Skocz do zawartości

Zdjęcie

Dieta

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
adrian1343

adrian1343

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 16 postów
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 10
    Witam
    Chciałbym trening siłowy odbyć w godzinach 17-20, a tu jest po pierwszym posiłku. Czy mogeę go przenieść bez zmian w posiłkach(oprocz banana)?


    Wartości odżywcze:
    B: 180g
    W: 240g
    T: 70g

    I posiłek - przedtreningowy

    50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu razowego
    +
    150g piersi z kuraka/150g wołowiny/200g pangi/200g mintaja/150g dorsza/150g pstrąga/150g piersi z indyka/puszka tuńczyka w sosie własnym
    +
    Warzywa (np. pomidor, brokuły, ogórek, sałata)


    TRENING
    Bezpośrednio po treningu:

    Banan


    II posiłek - potreningowy

    50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu razowego
    +
    150g piersi z kuraka/150g wołowiny/200g pangi/200g mintaja/150g dorsza/150g pstrąga/150g piersi z indyka/puszka tuńczyka w sosie własnym
    +
    Warzywa (np. pomidor, brokuły, ogórek, sałata)


    III posiłek

    60g płatków owsianych + 200ml mleka/50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej/ 50g makaronu razowego
    +
    150g piersi z kuraka/150g wołowiny/4 jaja /150g dorsza/200g mintaja/200g pangi/150g makreli wędzonej/puszka tuńczyka w sosie własnym/150g pstrąga/150g piersi z indyka
    +
    10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego/20g orzechów

    IV posiłek

    50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej / 50g makaronu razowego/ 80g pieczywa żytniego pełnoziarnistego
    +
    150g piersi z kuraka/4 jaja/150g wołowiny /puszka tuńczyka w sosie własnym/ 150g dorsza/200g mintaja/200g pangi/150g makreli wędzonej/150g pstrąga/150g piersi z indyka/40g odżywki białkowej
    +
    10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego


    V posiłek

    50g ryżu brązowego/ 50g kaszy gryczanej / 50g makaronu razowego/ 80g pieczywa żytniego pełnoziarnistego
    +
    150g piersi z kuraka/4 jaja/150g wołowiny /puszka tuńczyka w sosie własnym/ 150g dorsza/200g mintaja/200g pangi/150g makreli wędzonej/150g pstrąga/150g piersi z indyka/40g odżywki białkowej
    +
    10 ml oliwy z oliwek/ oleju z pestek winogron/ oleju lnianego


    VI posiłek:

    125g twarogu/3 jaja/100g makreli wędzonej/100g łososia
    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:



    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko