekuję od diety. Ważę około 80 kg przy wzroście ok. 190 cm. Nie wiem czy to dużo, czy mało, mam jednak mały brzuszek, którego oczywiście chcę zrzucić, a mięśnie brzucha ładnie wyrzeźbić. Nie jestem jednak gruby, i napewno nikt tak o mnie by nie powiedział. Mam trochę masy, więc można to wszystko ładnie wyrzeźbić. Nie biorę narazie na siłowni żadnych odżywek. Carbo, białko itd narazie odpada, może potem coś kupię, ale też nie wiem. Narazie możliwe, że będę łykał tylko witaminy, to wszystko. Ułożyłem dzisiaj dietę, bardzo prosiłbym o ocenę i skorygowanie lub dopisanie. Zaznaczam, że oczywiście nie jestem cyborgiem, i napewno zdarzy się, że zjem hot doga, pizzę, czekoladę , czy tego typu rzeczy. I wypiję piwko w weekend, chociaż zdecydowanie ograniczyłem alkohol. Ale w miarę możliwości będę starał się jej trzymać.

    Śniadanie - godzina 8:30

    jajecznica z 4,5 jaj lub kanapki ( ciemny chleb pełnoziarnisty z wędliną, serem białym+ ewentualnie papryka, pomidor itd)

    Przekąska- godzina 12:00

    Jabłko/ serek wiejski/ jogurt/ banan itp

    Drugie śniadanie- godzina 14:30

    Ryż z sosem/ ryba z puszki

    Obiad- godzina 16:00

    Tu raczej wszystko, co gotuje matka- tzn zupy, mięso z kartoflami, jakieś surówki itd

    Kolacja 19:00

    Płatki kukurydziane z mlekiem/ kanapki/ twaróg

    Wszystkim dziękuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Corus01

    Corus01

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4275 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skawina
    • Staż [mies.]: 5lat

    1,5 tygodnia temu wróciłem na siłownię. Zamierzam ostro wziąć się za siebie, bo miałem naprawdę długą przerwę ( jakieś 5 lat ). Napiszę może czego oczekuję od diety. Ważę około 80 kg przy wzroście ok. 190 cm. Nie wiem czy to dużo, czy mało, mam jednak mały brzuszek, którego oczywiście chcę zrzucić, a mięśnie brzucha ładnie wyrzeźbić. Nie jestem jednak gruby, i napewno nikt tak o mnie by nie powiedział. Mam trochę masy, więc można to wszystko ładnie wyrzeźbić. Nie biorę narazie na siłowni żadnych odżywek. Carbo, białko itd narazie odpada, może potem coś kupię, ale też nie wiem. Narazie możliwe, że będę łykał tylko witaminy, to wszystko. Ułożyłem dzisiaj dietę, bardzo prosiłbym o ocenę i skorygowanie lub dopisanie. Zaznaczam, że oczywiście nie jestem cyborgiem, i napewno zdarzy się, że zjem hot doga, pizzę, czekoladę , czy tego typu rzeczy. I wypiję piwko w weekend, chociaż zdecydowanie ograniczyłem alkohol. Ale w miarę możliwości będę starał się jej trzymać.

    Śniadanie - godzina 8:30

    jajecznica z 4,5 jaj lub kanapki ( ciemny chleb pełnoziarnisty z wędliną, serem białym+ ewentualnie papryka, pomidor itd)

    Przekąska- godzina 12:00

    Jabłko/ serek wiejski/ jogurt/ banan itp

    Drugie śniadanie- godzina 14:30

    Ryż z sosem/ ryba z puszki

    Obiad- godzina 16:00

    Tu raczej wszystko, co gotuje matka- tzn zupy, mięso z kartoflami, jakieś surówki itd

    Kolacja 19:00

    Płatki kukurydziane z mlekiem/ kanapki/ twaróg

    Wszystkim dziękuje za odpowiedzi
    Pozdrawiam


    Siema..
    dobra decyzja z odżywkami.. bo na razie Ci w ogóle nie potrzebne.. witaminy ok :-D :ziober: to GiT :-D

    a co do diety... to mało co tutaj jest dobrze??

    zapraszam do podwieszonych:
    http://www.kfd.pl/diety-redukcyjne-ckdtkdlow-carb-27689.html
    Polecam diete low carb - najbardziej podstawowa na początku :)

    Poczytaj, oblicz bo jeśli to ma być redukcja - bo chcesz "pokazać" brzuszek przy jak najmniejszym spadku mięśni wiec dieta tutaj niestety musi być dopięta...

    1 posiłek... jajka ok... dodaj platki owsiane.. ja osobiscie polecam robic z tego omleta.. ale możesz np zalac woda płatki, dodac orzechy, zurawine, cynamon i zjesc jajka :-D.. i to jest dobry pierwszy posiłek np.. musi być pełnowartościowy.... BTW...

    Ogólnie w wszystkich posilkach sa spore braki...

    pozdrawiam..
    • 0

    #3
    albertus

    albertus

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Właśnie w dietach jestem nowicjuszem, bo jak ćwiczyłem na siłowni, to nie trzymałem żadnej. Teraz chciałbym zacząć się dobrze odżywiać, pod trening, żeby były efekty. Efekty, czyli co? Tak jak pisałem, chcę mieć oczywiście płaski, dobrze wyrzeźbiony brzuch. Będę musiał nad nim popracować, bo choć nie jestem gruby, to mam trochę bebzuna hehe :) Ale nie wiem dokładnie jakiej potrzebuję diety, tzn nie chcę stricte schudnąć. Z dwojga złego wolę być trochę za gruby niż za chudy. Poza tym, jestem dośc wysoki, więc nawet nie mogę być chudy, bo źle by to wyglądało. A dobrze wyglądać, tzn być szeroki , zresztą każdy z Was wie chyba o co chodzi. Według mnie, brat Pudziana, Krystian dobrze wygląda. Jest dobrze zbudowany, ale bez przesady. Mogę powiedzieć, że taka sylwetka jest moim celem :)
    Wiem, że pewnie w tej mojej diecie są spore braki, dlatego prosiłbym kogoś ogarniętego o pomoc. Komuś to zajmie 10 minut a mi bardzo pomoże.
    Mam jeszcze parę pytań. Czytałem, że należy pić przynajmniej 2 litry wody dziennie. To prawda? Na siłowni podczas treningu wypijam średnio połowę 1,5 litrowej butelki wody mineralnej niegazowanej. Poza tym, mogę pić wszelkie napoje typu Cola, Sprite, lub energy drinki jak RedBull? A soki? Od długiego czasu jestem przyzwyczajony wypijać przed snem szklankę soku.
    I czy można np. jeden dzień w tygodniu przeznaczyć na trochę większy "luz" w diecie, tzn oszamać np. kebaba? Bez żadnej szkody dla trzymanej diety?

    I co do brzucha jeszcze , chciałem na chwilę wrócić. Jeśli chcę ładnie wyrzeźbić brzuch, ale za bardzo nie schudnąć, może warto po prostu, oprócz robienia aerobów po treningu na siłowni, ćwiczyć go w domu, np 6 Weidera? A nie trzymać się ściśle diety?

    Tak jak mówiłem, nie mam za bardzo pojęcia o planach żywieniowych, węglowodanach itp więc bardzo byłbym wdzięczny za wszystkie odpowiedzi:)
    Pozdrawiam
    • 0

    #4
    albertus

    albertus

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 74 postów
  • Wiek: 30
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 6
    Jeszcze podam grupę krwi, bo jest chyba potrzebna przy układaniu diety : 0Rh+
    • 0

    #5
    sebo87

    sebo87

      KFD Premium

    • KFD pro
    • PipPip
    • 100 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 11
    Pierwszy posiłek prawie dobry białko ok ale wegli mało daj tam owśane reszta do wymainy tak jak kolega Corus01 pisze poczytaj podwieszone
    • 0

    #6
    Corus01

    Corus01

      KFD Silver

    • KFD pro
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4275 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Skawina
    • Staż [mies.]: 5lat

    Właśnie w dietach jestem nowicjuszem, bo jak ćwiczyłem na siłowni, to nie trzymałem żadnej. Teraz chciałbym zacząć się dobrze odżywiać, pod trening, żeby były efekty. Efekty, czyli co? Tak jak pisałem, chcę mieć oczywiście płaski, dobrze wyrzeźbiony brzuch. Będę musiał nad nim popracować, bo choć nie jestem gruby, to mam trochę bebzuna hehe :) Ale nie wiem dokładnie jakiej potrzebuję diety, tzn nie chcę stricte schudnąć. Z dwojga złego wolę być trochę za gruby niż za chudy. Poza tym, jestem dośc wysoki, więc nawet nie mogę być chudy, bo źle by to wyglądało. A dobrze wyglądać, tzn być szeroki , zresztą każdy z Was wie chyba o co chodzi. Według mnie, brat Pudziana, Krystian dobrze wygląda. Jest dobrze zbudowany, ale bez przesady. Mogę powiedzieć, że taka sylwetka jest moim celem :)
    Wiem, że pewnie w tej mojej diecie są spore braki, dlatego prosiłbym kogoś ogarniętego o pomoc. Komuś to zajmie 10 minut a mi bardzo pomoże.
    Mam jeszcze parę pytań. Czytałem, że należy pić przynajmniej 2 litry wody dziennie. To prawda? Na siłowni podczas treningu wypijam średnio połowę 1,5 litrowej butelki wody mineralnej niegazowanej. Poza tym, mogę pić wszelkie napoje typu Cola, Sprite, lub energy drinki jak RedBull? A soki? Od długiego czasu jestem przyzwyczajony wypijać przed snem szklankę soku.
    I czy można np. jeden dzień w tygodniu przeznaczyć na trochę większy "luz" w diecie, tzn oszamać np. kebaba? Bez żadnej szkody dla trzymanej diety?

    I co do brzucha jeszcze , chciałem na chwilę wrócić. Jeśli chcę ładnie wyrzeźbić brzuch, ale za bardzo nie schudnąć, może warto po prostu, oprócz robienia aerobów po treningu na siłowni, ćwiczyć go w domu, np 6 Weidera? A nie trzymać się ściśle diety?

    Tak jak mówiłem, nie mam za bardzo pojęcia o planach żywieniowych, węglowodanach itp więc bardzo byłbym wdzięczny za wszystkie odpowiedzi:)
    Pozdrawiam


    Dlatego odesłałem Cię do podwieszonych tematów zebyś "podłapał" tą wiedzę... to nie jest trudne.. wystarczy poczytać ( są nawet tam przykładowe diety ktore można zmontowac troszkę pod siebie), na koncu kalkulator do obliczenia BTW wiec tylko czytac, wyciagac wnioski i działać :-D
    http://www.kfd.pl/dieta-na-mase-4.html

    z tego co napisałeś no to będzie Ci potrzeba teraz dużo czystego mięsa nałapać, jesli dązysz do sylwetki brata pudziana :P... czyli dieta na mase... jeszcze jak mówisz ze nie chcesz byc chudy... ( i w sumie masz rację bo jak zrobisz redukcje dobra to wyrzeźbisz ten brzuch ale fat zejdzie z całego ciała - niestety miejscowo tłuszczu nie palimy - wniosek - bedziesz jak patyk z brzuchem :P)

    Co picia wody... to niegazowanej możesz pić ile chcesz :-D... jak czujesz tylko taka potrzebę...
    Coli, sprite itd nie polecam, tak samo jak soku... w tym same cukry proste i nic wiecej wartosciowego... jak cos soki mozesz robic sam i lepiej na tym wyjdzie :)

    Ogólnie nie jesteś PRO wiec jak od czasu do czasu zjesz sobie fast food ( chociaz staraj sie unikac, lepiej jesc pełnowartosciowe posiłki) to nic sie oczywiscie nie stanie... ale no bez przesady :)... lightcik.. zalezy jaka masz budowę ciała itd ( ektomorfik, endomorfik) i jak te fasto foody Twój organizm przyjmuje.. bo jak po nich Cie bedzie podlewało to brzuszka super nie zrobisz... zreszta w kwestii brzucha to bedzie ciężko na masie... musisz ustalic sobie BTW dobre i obserwowac organizm.. jesli zobaczysz ze zacznie podlewac itd to dodac aero ( ogolnie ja na mase tez polecam robic aero- ma to duzo plusów) zeby masa szła bez fatu i zbednego balastu który potem bedzie trzeba zrzucac...

    Jesli chcesz wyrzezbić super brzuch jak napisałes to bez dobrze dopietej diety sie niestety nie obejdzie...
    a6w itd wypracujesz miesnie brzucha.. ale co z tego jesli bedą pod warstwa tluszczu .... wyglad brzucha zaczyna sie od kuchni...

    pozdrawiam i zapraszam do podwieszonych sie "troszke" poedukować :-D
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko