Skocz do zawartości

Zdjęcie

Czy zmienić coś w planie ćwiczeń?

- - - - -

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć

#1
Roksana19

Roksana19

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 1 postów
Cześć!

Zastanawiam się czy coś zmienić w moich ćwiczeniach 😀
Mam 176cm i 76kg.
Jestem na redukcji ok. 1800kcal (ale często ciężko mi dobić to takiej kaloryczność i wychodzi mniej). Ćwiczę na silowni, na którą dojeżdżam rowerem (15minut) 4 razy w tygodniu (siłowo, 2x góra i 2x dół) wychodzi mi tak około 1,5h.

Po siłowni idę na basen i tam robię 12 basenów (25m i po 1-2min przerwy) bo więcej nie jestem w stanie. I zastanawiam się czy ten basen ma sens jak w sumie tak mało tam pływam, bo się szybko męczę i czy nie lepiej zamienić to na orbitrek, na którym wytrzymam nawet godzinę, żeby spalić więcej kalorii? 😀

Ćwiczę tak dopiero drugi tydzień, waga leci opornie, ale też zdaje sobie sprawę, że to dopiero początek, ale kiedy ostatnio po prostu ograniczyłam słodkie jedzenie i jedzenie na noc to waga leciała od razu, około 1kg/tydzień.
Zauważyłam też, że kiedyś przy samym ograniczeniu kalorii do 1500kcal i praktycznie zerowej aktywności (tyle co do tramwaju i na uczelnie, cały dzień siedzę) to waga leciała, gdy dołożyłam jeżdżenie na rowerku stacjonarnym 3x w tygodniu to waga leciała, ale gdy zwiększyłam ćwiczenia do 5x w tyg. to waga już stała.

Co byście zmienili? 😀
  • 0

Doradca KFD

Doradca KFD
  • KFD pro

Siemka, sprawdź ofertę specjalną:




Poniżej kilka linków do tematów podobnych do Twojego:

#2
Kruky

Kruky

    Nowy na pokładzie

  • Nowi na forum
  • Pip
  • 14 postów
  • Wiek: 17
    • Płeć:Mężczyzna
    • Miasto:Łódź
    • Staż [mies.]: 36

    Ja bym nie schodził do tak niskiej kaloryki (1500kcal) przy 4 treningach tygodniowo i w dodatku z basenem po siłowni bo może to się odbić na zdrowiu. Lepiej sprawdzić ile się je kcal dziennie przed rozpoczęciem redu i co tydzień odejmować ok 100 ale oczywiście też bez schodzenia do niskich wartości, jedzenie powinno być pełnowartościowe przy zachowaniu dobrego makro a i na słodycze możesz sobie pozwolić jeśli będziesz je wliczać (oczywiście z umiarem), basen po siłowni bym wyrzucił i dał np w jakiś jeden lub dwa wolne dni bo treningi góra dół są dość ciężkie i wystarczająco kalorii na nich wypalisz. Nie wyrzucaj jedzenia na noc- daj np twaróg lub serek wiejski. Przede wszystkim polecam cierpliwość (moje niektóre redukcje trwały ok 4-5 miesięcy żeby zrzucić wagę ale przy tym samym zachować zdrowie, mięśnie i o dziwo nawet siłę). To normalne że waga spada opornie (jeśli spada ok. 0,5 kg tygodniowo to już jest dobrze, polecam ważyć się jeden raz w tygodniu). No i chyba to tyle :P


    • 0




    0 użytkowników czyta ten temat

    0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych użytkowników

     Zamknij okienko