Skocz do zawartości

Zdjęcie

deca+wino(w tabletkach) + clomid ile? kiedy?

- - - - - deca wino w tabletkach clomid kiedy

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
batman_forewer

batman_forewer

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 6 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    Witam, posiadam 10strzał(po 1ml) DECI, 100tab. winstrolu i clomid(12tab.) . Wcześniej brałem już winstrol w tabletkach. Prosiłbym o rozpisanie cyklu, ile czego brać i kiedy oraz napisanie kiedy i jak się odblokowywać. Pozdrawiam



    Aby uczestniczyć w dyskusjach musisz mieć ukończone 18 LAT!

    NALEŻY MIEĆ WYPEŁNIONY PROFIL (wiek, staż, wymiary) - w przeciwnym wypadku - BAN lub czasowa blokada konta
    • 0

    #2
    Kmicic

    Kmicic

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 726 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Ostrowiec
    • Staż [mies.]: 144
    Myślę, że troche się pospieszyłeś z tym ekwipunkiem..bez urazy ale nie z takim stażem raczej.
    pozdr.
    • 0

    #3
    batman_forewer

    batman_forewer

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    i tak myśle ze zaryzykuje. Mam kumpli którzy w wieku 17lat walili juz mete lub omke. prosiłem o rozpisanie mi tego cyklu i z góry dzieki jak ktos to zrobi
    • 0

    #4
    Dr X

    Dr X

      generał

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4435 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:od Ciebie z domu
    • Staż [mies.]: w pyte
    Dopóki wieku nie wypełnisz wieku w profilu nikt nic nie rozpisze, ale profil rzeczywiście słaby , na saa jeszcze za wcześnie, a to że masz głupich kolegów, którzy zapewne rozregulowali sobie gospodarke hormonalna i zamkneli kości (w góre juz nie urosną) to nie jest żaden argument...
    • 0

    #5
    batman_forewer

    batman_forewer

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    wiesz mi o urośnięcie nie chodzi bo wystarczy mi tyle wzrostu ile mam. myśle ze deca z winem nie jest mocna i mocnego cyklu nie brał. oglądałem kilka cykli ale wszystkie są nie dla mnie. Chciałem wziaśc to w marcu. Pozdrawiam
    • 0

    #6
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24236 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    do deki fajnie jest dodac jakis androgen a wtedy to juz nie na pierwszy cykl , moim zdaniem mozesz wystartowac swoja przygode od wina wykminisz co i jak , deke wrzucic na drugi cykl + omo/prolo

    Edytowany przez SLIN, 20 październik 2007 - 17:59 .

    • 0

    #7
    batman_forewer

    batman_forewer

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    wino juz brałem w tabletkach. mam już kupione w holandii to co pisałem i chciałem to wziąsc. na kolejny cykl wezme coś leprzego ale narazie chce to co mam.
    • 0

    #8
    domingo

    domingo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 76 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 38
    a testosteron to gdzie? Wybacz, ale jak na taka wiedze, to moze poczekaj jeszcze. Elementarny blad popelniles, co sugeruje pewne istotne braki w wiedzy.
    btw - niekoniecznie co zakazane, to lepsze. diety nikt nie zakazal, a jest naprawde swietnym koksem %) - moze nie daje szybkich przyrostow, ale nie ma spadkow ;p. To samo z samym treningiem i technika - tu bym szukal czegos do poprawienia, a nie w tabsach i szotach
    • 0

    #9
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24236 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    a musi byc ten testosteron? %)
    • 0

    #10
    domingo

    domingo

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 76 postów
  • Wiek: 33
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Kraków
    • Staż [mies.]: 38

    a musi byc ten testosteron? %)

    a musi byc ta deka %)? moze i maly i krotki cykl bedzie, ale zdalby sie?
    • 0

    #11
    SLIN

    SLIN

      bejbik on dzjus

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
    • 24236 postów
  • Wiek: 27
    • Płeć:b/d
    • Miasto:nad jeziorem
    • Staż [mies.]: 3 mies
    provi /deka/wino- super sie sprawdze jezeli chodzi o jakosc miesnia ,pomijam diete bo wiadoma sprawa %)
    • 0

    #12
    batman_forewer

    batman_forewer

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    ja prosze tylko o rozpisanie mi tego cyklu. o nic więcej. napisze ktoś czy będzie tylko pouczał??
    • 0

    #13
    dawid86

    dawid86

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 39
    to co wkońcu proponujecie?? posiadam tą dece i winstrol w tabsach. dużo czytąłem na temat tych sterydów i chciałbym zeby ktos z pożydnym stazem mi to rozpisał. Pozdrawiam
    • 0

    #14
    dawid86

    dawid86

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 8 postów
  • Wiek: 34
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 39
    Mam taki sam problem i chociaż mam więcej lat i wiekszy staż nikt nie chce mi rozpisać tego cyklu ;/
    • 0

    #15
    Dr X

    Dr X

      generał

    • Aktywny użytkownik
    • PipPipPipPipPipPip
    • 4435 postów
  • Wiek: 40
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:od Ciebie z domu
    • Staż [mies.]: w pyte
    batman pownienie sie udać do działu dieta i trening na saa jest jeszcze zdecydowanie za wczesnie. Można brac deke z winem bez testo ale jak to już Slin pisał trzeba dać do tego zestawu proviron..generalnie zestawienie moim zdaniem średnie, bo winko dajemy na koniec dla utwrdzenia a deczka będzie się z 4-6 tyg. wkręcać, więc trzeba będzie się troche uzbroić w cierpliwosc. Dawid napisz jakie miałes wczesniej cykle to cos wykombinujemy...
    • 0

    #16
    adrians8

    adrians8

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 14 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wielkopolska
    • Staż [mies.]: 13
    czy ktos mogl by po napisac cos wiecej o produkcie "wino"nie moge nigdzie znalesc.dzieki
    • 0

    #17
    WWO

    WWO

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 501 postów
  • Wiek: 37
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 30

    czy ktos mogl by po napisac cos wiecej o produkcie "wino"nie moge nigdzie znalesc.dzieki


    ale o jakie wino ci chodzi?? owocowe zwykły żur,nalewke czy robione w domu??? <_<

    a tak na powaznie to szukaj info na temat Winstrolu!!! tu na forum masz ladnie opisane w podwieszonych i nie tylko a jak nie to google uzyj


    pozdro
    • 0

    #18
    adrians8

    adrians8

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 14 postów
  • Wiek: 36
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:wielkopolska
    • Staż [mies.]: 13
    no tak,teraz dopiero doczytalem,ze to wnstrol,bo kazdy pisze winko kazdy opisuje dzialanie a nie wiedzialem o co loto,przepraszam za spam;)moja wina:/
    • 0

    #19
    bla bla

    bla bla

      Wczuwa się w forum

    • Użytkownicy
    • PipPip
    • 194 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    Jak chcą wziąść to wezmą znam to z własnego przykładu więc warto byłoby im coś sensownego poradzić.Ale osobiście miałem duzo większą wiedze jak sie za to brałem całkiem niedawno temu.Moim zdaniem dobrze było by tak jak radził SLIN "provi /deka/wino".

    Edytowany przez bla bla, 31 październik 2007 - 20:54 .

    • 0

    #20
    batman_forewer

    batman_forewer

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 6 postów
  • Wiek: 32
    • Płeć:Mężczyzna
    • Staż [mies.]: 15
    no dobra a co z tym privo ?? jak byście to rozpisali z odblokiem??
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko