Jump to content

Photo

Dieta+Ćwiczenia = Start

- - - - -

  • Please log in to reply

#1
Hapkotuu

Hapkotuu

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 posts
  • Wiek: 25
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Będzin
    • Staż [mies.]: 1

    Witam serdecznie mam 25 lat 178 wzrostu 67 kg wagi. Na wstępie zaznaczę , że palę papierosy. Pracuję nocami wstaję do pracy 1:30 kończę pracę w granicach 9 rano. Jako kierowca - dostawca czyli mam aktywny tryb pracy przerzucając dziennie około 2 ton towaru plus latanie po sklepach na pełnych obrotach. Ale przychodząc do domu bez żadnego dodatkowego ruchu przespałbym cały dzień...  Chce nabrać w końcu masy bo nie mogę sam już na siebie patrzeć jak człowiek jest zaniedbany i wychudzony , zadbać o swoje zdrowie żeby być aktywny w ciągu dnia  , rodzina miała ze mnie jakiś pożytek... 

    Jak ułożyć sobie jadłospis na jedzenie w nocy? Bo gdy większość osób śpi  i magazynuje jedzenie to ja muszę je dostarczyć do organizmu , kilka razy zaczynałem przygodę z siłownią ale to był tylko i wyłącznie słomiany zapał. Teraz mam cel ćwiczenia + koniec papierosów.  dolna partia u mnie wygląda ok bo grałem w piłkę ponad 10 lat ale góra pozostawia wiele do życzenia. Proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam :)


    • 0

    Doradca KFD

    Doradca KFD
    • KFD pro

    Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




    Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

    #2
    Liberatore86

    Liberatore86

      Wczuwa się w forum

    • Nowi na forum
    • PipPip
    • 99 posts
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Warszawa

    Układasz sobie powiedzmy 6 posiłków w ciągu dnia. I dzień rozpoczynasz od wstania, nie patrz na godzinę która jest

    Czyli powiedzmy wstajesz o godzinie 1:30 i jesz śniadanie, 5:00 posiłek, 8:00 posiłek, 10:00 trening, 13:00 posiłek, 16:00 posiłek, 19:00 posiłek

    I tak ogólnie w dużym skrócie ;)

    Gotować możesz sobie przed pójściem spać


    • 0




    0 user(s) are reading this topic

    0 members, 0 guests, 0 anonymous users

     Zamknij okienko