Skocz do zawartości

Zdjęcie

deca+wino+testo

- - - - - deca wino testo

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
robercikxxx

robercikxxx

    Nowy na pokładzie

  • Użytkownicy
  • Pip
  • 14 postów
  • Wiek: 38
    • Staż [mies.]: 30
    witam co sadzicie o tym cyklu,

    1-11 testosteron E5D
    1-10 deca E7D
    6-12 winstrol EOD

    deca drubolin mam grecki - co o nim sadzicie?
    testosteron chcialem enanthate ale bede musial wziac jakis inny mowia na niego byczek, slyszeliscie o nim?

    jak mialem 19 lat to wzialem ok 15 strzalow omki, teraz chce zrobic to raz a porzadnie.

    dzieki za pomoc
    • 0

    #2
    dekadan

    dekadan

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1754 postów
  • Wiek: 110
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z tamtąd
    podaj jeszcze dawki, deke bardzo prawdopodobnie masz walka
    • 0

    #3
    robercikxxx

    robercikxxx

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 14 postów
  • Wiek: 38
    • Staż [mies.]: 30
    1-11 testosteron enanthate 300mg E5D
    1-10 deca 200 mg E7D
    6-12 winstrol 50 mg EOD

    dlaczego mowisz ze z deca moze byc walek?
    • 0

    #4
    dekadan

    dekadan

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1754 postów
  • Wiek: 110
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z tamtąd
    cykl moze byc aczkolwiek mozna wyeliminowac wino na rzecz mety w pierwszych 6-ciu tyg badz tescia pociagnac do 12 tyg
    niewiesz jak trudno o real deke normy czy organonu? jak nieznasz dila to mozesz sie przejechac bo zdecydowana wiekszocs tego stafu na rynku to wyjebki ;)
    • 0

    #5
    robercikxxx

    robercikxxx

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 14 postów
  • Wiek: 38
    • Staż [mies.]: 30
    dila nie znam, ale kumpel jedzie na dece od niego i mowi ze dziala.

    jaki odcien powinna miec ciecz?

    co do tescia pomysle.

    dzieki
    • 0

    #6
    STASZEK76

    STASZEK76

      Się rozkreca

    • Użytkownicy
    • PipPipPip
    • 359 postów
  • Wiek: 33
    • Miasto:od Mikosza
    a tak na marginesie to juz nawet nie wiem co jest orginalem a co nie tyle tego wlasnie gowna jest gumki juz widzialem we wszystkich kolorach teczy ;)
    jak testo wali z testem to idzie idzie!!

    Edytowany przez STASZEK76, 01 kwiecień 2007 - 22:35 .

    • 0

    #7
    dekadan

    dekadan

      Na KFD prawie jak w domu ;)

    • Aktywny user KFD
    • PipPipPipPipPip
    • 1754 postów
  • Wiek: 110
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Z tamtąd
    jak masz kase to kup bolda a napewno lepiej na tym wyjdziesz, dila nieznasz a moze nawet kupujesz ze stronek w necie to masz gwarancje walka tyle ze przy odrobinie szczescia bedziesz mial tescia we flakonie i masa tak czy siak pujdzie
    • 0

    #8
    robercikxxx

    robercikxxx

      Nowy na pokładzie

    • Użytkownicy
    • Pip
    • 14 postów
  • Wiek: 38
    • Staż [mies.]: 30
    staszek76: testo z tesciem?
    • 0

    #9
    Max83

    Max83

      Chyba zostanę tu na dłużej

    • Użytkownicy
    • PipPipPipPip
    • 1161 postów
  • Wiek: 111
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:z Massaczjusets
    • Staż [mies.]: oo

    staszek76: testo z tesciem?


    chodzi o to ze ty myslisz ze jestes na cyklu tescia z deka a jezeli deke masz lipna to jet tam testo wiec wtedy masz cykle testo z testo i kazdy powie ze idzie ..dziwne zeby nie szlo ;)
    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko