Skocz do zawartości

Zdjęcie

Diclofenac - skutki uboczne

- - - - - diclofenoc

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
uzytkownik_204819

uzytkownik_204819

    Się rozkreca

  • Użytkownicy
  • PipPipPip
  • 326 postów
Cześć. Wypisano mi lek o nazwie diclofenac. Czy znacie może ten lek? Nie spytałam lekarza, jakie są skutki uboczne używania. Ostatnio jak miałam goraczkę i stosowałam pewien lek, to wyskoczyła mi wysypka i przez 3 dni nie chciała zejść..więc wole teraz byc ostrożna..%) pozdrawiam
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
uzytkownik_174597

uzytkownik_174597

    Specjalistka pomocnik :)

  • Użytkownicy
  • PipPipPipPip
  • 1157 postów
Jak w przypadku innych leków diclofenac rownież może wywoływać skutki uboczne. Jednak są krótkotrwałe. Zazwyczaj na początku leczenia pojawiają się zaburzenia ze strony przewodu pokarmowego, które zanikają po kilku dniach stosowania leku -to jest udodonione.
Inne skutki - może wystąpić ból żołądka, mdłości, wymioty, biegunka, jak również ból i zawrót głowy, zmęczenie.
Czasami jednak może wywołać nawet zaburzenia wzroku.
  • 0